1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590414 inlägg · 6217 ämnen

Rädda kvar "Oh ah Micke Lind&quot

« · 254576 Till forumet

Sv: Rädda kvar "Oh ah Micke Lind&quot
Såg att en stot fotbollspelare har skivit på nämligen Figo med familj, hedrande Lind?
Kommentera

Helg Ernest: Nu har jag så pass höga tankar om Lind att jag tror att han ser till att hans privata liv fungerar innan han skriver på
ett kontrakt.
Därför förstår jag inte alls varför det ska ses som egoistiskt att
skriva på en namnlista.
För om han anser att han måste flytta så gör han nog det även
om vi har en miljon underskrifter...däremot så vet han då hur
uppskattad han har varit här.

Sen om du anser mej vara en egoist...ja varsågod och
tyck det då!
Kommentera

Selina: Kamma dej ! ( c :
Man måste bara ha det i bakhuvudet att det personliga går före hockeyn.
Vi skall väll inte försöka intala honom och göra nått han kommer att ångra sedan ?
Nu vet han ju att vi vill ha honom kvar, men låt det stanna vid det.
Kommentera

Helg Ernest: Nej jag tänker inte kamma mej...

Klart att det personliga går före hockeyn, så är det ju för (nästan) alla. Klämmer in det där nästan eftersom det finns vissa fanatiska supportrar som väljer bort det mesta för hockeyn.=)

Tror du verkligen att han skulle låta sej övertalas att göra något han inte vill? Jag tvivlar på det!
Kommentera

Uppropet stänger kl 20.00 ikväll. Sedan kommer namnlistan att överräckas av Skarin till Micke Lind imorgonkväll. Se till nu att vi har över 2000 underskrifter!
Kommentera

Marcus: Så har jag då redigerat klart listan för "Uppropet". Det blev till sist ca 1936 underskrifter fördelat på 26 sidor som jag skrev ut och häftade ihop och som Jimmy Hamrin var upp till mig och hämtade.

Tråkigt att vissa inte kan hålla fingrarna i styr utan måste falla ner på en 5-årings nivå och skriva in löjligheter såsom "George Bush, Saddam Hussein, Ann (Anal) Ahl" osv.

Sådan dumheter har givetvis raderats då detta inte är förenligt med Supporterklubbens policy.

Jag vill däremot passa på och rikta ett STORT TACK till ALLA ni som skrev på med riktiga namn.

Dessa kommer överlämnas av Jimmy Hamrin personligen i samband med kvällens landskamp i Umeå (Sverige-Schweiz) där som bekant hela 6st! TIKare är representerade = härligt!

Än en gång TUSEN TACK!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

« · 254576