SuperMupster: Har man sålt travhästen?
Redigerad kommentar
hubbenorlen: det är sagt att om inte klubben har en långsiktig lösning innan sen onsdag kväll så låter klubben spelarna att gå.
Det som är synd är ju att , enligt Ewa L , så får vi inte besked förrän TIDIGAST onsdag .
Onsdag kväll är ju deadline för att ha kvar spelarna
Inget har hänt de senaste dagarna och händer inget i dag så är, enligt sportchefen Kent Norberg, spelarna fria att från och med i morgon, natten mellan onsdag och torsdag, gå till vilken klubb som helst. På lördag stängs transfersfönstret.
Och en konkurs gör att matchen på torsdag hemma mot AIK ställs in.
Kul med lite lögner också . Sen när var Svedbergs bud för lågt ??
Påminner om att OLearys Gamla Stan visar Karlskoga-Timrå ikväll för alla i Stockholm som inte kan ta sig till Karlskoga för att se matchen live. Matchstart 19:00 men slut gärna upp lite tidigare vid 18:30 på Kornhamnstorg för Timrås skulle. Det är många som kommer verkar det som. Kul!
Även om det är kul att SMÅLAND hittade en lämplig trådrubrik från 2005 kanske vi ska hålla oss till den här?
livechatten
13:59 |
|
Fredrik Söderberg: Vi kommer att uppdatera med en ny artikel i frågan inom kort. Under kvällen kommer vi att berätta om mötet när fullmäktigegrupperna träffas i Timrå. Så håll utkik. |
Berglund: Käkar hellre en bajsmacka och överlever, men tar ju naturligtvis hellre en m dijonsenap om det erbjuds !
|
För ett par timmar sedan skrev Stig S på FB: "Jag ser det här som en enkel affär, som vi kan avtala och lösa snabbt, men tyvärr så förstår inte jag hur Timrå kommuns politiker är fostrad, som gör underliga utspel i media.
Kommunen bör först sätta sig vid förhandlings bordet, som vi kom överens om vid vårt första möte med kommunen förra Måndagen.
Tiden går.... jätte tråkigt, vi har lagt ner väldigt mycket tid o energi, för att lösa hela affären.
Vårt målbild var och är att köpa arenan och skapa en stabil ekonomi i Tik"
EArk: Jag älskar den här realtidsbevakningen :-)
Folk pratar valet i Grekland och annat bjäfs. Det är här det händer!
Rip Kirby:
Tänk att alla sitter som på nålar och kollar livechatten. Jag hade precis tänkt klistra in exakt samma text, men såg då att det redan var gjort. Samma sak i går, någon annan var några sekunder före medan jag sölade på med mina egna formuleringar. : )
Ruskigt osmakligt om jag får säga det.
Skulle vara på sin plats med uppmuntrande ord från officiellt håll i den klubben istället