1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591453 inlägg · 6216 ämnen

Räddningstråden - nu ger vi järnet!

« · 1658005 · » Till forumet

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Stort grattis på er!
Kommentera

Sänder dom inte från Hockeyallsvenskan på radiosporten längre?
Kommentera

Lars Nolander - vilken jävla KUNG!!!
Kommentera

Kul om ni lever ett tag till.....ni är välkomna att ta Modos plats i SHL en vacker dag.
Kommentera

Smokey: Glöm nu inte vad du ska rösta på om fyra år. Tänk 'vilken röstsedel skulle Lisbeth välja'.
Kommentera

– Vårt enda motkrav är att klubben ska fortsätta att spela i Timrå och heta Timrå IK, säger kommunalrådet Ewa Lindstrand (s) till Sundsvalls Tidning.

Så lät det 2012.

Kommentera

DJ Hemp: Tror inte man nog kan betona vikten av att ekonomin sköts med god marginal framöver. Tålamodet hos framförallt kommunen, men även fordringsägare och kanske sponsorer är nog inte jättestort längre.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Nä fan. Alla tre guldkustlagen ska förstås vara i SHL . Annars får man ju inga att 'hata' ;)
Kommentera

157620: Det finns fler biljetter kvar att stödköpa......Köpte nyss 3-till!

Alla till E-on!

Kommentera

Undvik köer - åk till E.ON Arena redan nu! ;-)
Kommentera

the beat goes on...
Kommentera

Tycker man uppför en "kavajernas" Hall Of Fame i Timrå.

Kandidater:

Nollan
Surströmmingskungen

Fler förslag?

TJ kan väl få sitt porträtt på TIK-hundbajspåsar.
Kommentera

Smokey: Min farfar var kassör i W/Ö från slutet av 50-talet och framåt. Det var inte roligt då heller.
Kommentera

Smokey: En svart Timråblazer med nummer 0 på ryggen skall hänga bredvid Lill-Strimmas röda matchtröja i taket!
Kommentera

Smokey: eller ovanför urinoarerna?
Kommentera

söder över: Nä... i!
Kommentera

orion: skönt!! Nära hjärtstopp
Kommentera

Skönt att veta var vi har Sundsvall Fjants också, upplagt för riktiga hatmöten nu om de skulle lyckas kravla sig upp. De har verkligen visat sitt rätta jag dessa veckor. 
Kommentera

Smokey: åh vad skulle jag inte göra nu för att få komma in på bobbarnas forum och härja lös...
Mohahaha.
Kommentera

Jag var väl inte lika orolig och uppjagad som många andra härinne, då man i södra Skåne har en massa annat att tänka på. Men jag gläds med alla vars ångest tycks ha släppt och här på Malmö Värnhem värnar vi om Timrå IK i kväll. Krossa AIK och publikrekordet för HA i e.on! : )
Kommentera

Simmalugnt:

Hur fan kommer man in så att man läsa deras jävla forum egentligen?
Kommentera

Nu ska jag lyfta min nivå igen...

Det är omöjligt att fatta hur thomas tänkte när han stod bakom köpfester som saknade teckning...
Kommentera

söder över: Hagos borde bli återbetalningsskyldig. Synd att han försvann från AIK så han inte kunde bli rejält utbuad ikväll.
Kommentera

Simmalugnt: det skulle bli hård konkurrens om sponsorpengar...

Och tok full arena vid minst 2 tillfällen per säsong!
Kommentera

Laddar för match framför tv:n med denna goding dundrandes på stereon. 

Idag är det gött att leva! 
Kommentera

Simmalugnt: Alla är påväg till matchen här utom jag som sitter i Norge och önskar jag kunde gå. Ser att nästan halva HS är inloggad.

Synd att missa denna folkfest, såg att Skarin skulle köra nostalgi i musikväg också denna afton.

Finns det någon stream till matchen någonstans?

Redigerad kommentar

Kommentera

Simmalugnt: Tror inte att Sundsvall Hockey klarar av att gå upp i år heller. Att briljera i en serie där motståndet heter Kovland, Sollefteå och SK Lejon är en sak, men jag tycker det är tydligt att laget inte är så vasst, nu när motståndet är tyngre.

Visst, man är fortfarandet ett topplag, men i en eventuell kvalserie så tror jag att det kommer bli uppenbart att det i grund och botten är ett gäng motionärer.

Kommentera

Parkeringen smockfull redan nu!!
Kommentera

Fyfan vad jag älskar Timrå IK !!!! Fick ståfräs för första gången på jobbet idag under presskonferensen, nu kör vi kära tikare hårt jobb och ljusare tider nu kör vii !!!!!!!!

MAD LOOOOVE !!!!!

Kommentera

Laken: P-vakterna är orutinerade så här med mycket bilar. Alldeles för glest packat idag.
Kommentera

Herminator: vart fan ska alla parkera när nedre har blivit konstgräsplan haha smockat på stora
Kommentera

157620: Tja, det lär väl bli Tallnäs nästa...
Kommentera

Snart ska denna upp
Kommentera

Marcus: vad står det på den?
Kommentera

Vargher85: nja... många av dom "motionärerna" är trots allt väääääldigt meriterade för att lira i Allettan och borde kunna höja sig när det gäller nåt på vårkanten
Kommentera

BlackBay: Kanske, men bäst före-datumet har passerat och jag tror att det finns lag som kommer vara hungrigare när det väl ska avgöras.
Kommentera

Jag håller inte med Jimmy om att boyce skall straffas... Jag tycker att kyllington tappar sin jävla balans precis innan dom drämmer in i sargen! Det är ruskigt små marginaler...

Vi kräver att alla jobbar hårt och färdigt alla situationer på isen men på någon hundradel skall alltså boyce hinna uppfatta att kyllan tappar sin balans... Att tro att det endast är boyce som söker kontakt i situationen är inte realistiskt...

Jävligt impad av boyce fightingskills iaf! Bra att dom behöll handskarna på!
Kommentera

söder över: 3-2 Emil Pettersson!
Kommentera

söder över: 2-1 emil
Kommentera

kulltorp: demon ASS på den med!
Kommentera

söder över: Didrik Strömberg slår en genomskärare som helt friställer Emil vid offensiv blå. Emil tackar med ett kliniskt avslut, hockeypoesi helt enkelt.
Kommentera

Herminator:

Och här ser man på S24 och ligger 20 minuter efter verkligheten av någon anledning. Skönt att veta att Timrå gör nästa mål. Det känns tryggare att börja titta på tredje på det viset. :-)

Kommentera

Kan vi inte titta på den här ihop?

Några har säkert sett den redan men se den då igen! ST behöver det om inte annat!

Känslorna som bubblar upp hos våran direktör Lars Nolander i början av inslaget är så jävla vackert! Det är passionen som tvingar sig på!

Får mig att tänka på en legend intervju med Anton Lander jag tror det var efter att han gjort det avgörande 0-1 målet mot Lule som tog oss till slutspel den senaste gången!

Hur som helst så känns det helt underbart med den ledning Timrå IK har idag!

Redigerad kommentar

Kommentera

söder över: Sedan finns det ärthjärnor som har mage att påstå att situationen är HANS fel. 

Om alla spelare kämpade som Nollan, och nej jag gnäller inte på spelarna dagens trupp jag säger bara att om alla kämpade som Nollan skulle vi aldrig förlora en match.

Han hade gett sig fan på att vi skulle undvika konkurs, idag vann han i alla fall första perioden även om det är en del kvar av matchen. Han verkar dock ha stenkoll på läget.  

Kommentera

Simmalugnt: verkligen! Likt Lander en sann källa till inspiration!

Ja alltså vissa jävla kommentarer där man lastar på ledningen för TIK allt ansvar för att läget är som det får mig att vilja smälla en vattenballong i plytet på avsändaren!

NOLLAN ÄR HELIG! Do not touch!
Kommentera

söder över: just Lander hade en rätt bra dag. Först får han reda på att TIK klarar sig från KK sedan går han och gör 1+2 mot Buffalo och blev 1:a stjärna i matchen :) (första målet på 63 nhl-matcher eller något i den stilen).
Kommentera

söder över: 2-1 målet som gjorde att vi slapp kvalserien.

www.youtube.com/watch?v=92_4N2N-yfc

Kommentera

Men nu tror jag banne mig att luften har gått ur detta forum. Ska det se ut på detta viset nu, när klubben är nyräddad och vi är nytorskade sedan i går? Nedrans medgångare! : )
Kommentera

« · 1658005 · »