– Vårt enda motkrav är att klubben ska fortsätta att spela i Timrå och heta Timrå IK, säger kommunalrådet Ewa Lindstrand (s) till Sundsvalls Tidning.
Så lät det 2012.
157620: Det finns fler biljetter kvar att stödköpa......Köpte nyss 3-till!
Alla till E-on!
Simmalugnt: Alla är påväg till matchen här utom jag som sitter i Norge och önskar jag kunde gå. Ser att nästan halva HS är inloggad.
Synd att missa denna folkfest, såg att Skarin skulle köra nostalgi i musikväg också denna afton.
Finns det någon stream till matchen någonstans?
Redigerad kommentar
Simmalugnt: Tror inte att Sundsvall Hockey klarar av att gå upp i år heller. Att briljera i en serie där motståndet heter Kovland, Sollefteå och SK Lejon är en sak, men jag tycker det är tydligt att laget inte är så vasst, nu när motståndet är tyngre.
Visst, man är fortfarandet ett topplag, men i en eventuell kvalserie så tror jag att det kommer bli uppenbart att det i grund och botten är ett gäng motionärer.
Fyfan vad jag älskar Timrå IK !!!! Fick ståfräs för första gången på jobbet idag under presskonferensen, nu kör vi kära tikare hårt jobb och ljusare tider nu kör vii !!!!!!!!
MAD LOOOOVE !!!!!
Herminator:
Och här ser man på S24 och ligger 20 minuter efter verkligheten av någon anledning. Skönt att veta att Timrå gör nästa mål. Det känns tryggare att börja titta på tredje på det viset. :-)
Redigerad kommentar
söder över: Sedan finns det ärthjärnor som har mage att påstå att situationen är HANS fel.
Om alla spelare kämpade som Nollan, och nej jag gnäller inte på spelarna dagens trupp jag säger bara att om alla kämpade som Nollan skulle vi aldrig förlora en match.
Han hade gett sig fan på att vi skulle undvika konkurs, idag vann han i alla fall första perioden även om det är en del kvar av matchen. Han verkar dock ha stenkoll på läget.
söder över: 2-1 målet som gjorde att vi slapp kvalserien.
www.youtube.com/watch?v=92_4N2N-yfc