1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588760 inlägg · 6216 ämnen

Ramsor från gårdagen

« · 14620 Till forumet

Sv: Ramsor från gårdagen
FELIPE; Nej gör inte det för då hörs du inte alls *ler*
Kommentera

ABSOLUT...100%RÄTT......men jag blev så.......klart måste jag fixa
min atityd till att skrika ihjäl mig!!!
Kommentera

FELIPE; det är väl just när man inte har så mycket att vara glad över som klacken behövs som allra mest för att stötta våra röd/vita krigare. Ju fler mål i baken, desto mer borde väl klacken låta för att sporra grabbarna, eller har jag fel nu igen ??
Kommentera

håller med....men samtidigt inte lätt när man inte hade så mycket
att vara glad åt!!
Kommentera

THE KING: Håller verkligen med dej om att kalcken låter väldigt mycke mindre nu i år än i fjol, låter klacken mycket brukar de ju oftast få med hela ladan. Så " KOM IGEN KLACKEN; KOM IGEN !!!"
Kommentera

Ja den borde supporter klubben trycka upp på ett stort plackat och sätta vid alla ingångar till hallen....
Kommentera

ÖÖööh,,,finns en tråd som heter "kul lek", mycket värdefull iformation i den
Kommentera

Knylan: Personligen tycker jag att det inte spelar nån roll vad vi skriker för ramsor bara vi hejar på laget, men klacken blir ju torrare och torrare för varje gång. Ibland låter det nästan som bara ett 20tal skriker....
Dom som nu står i klacken kan vell öppna pipan iaf, istället för att bara stå där....

Älska Timrå
Kommentera

jaadu knylan .. jag höll räkningen men när fingrarna tog slut så hängde jag inte med nå mer
Kommentera

Ramsor från gårdagen
Otroligt härligt det var med segern igår alltså! Men jag måste fråga om någon räknade hur många gånger vi i klacken körde "Kom igen Timrå - Kom igen Timrå" vart ganska många gånger. OK ramsan är helskön och den passar skitbra men det blir lite väl tjatigt att nästan bara köra den. Och sen som jag upplevde det så får man aldrig till någon riktig hög ljudnivå då man kör den. Blir bättre då Uhlin är med i leken och då det är organiserat så att man delar upp hela läktaren på två. Men men, förrådet för ramsor är tyvärr inte så otroligt stort. Fast spelar ju fan inge roll vilka ramsor man skriker bara laget vinner. Vore en annan sak om laget klagade på att vi är för enformiga. Fast lite mer variation tycker jag behövs. Ska göra mitt för att dra ett strå till fågelboet.
Kommentera

« · 14620