1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Resa

« · 224246 Till forumet

Sv: Resa
Luleå på lördag *jublar*

Bussen avgår 5,30 från Sundsvall City och 5,45 från Timrå (mitt emot Domus)

Kostar 240:- Inträdespriset varierar ganska stort just nu men lovar att få fram ett svar senare idag!
Kommentera

Swordster: Då ber jag om ursäkt. Det är visst Skarin som yrar i nattmössan.
Kommentera

Stefan Jalonen:
aha, alltså en hel del avbokningar då eftersom det var uppe i 200 förut..
Kommentera

matsby: Om jag säger så här. Just nu är det mellan 100 och 120 anmälda. Lite osäker eftersom jag inte har Maddes uppgifter framför mig., (så ska det vara
Kommentera

matsby: Vi har aldrig varit uppe i 200. Det har nog herr Skarin drömt
Kommentera

Stefan Jalonen:
Hehe... då förstår jag.
Nåja hoppas att det ramlar in mera anmälningar så vi blir många på lördag i allafall.
Kommentera

Stefan Jalonen: Jag drömmer sällan.
Informationen fick jag här på HS.
Sedan sades det någonting om det i Rinkside-intervjun med Lindman i måndags också.

Nä, 200 supportrar lär det väl aldrig bli. Jo, om det hade varit Division 1 eller Allsvenskan kanske......

Lyft på luren, hösäckar ;)
Kommentera

avresa 05.30,,är det mjölkbussen vi åker med? :-)
10 timmar, linjebuss som går in härsan och tvärsan åker till lla på 8 timmar,,lite pauser efter vägen?
Kommentera

matsby: En timmes matstopp plus ett par "pisspauser". Körtiden är beräknad tll 7 timmar. Sen måste vi vara på plats en timme före matchstart för att dom skall hålla våra biljetter.
Så ligger det till
Kommentera

Någon som kommer ihåg vilken tid vi åkte sist vi var upp till Lulä? Matchen var även då på en lördag.

Nu börjar ju matchen 15.30......
Kommentera

Stefan Jalonen:
Aha, då vet jag.
Tack
Kommentera

Skarin: Samma avgångstid men också mer folk.
Kommentera

Stefan Jalonen: Okay. Ja, jag har för mej att vi åkte tidigt även då.
Å andra sidan kom vi ju fram en bra stund innan matchen.

Hur som helst är det ju skönt att inte behöva stressa.
Kommentera

Stefan Jalonen:
ramlar det in några anmälningar? eller blir det "bara" två bussar..
Kommentera

matsby: Det verkar sitta i tjära. Kan inte förstå vart alla som "sparat sig för slutspelet" hela säsongen, har tagit vägen.
Kommentera

Stefan Jalonen:
De borde kanske skickas till MoDo på kurs hur man gör,, där väntar de också till slutspelet,,skillnaden är att de kommer ihåg att verkligen gå då ;-)
Kommentera

matsby: Vi får föreslå det på årsmötet.
Kommentera

Pinsamt om det inte blir mer än 250 resenärer på lördag. Timrå har inte varit såhär nära hetluften på år och dag, ändå så väntar vissa till ev semi. Fan ta ett banklån eller vad som helst. Bara man får arslet ur vagnen och anmäler sig.

Sveriges bästa klack är ett minne blott, många har sprungit ikapp och förbi. Peter Wennman har helt rätt i sin krönika gällande Publiken(Klacken) i Timrå. Med detta år bakom sig ska det inte vara några problem med att fylla hallen, eller få till bra stämning. Enda gången det varit riktigt bra iår är mot Frölunda hemma.

NU JÄVLAR FYLLER VI BUSSARNA!
Kommentera

Frella:
Håller med dig, tycker inte man kan skylla på att det är för dyrt i allafall.
Som det verkar så får vi vara glada om det blir två bussar, men tänk vad vi kan vara stolta efteråt, VI VAR JU DÄR :-))
Förstår att det är svårt på mitt i veckan matcherna men en lördag...
Då har hockeyn helt enkelt inte hög prioritet för en del..

Nä kom igen nu.....
Kommentera

« · 224246