Madde: Stefan Jalonen har skrivit ett brev till mig och förklarade där att det var gud som hade hand om de sista biljetterna och därmed var den ansvarige. Nog måste väl ni i supporterklubben prata med varandra så att höger hanna vet vad den vänstra sysslar med? Hönsgård skrev jag förut och hönsgård verkar det vara.
Självklart så ringde jag direkt ner till gud i Götet och enligt honom så fanns det 44 biljetter kvar som vi fick ta hand om. Nu verkade det som om du ringde upp gud efter detta och sa ifrån vår resa - hur kan man ta sig sådana friheter utan att prata med de övriga i resegruppen? Dålig stil kallar jag sånt här och det sätter ner eran redan naggade trovärdighet ännu mer. Ett stort buuuu från min sida till er sida!
Jag förstår fortfarande inte varför vissa i supporterklubben stoppar ett sånt här eget ideelt åtagande som vi nu drog igång? Förklara gärna det så blir jag kanske lite gladare än vad jag är för tillfället.
mike66: Vem är det som lovat er biljetterna? Jag hade hoppats att det skulle framkomma när ni berättade om era planer men icke. Ni fixar bussar med 50/70 platser men frågar inte efter Supporterklubbens biljetter. Om ni var ute efter SK:s biljetter så kunde ni ha ringt och frågat efter dem men så har inte fallet varit.
HH: SK är i många fall klubben för inbördes beundran. Är det utannonserat hur många som kan åka med och vad priset är? Eller väljer dom själv vilka som får åka.
Jag: Då jag blir stor ska jag samla detta matrial och hyra sändningstid på TV 4 och skriva en såpa, man har ju en rätt bra grund att stå på från SK som står med avtal med ett bolag så de inte kan ta vårat annbud, till att vi gick ut själva, för att forsätta med att vi fick tag på de biljetter och pratade med ägaren för femtielfte gånge för två timmar sedan, som kunde fixa två bussar en på 50 och en på 70 platser om det så behövdes, var för två timmar sedan sedan kan man ju gå vidare med att jag är ju inte helt obekant med ägaren som ska köra SK och enligt han så hade SK ställt in, vem f-n ska då köra då det fins ett avtal,,,,,
Vill även tillägga att vi inte velat konkurera med SK enda vi velat är att vi ville hjälpa till så supportrar fått åka till ett billigare pris, så därför hörde vi av oss till SK före för att erbjuda vår buss,,,
Men lovar vi ska inte besvära mer är inte så kul att bli kallad idioter och att i samma mening så står det att folk inte vill hjälpa till idieelt,,,Nää kanske det man kanske inte gjort något skrapat ihop ett supporter lag och fixa den bussen var skit lätt tar ingen tid alls och gör sig själv dess utom, och kräver ingen planering alls
Helg Ernest: så kanske fallet är. Men enligt dom källorna jag snackat med så skulle ev sådana ha biljetterna. Men eftersom jag inte är 100 så ska jag ej gå ut och säga att så är fallet. Men det skulle inte förvåna mig om det va så.
tycker annars att det var ett kanon initativ av mike66. Fortsätt så bara även i motgångar som denna!!
Helg Ernest: Jo men det brukar vara om det finns platser över...här var biljetterna redan bortlovade...men så behövde SK dom själva och så blev det som det blev...
Tyvärr så måste vi inställa det hela på tisdag trots att vi fått löfte om att det fanns 44 st biljetter kvar som vi fick använda oss utav. Eftersom supporterklubben just nu precis har kommit på att de behövde 30 st biljetter för de resande med minibussar så blev det så här nu.
Jag blev lovad dessa biljetterna eftersom supporterklubben inte skulle arrangera någon resa på tisdag. Nu helt plötsligt så ändrar man ståndpunkt och vill ha 30 utav dessa biljetterna.
Ska jag vara ärlig så begriper jag inte ett dyft om vad som för tillfället pågår - kan man lova bort samma biljetter två gånger?
Nu skiter jag i det här och går och drar det gamla TIK-täcket över huvve!
Nu börjar det att klarna mer och mer inför tisdagen - Så här ligger det till förnärvarande.
44 biljetter finns fortfarande att tillgå tills på tisdag. Resan kommer att hamna på i runda slängar 250:- tur o retur med hemgång direkt efter match. Eventuellt blir den billigare?
Det som jag nu skulle vilja veta är om vi också ska hämta upp TIK08? Då skulle det också bli några kronor billigare och desto trevligare ;)
Ni som vill följa med ner på den absolut viktigaste matchen enligt mig dårå messar mig så fort som möjligt här på HS. Fyll i *Namn *Telefonnummer
Det räcker så, som sagt 44 biljetter kvar så först till den gamla slitna kvarn får mala ner Indianer på tisdag. Kan också tänkas att TIK08 har några biljetter kvar och då blir det eventuellt några platser till.
Stefan Jalonen har skrivit ett brev till mig och förklarade där att det var gud som hade hand om de sista biljetterna och därmed var den ansvarige. Nog måste väl ni i supporterklubben prata med varandra så att höger hanna vet vad den vänstra sysslar med? Hönsgård skrev jag förut och hönsgård verkar det vara.
Självklart så ringde jag direkt ner till gud i Götet och enligt honom så fanns det 44 biljetter kvar som vi fick ta hand om. Nu verkade det som om du ringde upp gud efter detta och sa ifrån vår resa - hur kan man ta sig sådana friheter utan att prata med de övriga i resegruppen? Dålig stil kallar jag sånt här och det sätter ner eran redan naggade trovärdighet ännu mer. Ett stort buuuu från min sida till er sida!
Jag förstår fortfarande inte varför vissa i supporterklubben stoppar ett sånt här eget ideelt åtagande som vi nu drog igång? Förklara gärna det så blir jag kanske lite gladare än vad jag är för tillfället.
Här kommer ett till buuuuuu!