För de som missat det så är det resa till Fjollträsk och Johanneshov 27/3 där Timrå möter AIK!!
Bussen går 10:45 från Timrå centrum, ingen påstigning vid Värdshuset eftersom de lagt ner verksamheten. Sedan går bussen förbi Sundsvalls Buss station och Navet kl 11:00
Pris för resan ligger på 120:- + inträde. Krav på medlemskap. Detta kan lösas där Du anmäler dig på antingen Ceris Resor i Timrå (Köpmangatan) eller Sundsvall (Stora torget)
Pris för att bli medlem är 100:- för vuxen och 60:- ungdom under 16. Vill du bli medlem innan du anmäler dig betalar du bara in din summa på Postgiro nummer 32 02 81-9 tillsammans med ditt namn och fullständiga adress.
Glöm inte PG kvittot som du visar upp vid resan..
Sista anmälnings dag för AIK resan är måndag 24/3..
Har du några funderingar?? Ring då till mig (Dalan) på 070-2733662 eller till Madde på 070-3763215
Kollat upp med Hovet. TIK-supporterklackplatser blir tydligen sektion P. Eventuellt också R om det blir lemmeltåg från norr. Enligt uppgift så räcker P till ca 200-300 ståplats. Pris/biljett 150 kr.
Kommer TIK-08 att köra någon gemytlig träff före nedsläpp?
Ser man till det ljusa så har TIk fått en bra lottning, AIK som kan vara lite darriga i första matchen och sen Boden och Bofors hemma för sen ta ner Löven på jorden, dock borta och sen sätta Leksingarna på plats på en fredagkväll i Isstadion och sen rullar det på men det största problemet är dom själva om dom ska kunna lyfta sig en klass från ES för det är nu det gäller och då är det cupmatchliknande matcher.
Då var Håckla och mike anmälda, har nyss varit in till stora stada och det var endast 2 anmälda på listan hitills. Iofs fick dom in listan igår så det lär väl öka eftersom..
Anmälningarna strömmar in. Både Ceris i Sundsvall och Timrå har haft flera anmälningar på morgonen och förmiddagen. Dessutom tar Madde emot samtal hela tiden...
Är det nån som har exakt koll på hur många anmälningar som kommit in nu...för barometern är inte uppdaterad på ett tag nu och jag tvivlar på att det är ENDAST 42 st anmälda???
Timrå IK och TIK08 kommer att ordna ett specialarrangemang i anslutning till Hovet inför AIK-matchen, liknande det vi hade i Globen inför DIF-matchen ifjol. Mer info kommer inom några dagar till alla som står på TIK08:as maillista. Om du är Timråsupporter i Stockholm med omnejd, anmäl dig till maillistan med ett mail till [email protected]
Jag har känt mig alltmer irriterad den senaste veckan... Tror att bl a TIK har med saken att göra... Man går och laddar som fan inför kvalserien, blir mer eller mindre uppskruvad och speedad... Så fort någon jävel sticker upp, tänder man till på alla cylindrar! Ja, jag antar att detta är ett tecken på att endast en vecka återstår tills det verkliga allvaret börjar... Passade på att - som utlovat - anmäla mig till en kväll på Hovet nästa vecka... Så vi ses väl i bussarna många av oss, antar jag... Men räkna med att jag kommer att vara irriterad! Nervöst utav h-e, joji...
Hemp: Se till att hamna på rätt buss där det kommer att va mest ös! Du vill väl ha chansen att komma med på bild och visa upp dina pollisar! Kommer att lägga ut bilder på de schysstaste pollisarna och hockeyfrillorna plus en del annat tok också dårå!
Och inte ska vi vara irreterad för nu ska vi fixa en fest utav sällan skådat slag och ta 3 po mot hatlaget #1!
gud: Säjer som Ronny o Ragge ja! Ingen jäla Åpel de ska va beigea racer Fårrdar! Se till o stripa Fårrden me rö vita stripes bara! Rö vita Pollisar på ratten så att chauffören blir glad, osså ett par Skogsfriska Woundertallar under armhålorna! Sist men inte minst så måste man ha en rö vit tärning hängades i backspegeln och en TIK vimpel på radioantennen! Och givetvis så ska vi käka raggarballar me svängdörrar så att det bara sjunger om det.
Kongo verkar inte våga träffa oss stora och starka och kommer säkert att banga och därmed missa en av världshistoriens värsta och bästa bussresor!
Har legat nedbäddad framför datorn i ett par dar nu, märks det så väl att jag också käkar små rosa piller! Skulle vilja ha tag på dom där rö vita istället, har hört att det ska va mer kräm i dom!
Man säj så här: Ingen mer fåård på våran gårrd!
Skellefteå - Björklöven..... 2 - 0 P Ekholm 00.51 F Krekula 14.30
Kongos små rosa? Röda attackopeln borta? Well, har varit nere i Västerås och rekat och orkar inte riktigt kolla igenom inläggsskörden sedan i helgen...
Vet inte om något hjälper, jag blir bara mer och mer irriterad och förbannad...!
Jo, jag brukar se till att hamna i ösa- och krökabussen! Har funderat på att eventuellt finputsa pollisarna inför resan, rääger kan man ju vara ändå...
Hemp: Då kommer du att hamna rätt i våran buss! Måste ner på posten och slänga in 150 bagis för ett medlemsskap så att man inte blir avslängd! Ge f-n i att ansa pollisarna, dom ska stå rätt ut och vara vildvuxna!
Visst måste du väl också ha lärt dig barnramsan: Lär dig krypa, lär dig gå, lär dig hata AIK ! Enda hatlaget jag känner till iaf!
Menar du Lule-forum på hockeysnack eller deras egen klubb för inbördes beundran som aldrig besvarar ens intresseanmälan angående registrering? Nåväl, jag har inte kollat vare sig det ena eller andra... Kanske ska scrolla bakåt in the forum nu?!
Fisus Power från Borås är cool... En av DJ Hemps vänner!
sovjet: Enligt de anmälningar jag såg på listan och sedan vad jag hört ryktesvägen så borde det vara lite mer än 45 anmälda till resan. En del vill förmodligen vänta tills sista minuten.
Hemp: Så du ska med. Fantastiskt, börjar nästan glömma hur du ser ut! =) Ska bli kul att se dig igen!
DMF: Allvarligt talat... vad spelar det för roll om det är ca 45 stycken eller mer eller exakt 47 stycken t.ex??? Du anmäler dig väl inte bara om det är mycket folk?? Tänk om alla skulle göra så... då hade vi kunnat lagt ner de här resorna...
Supporterklubben satsar järnet på Kvalserie resorna och förlorar mycket pengar på det här... 120:- är småpengar för att åka med Sveriges snällaste hockey klack och Sveriges fd. bästa hockeyklack till Hovet för att krossa Gnaget.
Vi ses på bussen!! Jag kan lova att det blir en minnesvärd resa!!
OSet: När betalade du in pengarna?? Det där får du ta upp med Per HApps.... Om du ska ha igen några pengar måste du visa upp kvitto på att du betalade de ganska nyligt, men jag lovar ingenting... som sagt, ta upp det med per HApps.... jag håller mig till resorna jag =))) Det är nog jobbigt.
OSet: Dom pengarna har ni ju redan tjänat igen iom att ni betalar en tia mindre än vad jag har gjort på hemmamatcherna! Helt rätt att reducera avgiften för såna som mig!
Så hamnade rödvita Arsenal i underläge efter hörna (1-0), då är deras öde är förmodligen beseglat... Leverkusen förresten... Låter så jävla äckligt, gör det inte?!
Bussen går 10:45 från Timrå centrum, ingen påstigning vid Värdshuset eftersom de lagt ner verksamheten.
Sedan går bussen förbi Sundsvalls Buss station och Navet kl 11:00
Pris för resan ligger på 120:- + inträde.
Krav på medlemskap. Detta kan lösas där Du anmäler dig på antingen Ceris Resor i Timrå (Köpmangatan) eller Sundsvall (Stora torget)
Pris för att bli medlem är 100:- för vuxen och 60:- ungdom under 16.
Vill du bli medlem innan du anmäler dig betalar du bara in din summa på Postgiro nummer 32 02 81-9 tillsammans med ditt namn och fullständiga adress.
Glöm inte PG kvittot som du visar upp vid resan..
Sista anmälnings dag för AIK resan är måndag 24/3..
Har du några funderingar??
Ring då till mig (Dalan) på 070-2733662
eller till Madde på 070-3763215
Vi ses på bussen!!!