1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590759 inlägg · 6217 ämnen

Resan till Gävle Annandagen

« · 476805 · » Till forumet

Sv: Resan till Gävle Annandagen
JENA: Jag spinner väl vidare på den här tråden då...

Vart fan var matstoppet igår? Man KAN inte åka 11:30 och vara hemma kl 21:30 utan ett enda stopp, inte ens en mack kunde vi köpa nåt på. Vet flera som var nära att svimma, eller som svimmade pga brist på mat och vatten... Vad fan gör det om vi stannar en timme på ett matstopp när vi ändå kommer hem så pass tidigt?
Kommentera

Är det någon som vill ha 2 platser på bussen i morgon? ring mig 073 0302907
Kommentera

Ville bara kolla läget o se om ni är laddade inför morgondagen?? Ska bli kul att träffa många av er. God fortsättning, ses kanske imorgon!!
Kommentera

Maggan: Jag åker med ner till Gästrikland med tomteluva försedd på hjässan och en bagen full med öl...

SKÅL OCH GOD JUL!!!
Kommentera

Maggan: Hah minns Luciaresan till LLA förra året med folk utklädda till tomte (matsby va?), hemsk syn. Blir i bästa fall några jul-öl =)
Kommentera

Hmmm, eftersom jag inte orkar läsa igenom hela SS så chansar jag att detta inte har varit på tapeten tidigare.

Min fundering är: Hur många kommer att ta med sig tomteluva på resan?
Kommentera

willysson: Har du tullat på julsnappsen redan? Ajabaja pöjk, den får man inte ta förrän efter Kalle Anka & Co.
Kommentera

willysson: jag stavar som ett paket korv....
Kommentera

tjobba: precis, enda skillnaden är att det möjligtvis blir mer folk denna match :)
Kommentera

Fanzin: hmm, nu är ju jag inte 66 år gamal så jag ser fram emot sånn saker;)
Kommentera

Fanzin: och 0-5 efter 15 minuter heheh
Kommentera

Kronblom: ja fy sjutton, det är inte varje dag det kommer hundratals timrå:iter till mitt place ;) låt det bli 2-7 också tack!
Kommentera

Fanzin: Jag tror att du brinner inför denna match, du har tjatat om den i 2 månader snart (8^(/)
Det ska bli kul!
Kommentera

willysson: snart är det allsång på skansen i stockholm igen. Jag längtar otroligt, stockholm i mitt hjärta....
Kommentera

Fanzin: ja snart är det iron maiden på ullevi...längtar som en tok:)
Kommentera

www.MakeACountdown.com?id=3117

Snart är det ändligen dags, se länk =)
Kommentera

Ahlbom: Jaha, konstigt nog så säljer de cirka 340+140 biljetter..vilket är 480 biljetter till bortaklacken. Och den källan är från Brünäs shopen i Valbo Köpcentrum ;=)
Kommentera

Fanzin: brynäs har inte direkt någon jätteklack många köåer de biljetterna för att det är billigare men visst finns det folk som alltid står där och djunger ändå :)
Kommentera

Dream Team: borta stå tar 400 platser
Kommentera

Cirka 340 biljetter bokade efter att jag var iväg till Brynäs shopen idag och köpt 3 st biljetter...kvar finns cirka 140 st biljetter...
Kommentera

Knylan: haha, jag har alltid mina egna åsikter mannen, jag kanske är S.P.E.C.I.E.L.L ;D

Jaja, föredrar iallafall dragramsor före bibeltextramsor, och det står jag för ;D
Kommentera

Fanzin: Lägg ner nu... ha inga egna åsikter, det är bara dumt i längden... följ strömmen.

Det finns inget som helst positivt med att ha båda klackarna på samma sida. Scaniarinken undantaget, där står man ändå i kurvorna så då spelar det ingen större roll.

Gärdehallen är ett tempel om man ser till klackarnas placering. Stämningen blir sådär härligt hetsk också. Jag hatar elitserien... usch!
Kommentera

actionleif: men då går det inte att höra själv om man sjunger sönder den andra klacken ;D tycker det är bra i Sydkraft, dåligt i Gavlerinken...för där är det svårt att höra andra klacken, eller är det helt enkelt att Brynäs har för dålig klack? :P det kanske är anledningen till det =)
Kommentera

Modoante: Ja, dom spärrar ju längst uppe beroende på hur många bortafans som kommer. Man räknar väl nerifrån eftersom vakterna som brukar stå längs ner ogärna vill tappa kontrollen över hela gruppen. Längre upp smalnar det dessutom av så mycket så där finns det klara risker med att placera en engegerad bortaklack.
Sist hade dock MoDo en rätt stor klack med sig, så då fick dom en ganska stor del av läktaren.
Kommentera

Acke: Oj, det var dåligt. I Kempis ser man i alla fall ett.

Dream Team: Bilden ska vara tagen betydligt längre ner för att stämma med verkligheten.
Kommentera

Modoante: nä men man ser inte ena målet.....
Kommentera

Dream Team: klacken få ju bara en liten del längst nere vid sargen brukar vara avspärrningar som hindrar en från att gå högre upp
Kommentera

Modoante: Visst, det kan vara en nackdel att man tappar känslan i "matchen" mellan klackarna när dom står på samma sida. Men jag står ju hellre ut med det bara jag får chans att se hela rinken. Detta har det dock tjatats nog om så det kanske bäst att inte dra det ett varv till.

Bortastå, Sydkraft Arena:
Kommentera

Fanzin: håller inte riktigt med .. bäst är det som förr, eller som Gärde nu .. Klackarna mot varandra på varsin långsida .. kommer nära varandra då .. samtidigt som man ser varandras konstverk
Kommentera

Modoante: är det något problem att klackarna står på samma sida? i Löfbergs Lila Arena, Cloetta Center, Scaniarinken så står klackarna på samma sida :)

Jag tycker det är bättre när de står på samma sida, blir bättre stämning av det =)
Kommentera

Dream Team:
Är man ett 100 tal supportrar så är kanske Kinnarps bortstå
inte den bästa bortasektionen av alla ES lagen bortasektioner..

Värre är det i skithallen i Ö-vik..

mok..
problemet är igentligen inte priset..Det är hur Frölunda
"höjde" priset ifrån ena dagen till den andra...

det är brist på information som är problemet...

Kan nog påstå att Frölundas kansli kommer att vara väldigt
noga med att informera oss i TIK031 nästa gång de höjer priserna
Varför de kommer att göra det väljer jag inte att ta upp härinne...;)
Kommentera

mok: i Kempis så står ju iaf inte båda klackarna på samma sida.
Kommentera

Dream Team: Kempis e ju ingen höjdare om man säger så. har inte vart i Sydkraft men vad jag hört så e den ju iaf bättre än Kempis-
Kommentera

Modoante: Varför inte det? Är det bristen på tillgänglighet till övriga arenan du avser, eller? För platserna på själva läktaren har jag svårt att se några klagomål på alls. Ja, allra helst i jämförelse med Kempis.
Kommentera

Dream Team: Bortastå i Sydkraft arena hör ju inte heller till dom bästa i elitserien om man säger så.
Kommentera

mok: Det som man kan göra pengar på under bortaresor är ju priset för själva resan. Om det är ett bra pris redan från början kan man nog kosta på sig den där hundringen utan större misstycke. Skulle heller inte lägga en spänn mer för platserna i Kempehallen. Kinnarps har jag aldrig besökt.
Kommentera

gud: Det finns inte längre något avtal där 100kr per biljett gäller vad jag hört. Så klubbarna får ta precis va dom vill. Men vem 17 skulle vilja betala mer än 100 spänn för platserna i Kinnarp?
Kommentera

Maggan:
Jag kan berätta att Frölunda snodde oss i TIK031 på 140 spänn
per biljett...HV 71 håller sina 100 kronor som lovat för supporterklubbar..
Kommentera

+ . * . * . + . * . + . * . + . * . + . * . + . + . * . + . . * . + . . * . . * . + *. +* . + . **. +* . + . **. +* . + . * GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!*. +* . + . **. +* . + . **. +* . + . **. +* . + . **. +* . + . **. +* . + . **. +. + . * .
Kommentera

Madde: 026 dyker iallafall upp :P

Rykterna säger mycket folk, och visst blir det så.
Jag själv kommer betala 60 kr för min biljett :)
Kommentera

50 blev 60 spänn förra året och "norrlandspakten" hade säkerligen fortsätt i år också om vissa fått arslet ut vagnen och öppnat käften!

250 platser räcker bra. Alla som varit där nere vet hur trångt det blir.
Det har säkerligen vigts platser åt alla andra sektioner i landet också. Kommer 08 och 031 dyka upp med ett par bussar?
Kommentera

Lub: +150-200 ytterligare enligt rykten!
Kommentera

Lub: Enligt resebarometern är det 241 st som är anmälda. Bara 9 platser kvar. =)
Kommentera

Hur många är det som åker ner den 26/12?
Kommentera

Frella: Du får ta det med glimten i ögat, jag tycker det luktar Färjestadsfasoner lång väg och inget jag stödjer.

Själv åker i stort sett aldrig organiserat, det blir bara bökigare, så för mig personligen spelar det egentligen ingen roll.
Kommentera

Lumber Jack: Nja, för ni Supportrar förlorar ju på det också när ni åker till andra ställen. Så det var väl mest sniket gjort mot både andra och egna supportrar?
Kommentera

Maggan: Där ser man... ett smart drag av vår eminenta ledning... ;-)
Kommentera

Lumber Jack: Jepp, men den bröt visst MoDo inför året...man räknade med att man skulle fylla ändå med alla stjärnor...
Kommentera

Lumber Jack: Jo men den drog sig Modo ur iår, vilket gjorde att det slopades helt. *synd*
Kommentera

64Waern: Rätta mig om jag har fel, men gjorde inte norra derbygruppen upp en deal om att bara ta en 50-lapp av varandras supportrar härom året?
Kommentera

« · 476805 · »