Ambroo: Viktigt att poängtera är att förra årets resa som var vid samma tidpunkt, borta mot Färjestad, inte var så avsevärt nykter. Förhoppningsvis så kommer det även gälla denna. Willysson var upp i klättertornet på McDonald's i Köping bland annat. Förra säsongens absolut roligaste resa, om man enbart ser till resandet. Matchen smakade beskt.
Bortaläktaren i Mora är rolig som få, man står inte ens en meter från sargen så om man vill så går det att olla plexit.
Ambroo: MASKERADTEMA!!! Vad fan gör det om vi späkar ut oss på bortais! Själv har jag var Zeb Machahan i Södertälje. Och jag drar mig inte för att ännu en gång byta skepnad.
Ni kan inte missa denna happening! Ambrosson, Sjöstedt, Mats Bysse Byström, Håkan Håre Larsson, Anders Linkan Lindgren, Noppa, Willy and anymore SKAPAR RÖJ SÅ HELA BUSSEN GUNGAR!!!
Tag chansen ni som inte har träffat så många signaturer här på HS att stifta bekantskap med nya ansikten, förfesta, festa och efterfesta med tokiga TIKare On Tour.
Tveka inte?
Dessutom kan väl vi bjuda in lite "Special Stars".
Erbjud Nubben att haka på. Låta några spelarfruar hänga på.
Dessan, ni vet sjuksköterskan och DJ:n som polar ihop med Zäta kanske vill uppleva vilket tryck vi kan skapa även på bortaplan.
Men i sådana fall var snäll mot henne! Inga skamliga förslag!
Bulla skulle vara ett annat tänkbart alternativ! Strömmingsburken ordförande Herr Söderström.
Patrick Edlund på Daus Tryck & Media.
Eller andra kända och mindre kända aktörer från Sundsvall/Timrå med omnejd eller med annan anknytning till orten eller laget!
Rö´tjut åt folket! Pilsner för allt vad tyglarna håller!
Kalle K: Jag är gärna med och betalar soppan till en bilresa om det inte blir någon supporterbuss. Är en glad och trevlig Timråsupporter som dricker öl utan att kräkas. Har en hyfsad blåsa också ...
j0han: Men vad kul att se dig. Gissningsvis så kan det bero på att det är över en och en halv månad kvar tills matchen spelas. Inte så överjävligt stressigt med andra ord.
Återkom inom 2 minuter och fråga varför det är så få anmälda till någon annan resa.
j0han: Skulle gärna åka, men tyvärr(?) fyller jag år just den dagen så familjen, släkten och mina två vänner vill nog att jag stannar hemma till åtminstone klockan fyra på eftermiddagen. Sedan står de inte ut längre.
För att få upp intresset så kan jag meddela att det är sug på hockey i Gävle. Rätt mycket biljetter har gått åt, och Brynäs publiken har inga dansare att sitta o glo på numera så de stöttar laget lite bättre än vanligt iallafall...känns det lockande? javisst!
Gavlerinkens ståplats, där vill jag vara..hej hej hej hej!
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Men Mora är vi 81st anmälda det är bara 32platser kvar att fylla
Och Brynäs den 26/12-04 är vi 47st anmälda
Så anmäler på [email protected] eller ring 070-6903961
Roger