1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590752 inlägg · 6217 ämnen

Respekt

« · 189398 Till forumet

Respekt
Börjar tappa respekten för er och rea suportrar när man läser mer o mer skitsnack....Kastar skit på lag och hånar
Om ni nu inte vill bli ett nytt hatlag så bör ni börja bli lite ödmjuka eller har framgången stigit er åt huvudet helt.
Det hjälper ej med traditioner och bra resultat om man har suportrar som hånar och beter sig som svin.
Hopas det ändras för jag kommer hålla på Timrå i slutspelet för det dom visat tidigare på plan och utanför(om dom nu inte möter BIF mot all förmodan då hejar jag ju såklart på mitt kära Brynäs)
Lycka till ännu engång och ta hem Guldet till Norrland och ge söderlagen snöten ;)
Kommentera

Sv: Respekt
RavenLord: Och vilka har vi hånat och svinat oss mot nu då?
Kommentera

Selina: Läs Brynäs GB...
Kommentera

RavenLord: "Supportrar som hånar och beter sig som svin". Syftar Du på någon händelse eller bara inläggen i Brynäs gästbok?

Om det är det sistnämnda överreagerar Du en smula. Tyvärr får vi nämligen leva med att vissa blir överentusiastiska (och andra bara är puckade...). Radera denne eller ta debatten men bunta inte ihop alla Timråsupportrar pga någon/någras inlägg.
Kommentera

Tycho: Det var väl inte så farligt. Inte om man jämför med vad vi har fått ta från Brynässupportrar tidigare säsonger...
Kommentera

Selina: Det måste vara jobbigt om man hänger upp sig på en sån skitgrej, men en del har det jobbigt och det måste man respektera.
Kommentera

Det som står i Brynäs GB nu är bara en av flera skriverier under säsongen...Läs gärna där vad flera brynäsare tycker eller tyckt om Timrå DVS att vi vill ha er i elitserien och va glada att ni tog er upp...och att ett lag som Timrå som varit i typ den situation Brynäs är i nu borde vara mer ödmjuk än man är för rätt som det är så är ni där igen (man lär av sin egen historia och vi har en lång sådan och även ni så bete er som det och inte som nå nystartat köpelag)
Lycka till och upp med mer lag från Norrland i elitserien
Kommentera

RavenLord: Men hallå vi sitter inte på ett NA-möte nu. Börja jiddra om ödmjukhet på ett forum för supportrar, det är så enkelt att inget lag förtjänar att vara i elitserien för lång och trogen tjänst. Är man för dålig ska man inte spela i högsta serien, jag har följt timrå sedan mitten av 80-talet och vet att det kan göra ont, men kom inte och be om sympatier nu.I höst har brynäs varit ett skitlag men nu har det börjat att bli bättre svårare en så är det inte.
Kommentera

willysson: Sympati ska inge lag ha och vore de sista en stolt suportr skulle vilja ha och självklart ska inge lag va elitserien på gamla meriter.och spelar vi inte bättre så förtjänar inte vi heller att va i elitserien...och självklart ska det vara lite gliringar mellan suportrar och lite trackningar för de hör ju liksom till.
Men bara för att man leder elitserien behöver man ju inte börja bete sig som det slagit runt helt i skallen...ni måste lära er hantera framgångar oxå.
Kommentera

RavenLord: Jag menar att det är mycket gnäll också. vi lär oss hantera med gång och ni lär er att motgång inte är så kul.
Kommentera

willysson: Vi har varit med länge och haft mycket motgångar men även endel framgång....var ju ner o vände där kring 95-96 efter att bara åren före tagit 1 guld och varit i en final..så vi vet att det kan svänga fort ;)
Kommentera

RavenLord: Vet mycket väl att det svänger fort. Just nu njuter jag över Timrås framgångar och bryr mig inte om några andra lag, sa jag nått annat så är jag en hycklare.
Kommentera

« · 189398