ralus: Det får vi verkligen hoppas. Mot Vf hemma fick han ju ett rapp i 3:e perioden som ham skakade armen på gjorde nog riktigt ont såg det ut somm. Mot BIF likadant o igår såg jag inte matchen menjag förmodar att det var likadant då? Många rapp små......
Fick svar på ett mail som jag skrev till ST. Inte så jättekul läsning, här är det:
Hej Jimny! Vi hade en frilansare som skrev åt oss i Göteborg och han uppmärksammade uppenbarligen inte att Riku klev av. Tråkigt så klart. Jag hade så klart gärna själv läst om detta i tidningen i dag. Jag har pratat med Challe nu på förmiddagen, som berättar att Riku klev av på grund av känningar i den handled han opererade i fjol. Riku vilar från träning i dag, det är oklart om han kan spela i morgon. Jag har ännu inte lyckats få tag i Riku själv, men ska höra med honom vad han själv tror och hur handleden känns. Troligtvis kommer det upp något på webben senare under dagen, annars finns det garanterat något i papperstidningen i morgon. MVH Maria Nordström Sporten, Sundsvalls Tidning
Här följer mitt mail: Måste säga att jag är jävligt besviken på er!!!
Timrås största sjärna Riku Hahl kliver av matchen i slutet av andra perioden. Spelar inte en sekund i tredje. Och ni skiver inte ett ord om detta!??!!!!! Varför klev han av? Är han skadad? Förstigtighetsåtgärd??
Här har man svävat i ovishet hela natten och förväntar sig ett svar då man slår upp tidningen, men inte ett ord om detta som sagt.
Ytters ytterst dålig journalistik!!!!
Såg ni inte själva att han klev av? Eller tycker ni inte det är viktigt???
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·