1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590608 inlägg · 6217 ämnen

Riku Hahl skadad

« · 926806 Till forumet

Sv: Riku Hahl skadad
Men... jag skriver som en lunare!
Kommentera

ralus: Det får vi verkligen hoppas. Mot Vf hemma fick han ju ett rapp i 3:e perioden som ham skakade armen på gjorde nog riktigt ont såg det ut somm. Mot BIF likadant o igår såg jag inte matchen menjag förmodar att det var likadant då?
Många rapp små......
Kommentera

TIKbiff: låter som en lättare känning bara. om han blir borta blir det nog max 1-2 matcher, om det nu är som dom skriver...
Kommentera

Röda Tallen: JA UTAN RIKU HAHL KOMMER VI INTE VARA LIKA BRA SNUBBEN ÄR GRYM I DEFENSIVEN!!
Kommentera

Shadar Logoth: Vi har inte direkt överflöd av bra centrar heller.
Kommentera

actionleif: Skador tillhör sporten men nu får det fan var nog.....!
Att vara TIK supporter är att lida.
Kommentera

Bra match iallafall vi har vunnit tillbaka en Jånnte men förlorade en Riku. När ska vi få mönstra full trupp??

Hoppas verkligen att detta bara var en försiktighetsåtgärd.
Kommentera

Hahl Bundy: Aj, såg detta nu, inte bra alls.
Kommentera

Röda Tallen: Tragiskt tragiskt. Det här gillar jag inte. Hoppas bara det är en småsak.
Kommentera

Röda Tallen: Piss! Får hoppas att det bara är en lättare känning o ingenting allvarligt.
Kommentera

Förstod att det var den där jävla handleden!!!
Kommentera

Riku Hahl skadad
Fick svar på ett mail som jag skrev till ST. Inte så jättekul läsning, här är det:

Hej Jimny!
Vi hade en frilansare som skrev åt oss i Göteborg och han uppmärksammade uppenbarligen inte att Riku klev av. Tråkigt så klart. Jag hade så klart gärna själv läst om detta i tidningen i dag.
Jag har pratat med Challe nu på förmiddagen, som berättar att Riku klev av på grund av känningar i den handled han opererade i fjol. Riku vilar från träning i dag, det är oklart om han kan spela i morgon. Jag har ännu inte lyckats få tag i Riku själv, men ska höra med honom vad han själv tror och hur handleden känns.
Troligtvis kommer det upp något på webben senare under dagen, annars finns det garanterat något i papperstidningen i morgon.
MVH
Maria Nordström
Sporten, Sundsvalls Tidning

Här följer mitt mail:
Måste säga att jag är jävligt besviken på er!!!

Timrås största sjärna Riku Hahl kliver av matchen i slutet av andra perioden. Spelar inte en sekund i tredje.
Och ni skiver inte ett ord om detta!??!!!!!
Varför klev han av? Är han skadad? Förstigtighetsåtgärd??

Här har man svävat i ovishet hela natten och förväntar sig ett svar då man slår upp tidningen, men inte ett ord om detta som sagt.

Ytters ytterst dålig journalistik!!!!

Såg ni inte själva att han klev av? Eller tycker ni inte det är viktigt???

Ytters ytterst dålig journalistik!!!!
Kommentera

« · 926806