abcdef: Tänkte just det när jag såg på Text-TV att han var på väg bort från Leksand. Unge Robert skulle säkert göra nytta hos oss som saknar fullt antal forwards. Säkert även ett billigare alternativ än en spelare från farmarligan, SM-liiga eller europa nå'nstans. Blev förvånad att tråden dog ut så fort - ta hit Robban!
Kevin O Shea: Ryktet säger, nu från två håll att det är en finne på gång. Men gärna Robban! Pappa Kenta hade en idé om vilket lag han skulle spela i, jag antar att han menar Djurgården. Hur mycket istid skulle han få där? Mer än i Leksand? Timrå har ju återupplivat insomnade talanger förut. Bra förslag.
orion: "- Jag vill att Robban ska spela hockey och ha kul, det säger jag både som pappa och rådgivare. Jag har inte tagit kontakt med några klubbar ännu, men jag vet var jag vill att Robban ska spela någonstans, säger Kent Nilsson."
Självklart så blir det Timrå - upp med börsen Nubben.
auricom: Vi tar in mr Magic "himself" i Timrå när vi ändå är igång och värvar. Varför inte snacka med Näslund också innan månaden är slut? Tikkanen kan väl också komma istället för att sitta och hänga på mamma-mos i Bollnäs. Värva hem Pec(kk)a också. Avslutningsvis så tycker jag det suger att vi ska behöva vänta tills nästa säong innan Dahlén skriver på.
Mattias - 74: Pappor ska ha stort inflytande på sina söner. Jag har världens starkaste pappa själv, sådäså. Såg förrseten att Robban Nilsson har joinat SpS.