dr-nix: Då har du två val.. Göra som dom flesta och sitta här och klaga i en 18 min nu... ELLER kan du gå och hämta en bärs och sitta och njuta av reprisen på Tenkrats underbara och högklassiga mål
Yellowcard: Vilken clown som pratar i TV - Ska han in på saft och bullar hos Kenny i halvtid nu också: Fan sånt där kan jag störa mig på nått grymt. Arne och Ankan och co har naturligtvis också favo lag men de döljer det ju i alla fall i intervjuer.
mikenomad: jo men det var lite av ett flytmål även om det var ett okej anfall. Sedan har pucken vara nära att gå in bakom Backlund ett flertal gånger.
Men som sagt det är bara att tacka och ta emot. Sedan är det klart att det ser ut att gå långsamt när man bara glott på Småkronorna dom senaste dagarna :P
Nu gäller det att komma ut och lyckas göra ett par pytsar i andra perioden. Det måste bli så om vi skall kunna vinna denna match. Helst gå in och punktera tillställningen totalt.
Heleniz: Först sa han att Backlund åkte framför honom :P Sedan så när han ser bilderna och erkänner han att Backe ej kunnat se honom.. Och då kliver kommentatorn in och säger att det såg ut som Gath verkligen försökte undvika kollision
Tikinmyheart: jaså? funkar för mig också. kolla så länken stämmer i sopcast. ibland gör den inte det för mig. och då får man kopiera den som kommer upp i det tomma internet-fönstret.