Kattgubben: Det är inte PPV vi ska skylla på dom räknar emd att matchen starta 16:00 och med en OT hade det funka utmärkt men eftersom den där gubben som inte kunde le skulle hyllas till typ 16:12 så vart hela matchen sen!
Det är nog mitt fel att det blev så här både på gott o ont. Satt o lyssnade på radiosporten i 1:a 2-1. Tänkte att nu skiter jag i det här såg bara på text-Tv i 2:a 2-2. Tänkte att nu, Nu blir det grejjer. Lyssnar på radiosporten fram till 3-2 blir så less så jag stänger av radion o går fram till text- TV 3-3 vägrar sätta på radion 3-4. Gött!
John K: Exakt mina känslor. Infriade förväntningar, inte mer. Fast det känns jävligt skönt att dryga ut nedåt...gör inte lika mkt att vi tappade en pinne uppåt.
Kerstin_k: MPS tog köksvägen men Vinnerborg menade att Sonnie gjorde sig skyldig till en interference då han knuffade omkull, då menar jag verkligen knuffade, en RBK:are framför kassen.
mikenomad: Sammanfattningsvis av denna roadtrip så hade vi räknat med förlust mot HV och vinst mot Rögle. Nu fick vi ändå ihop 3 poäng fast på ett annat sätt än det var tänkt.
Hahl Bundy: Nåja, ikväll blev det ju lite godis iaf...Typiskt Timrå, bara för att man skall hålla kvar lite, lite förhoppningar för att sedan, mot SSK på måndag, bli sodomerad igen.
Raggaren Putte: Tyvärr är alla från Kovland och Njurunda SK. Vi har inte råd med mera säger TJ. Nu blir det öl+jäger och hålla på Dif framför tv:n. Kan bli bra kväll det här ändå.....
För en gångs skull i år så hade vi riktig bonnröta. Undrar om Challe kommer att säga att vi gjorde en bra bortamatch nu och att allt utvecklade sig enligt planen?
mikenomad: Jag tar min fria rätt att citera Knylan i det här läget... Trots en poäng så känner jag precis, exakt så här just nu: "Dom är som den där snälla farbrorn som lockar in en bland buskarna för att sedan skita en i ansiktet."
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.