John K: det är aldrig för sent att ge upp!
Jag tror vi vinner.
Äh, vilka gnällspikar. Ni är som snippor med lågt ph-värde som Modano skulle sagt.
Honestly speaking - vi har sen sist fyllt på med åtminstone två spelare som tillför lite spets och redan innan var vi i grunden ett bättre lag än Rögle. Och det här handlar om att markera revir inför kvalserien och gäller lite även om båda lagen är rökta i termer av att undvika sagda serie. Jag lovar, vi vinner. Vi är kanske kassa, men Rögle är kassast.
mikenomad:
Tänk vad roligt om Jonte också gjorde 3 poäng ikväll
mikenomad:
Hagos tillbaka ? va bra , säker seger ikväll då
Hockeyporr! Att dom här två lagen ligger i botten är ett mysterium!
Nej, men huvva. Jonte-Smolle kommer garanterat vara inne på mål i arslet om dom inte säras på. Hyfsat dålig pejl i egen zon på dom herrarna. Sen impar inte Smolle alls framåt heller, så här efter 7 spelade perioder.
Gunno, kom tebaks! Nu har vi bara Hallin-kedjan som producerar.
Gött mos!
Snacka om avklädning i tredje perren. Rögle är verkligen skitdåliga, och Timrå lyckades få dom att visa det. Murran är fan magisk! Riktigt kul att han på något märkligt sätt fått Molle att bli en hockeyspelare på kuppen. Vibbar riktigt bra inför kvalserien.
Smolle impar inte alls, å andra sidan dömer jag inte ut honom förrns han fått en vettigare omgivning. Jonte är lika het som en Piggelin på Grönland, och har så varit sen ungenfär omgång 10. Haggan är...Haggan.
Hursom, det här var trevligt hörrni!