Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Att man aldrig lär sig. Känslan efter fredagsmatchen, att sitta där och räkna och bygga upp drömbilder gällande hur vi ska ta kliv i tabellen. Ganska höga förväntningar inför DIF-matchen men inser att den sortens matcher kommer ibland, som en reaktion. Är man inne i en bra trend så kan det komma en plattmatch, huvudsaken är att man kommer tillbaka på banan direkt efter. Det såg ju så jävla bra ut. Vi hade ju fått en förstakedja, äntligen.
Samtidigt så är vi ju inte Björklöven, inte riktigt än åtminstone. Men tar vi inte mer än en poäng kommande vecka heller så är nog läget sannolikt extremt brunt.
Men skicka hem Hundfan och Sopan Bergman omg in med två ny importer som kan spela fysiskt och kan skjuta. Jävla kalle anka värvningar Nubben måste vart påtänd redlös när han signa dessa KRÄK
Dream Team: ok, va bra.... eller inte...han gjorde ju 2 mål o en assist där.....skulle behövas i A-laget anser jag...
igen om line-upen, varför får Bergman spela isf Emil Petterson....?
konstigt coachat om Ni frågar mig (...och Hamrin)
Hälge: ang line-up:en för Ouögle...lämnade både Nylandrarna...hur var storyn där egentligen...eller?
EDIT: Ah hittade det själv...det hade jag missat :-)
Redigerad kommentar
sargad:
Jag ska göra mitt bästa, fast i rimliga proportioner. Det är betydligt enklare numera sedan man började surfa i mobilen (finfin anställningsförmån). Ärligt talat använder jag i princip inte datorn hemmavid längre. Men jag betackar mig för de där värsta nattpassen... Vad var det de kallades i lumpen nu igen? "Vargpass", tänkte jag, men efter visst googlande verkar det begreppet inte existera. Fan...
Håll grytan kokande.
Off-topic: Såg ni att Punksvall dominerade på stjärnorna på slottet
:-)