DJ Hemp: Det är bra att du är så het på gröten, hoppas vår röd-vita dynamit är det också ikväll. Vi vill inte se några skridskoskenor slipade med sirap ikväll.
Fullt ös nu bara! Pressa motståndarna ända in i nätmaskorna! Mota ut dem i sarghörnen och låt dem inte få en ynka centimeter i utrymme! Kriga!!!
Okej, jag kanske blev lite övertaggad nu... :)
Perreman:
Nej då, ingen fara. Hoppas att ledare och spelare resonerar likadant, även om jag misstänker att det blir förbannat tufft att lyckas kriga till sig en "trea". Å andra sidan brukar vi väl inte ha det alltför svårt med just Rögle...?
157620: Tänkte just precis skriva det (att Timrå ser betydligt bättre ut i denna match dvs). Tycker Borgman och Öhrn sett bra ut (baserat på det jag sett på försäsongen och i premiären utöver denna match).
Öhrn ser ut att ha tagit ett steg i sin utveckling. Kan förhoppningsvis sägas om ett fleratal unga spelare i Timrå hoppas jag .
Redigerad kommentar
Jaha, gott folk, här har man suttit och zappat mellan TV12 och Viasat och hoppats utav helvete, men äckel-Bajen vände och vann på stopptid och här har Timrå fallit tillbaka i gamla synder... En helt värdelös sportkväll med andra ord!
Ja, men hör ni allihop, en strafftorsk på det här nu så är kvällen fulländad... Det blir finemang!
Bragd-Birger:
Ja, jag tycker att vi hade tillräckligt med chanser för att avgöra i "tredje". Man kanske skulle ta ett snack med Malmö Arena efter flytten. Alla hemmamatcher där och massor av poäng!
57620: I första matchen gjorde Timrå ett mål och släppte in två. I andra matchen gjorde man två mål och släppte in två under ordinarie tid. Fortsätt så. Öka antalet gjorda mål med ett för varje match och fortsätt att bara släppa in två! Då blir det här jättebra tillslut.....;-)
stoff:
Men vad var det som var så fint med att de där jävla asen tog extrapoängen (icke någon särskrivning!)...?
OBS! Även denna match sänds i Viasat Hockey. Förnämligt. Chans till snabb revansch. Forza TIK!