Ok period ändå, framförallt effektivitetsmässigt. Men det var klar Rögle-dominans 10 minuter fram till målet. Snajper-Boyce!
Har vi vunnit typ två tekningar? Liiite jobbigt att hamna tillbakatryckta och inte kunna spela oss ur. Och Rögle sätter det långa passet, gång på gång. Ö h t har dom alldeles för lätt att spela sig ur egen och in i vår.
Nu får vi se vad det blir för 2a. Trendbrott från senaste 3 matcherna vore trevligt. Det k a n bli poäng idag, men det kommer att krävas total jävla dedikation.
The great one: inget ont om Rattie men sett till dom fem senaste matcherna tycker jag han borde hängt nåt mål till. Men vad gör det om han bränner när Boyce nätar?
Sputnik: Kanske dags att lufta boyce lite mer än Lijegren framöver i allafall. Är det nått vi behöver i dagsläget så är det hjärta. Ja Boyce före Alvarez med när man ändå är igång..
Nisse1: Boyce kliver fram och visar hur man gör, ingen jävla dragning med avslut på backhand i magen på målvakten, distinkt skott. Sådär ska alla frilägen avslutas.
Zäta75: Sedan Fredde kom in i båset måste Timrå leda alla ligors liga vad gäller ”To many men on ice”. Känns som att vi prenumererat på den utvisningen senaste åren.
thorwald: vi skulle haft en psykopat som Corso i det här laget.
Sen måste jag bara säga, vad fan spelar det för roll att vi blixtrar till i offensiven när vi är så SJUKT svaga i egen zon? Alla rensningar når som längst upp till rögles back på blå och jag vet inte hur många farliga skott med styrning dom haft från blå redan nu.
Tim: Tycker väl iofs att Westerlunds styrka inte är i fysiken. Han är bra på annat men sen har vi ju backar som Albin Carlson och tex. Erixon som borde hittat andra styrkor än det fysiska spelet vid det här laget men som jag tycker misslyckats. Westerlund är i min bok en av dom bättre backarna vi har.
Olli ”jag ska prata svenska efter årsskiftet” Jokinen Olli ”jag mognade efter 10säsonger i NHL” Jokinen Olli ”vi vill bli som frölunda” Jokinen Olli ”im a honest coach” Jokinen Olli ”vi ska vara det hårdaste arbetande laget” Jokinen Olli ... | Läs mer