1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590579 inlägg · 6217 ämnen

Romö till Timrå

« · 305913 Till forumet

Sv: Romö till Timrå
Nike89: Har du svårt att bestämma dig för vad du skall tycka, eller tycker du bara för tyckandets skull?

Ena sekunden är det uselt att Timrå lånar Romö, sedan så är han en högklassig spelare som förtjänar att få chansen...

Läs intervjun med karln som jag länkar till!

Lägg framför allt märke till följande mening, jag tror att den stämmer in på många i "laget i stan".

"När jag skrev på kontraktet med Sundsvall, så sades det att den här möjligheten skulle finnas."

Sedan funderar du på vad han menar, liknande utalanden har kommit från både Liam och Väänänen(?)...
Kommentera

Nike89:
Jösses lillpojken,,att du orkar, det är en jäkla skillnad på ES och allsvenska serien,hur kan de annars komma sig att det nästan är OMÖJLIGT för ett allsvenskt lag att ta sig upp till ES idag.
Vilken spelare ni än kunde få ifrån oss så är det en jätteöfrstärkning för er, det borde du väll förstå.

Ibland funderar jag om du bara vill provocera eller om du är så ung att du inte förstår bättre..

men vem vet, du kanske är en trevlig liten prick privat*funderar*
Kommentera

Swordster:Nog kanske det är så att när Jarko och Liam kom till Sundsvall att det var som du sa att det fanns chans till elitseriespel med Timrå men det där i den där tidninfen om Liam ska tydligen vara ett missförstånd mellan Liam och reporten har jag hört..

Därimot vill jag tacka den där Juha för att han tipsade Sundsvall om Jarko*Tackar och bugar*

Men det är kul att Micke får spela i elitserien men därimot så vette fan vad jag kommer göra om Micke gör ett viktigt avgörande för Timrå men några självmål går väl an;)
Kommentera

Nike89: Det låter på dig som om han vore ett NHL proffs.

Vart spelar Sundsvall? Hur många poäng har han gjort i år? Mål?

Tagga ner!!
Kommentera

Nike89: Enligt en intervju med hans far,Willy, i någon av gävletidningarna, har jag för mig, så är var det det som fällde avgörandet. Artikeln var skriven någon gång i sommras, jag hittar den inte nu...
Kommentera

« · 305913