tjobba:
"Och ändå, det som jag har berättat om gårdagen är tydligen inte det värsta som hänt. Jag fick information från en källa i går hur Timrå-supportrarna hetsade Linköpingssupportrar till bråk i fjol. Enligt uppgift hade Linköpingssupportrarna blivit så förbannade att de var på väg över till Timrå-klacken. Idioterna som hetsade la genast svansen mellan benen och drog därifrån och lät de oskyldiga Timrå-supportrarna få ta smällen."
Det där fick jag också höra om för inte så länge sedan. Tydligen ska det vara HS:are som blev jätterädda och sprang därifrån när de insåg att det inte var så smart att bråka med LHC-folket.
Knylan:
Kul, tycker jag. Särskilt när man först bildat sig en uppfattning av folk utifrån hur de skriver på HS, och sedan får höra en sådan sak.
"För att dessa personer ska känna sig mer träffade så kan jag säga att de stod väldigt nära trummkillen i går på arenan. De var också kvar efter matchen på läktaren och såg mig gå över isen med andra reportrar. Jag förlät dock supportrarna och gav dessa individer en sista hälsning upp till läktaren innan jag försvann till omklädningsrummen."
Tråkigt, mycket tråkigt.. Eller bara töntigt av Djurgårdaren?