1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590789 inlägg · 6217 ämnen

Rykte om målvakt

« · 304585 Till forumet

Rykte om målvakt
I Sundsvalls tidning så var en Dallas målvakt och en icke namngiven finsk målvakt på G. Rykte som jag hört av tre personer som inte känner varann så är den finske målvaktem Jarmo Myllys. Kan detta stämma? Har någon hört samma sak?
Kommentera

Sv: Rykte om målvakt
pasi: Hmm- Spelar inte jarmo Myllys under kontrakt med ngt finskt lag?
Kommentera

Dragan 2k: Det stämmer fint att våran fd målvaktsfantom spelar i ett finskt lag numera.
Kommentera

Dragan 2k: Det har jag också för mig. Det är därför jag tycker att ryktet är lite konstigt. En målvakt som Myllys släpper man inte om man har kontrakt.
Kommentera

Portello: Vilket lag spelar Myllys med? Det som förbryllar mig att tre personer säger samma sak, okända för varann.
Kommentera

pasi: Myllys spelar numera i SaiPa.
Kommentera

pasi:

Har svårt att tänka mig att det är Myllys eftersom han förstekeeper i Saipa för tillfället och bara har juniorer bakom sig...
Kommentera

RöDa BaSkErN: Han sitter i samma läge som Kapanen alltså. Bästa kuren för Kapanen är: Skicka in honom i en 100 gradig sauna med en liter Koskenkorva, låt honom vila i ca 3 dagar så blir han elitseriens bästa målvakt genom tiderna.
Kommentera

pasi:

HE HE =) Kan nog stämma bra.. Dom liksom suger åt sig som korkar finnarna vad gäller spriten så varför inte prova då lär han nog suga åt sig även dom mest omöjliga puckar också *satir!*
Kommentera

Myllys var kanon men kändes som over-the-top redan när han lämnade Luleå för några år sedan.
Kommentera

« · 304585