mike66: Jag tycker att ThomasBulan Berglund skall ha någon typ av straff, hade han haft hjälmen enl.reglerna skulle det aldrig kunnit uppstå blodvite i pannan.
rådbjer: När man skall vännslas med fjoller , det händer väll dig också, eller tar du saken i egna händer sas. Men just bara tittelspåret från Tjejen som visste för mycket. ( c :
Helg Ernest: Om han bara hade varit smart så skulle han ha åkt och bytt innan mjölksyran hann ta överhanden om honom. Då hade denna situation aldrig uppstått.
Bulan är helt klart för dåligt tränad för att hänga med i ES-tempot. Jag håller med Sjögren ja. Och 9 matchers avstängning är ett hån mot ishockeyn.
Helg Ernest: Sånt har jag lagt av med, det blir så jobbigt att imponera på en kvinna!
Först så ska man servera vin, överraska henne, ringa henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta ut henne å restaurang, håll om henne, gå ut o handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråta med henn, ge henne smycken, kela med henne, köpa blommor åt henne, hålla hennes hand, skriva kärleksbrev till henne, lyssna på henne, åk till månen o tillbaka för henne.
Det är så mycket enklare att imponera på oss män: Var naken, hämta öl!
30: Jag lyckades faktiskt med ett "flipper" i onsdagsmatchen mot HOIF:arna. Angående Boorken så ska jag här och nu utmana denne huggorm på en skridskofajt. Får väl se om han antar utmaningen.
För att vara snäll med Boorken så ska jag åka medsols så får han åka motsols på hockeyrinken. Två varv. Någon som vet om Boorken någonsin har stått på ett par rör?
Flipper vet jag vad det är,men 66an en som kan slå en "flipp" ställer sig alldrig i en sådan situation som bulan gjorde. Jag hörde av Håckla att du numer är medlem av "flippklubben" Välkommen du också (c:
30: Tack det värmde att man äntligen kvalificerat in sig i "flippklubben". Men Bulan den sopan har långt kvar han innan han klarar utav att slå ett flipp-pass.
Jag tycker att Bulan ska lägga rörena på hyllan medans han ännu är vid god hälsa och vigör. Är väl lite si o så med detta efter vad han fått utstå den sista tiden.