1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591437 inlägg · 6216 ämnen

Så kan det gå

« · 192978 Till forumet

Sv: Så kan det gå
mike66: Jag tycker att ThomasBulan Berglund skall ha någon typ av straff, hade han haft hjälmen enl.reglerna skulle det aldrig kunnit uppstå blodvite i pannan.
Kommentera

Knylan: Gamle Barry är för fjollor! Inte för riktiga karlar! :))

Artist?? Är det så han kallas?
Kommentera

Knylan: Tycker han titelspår till Tjejen som visste för mycket är kanon ( c :
Kommentera

rådbjer: Skönt, slipper jag oroa mig för nästa läsförståelse-test i skolan. =)

Jag håller Kenny Rogers mycket högre än Barry Manilow. When a man loves a boork... ni kan resten.
Kommentera

rådbjer: När man skall vännslas med fjoller , det händer väll dig också, eller tar du saken i egna händer sas.
Men just bara tittelspåret från Tjejen som visste för mycket. ( c :
Kommentera

Helg Ernest: Om han bara hade varit smart så skulle han ha åkt och bytt innan mjölksyran hann ta överhanden om honom. Då hade denna situation aldrig uppstått.

Bulan är helt klart för dåligt tränad för att hänga med i ES-tempot. Jag håller med Sjögren ja. Och 9 matchers avstängning är ett hån mot ishockeyn.
Kommentera

mike66:

Det är bara dom som kan slå "flipp" som kan se bakom ryggen.
Kommentera

Helg Ernest: Sånt har jag lagt av med, det blir så jobbigt att imponera på en kvinna!

Först så ska man servera vin, överraska henne, ringa henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta ut henne å restaurang, håll om henne, gå ut o handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråta med henn, ge henne smycken, kela med henne, köpa blommor åt henne, hålla hennes hand, skriva kärleksbrev till henne, lyssna på henne, åk till månen o tillbaka för henne.

Det är så mycket enklare att imponera på oss män:
Var naken, hämta öl!
Kommentera

rådbjer: Sen har dom mage att snacka om jämlighet !
Kommentera

30: Jag lyckades faktiskt med ett "flipper" i onsdagsmatchen mot HOIF:arna. Angående Boorken så ska jag här och nu utmana denne huggorm på en skridskofajt. Får väl se om han antar utmaningen.

För att vara snäll med Boorken så ska jag åka medsols så får han åka motsols på hockeyrinken. Två varv. Någon som vet om Boorken någonsin har stått på ett par rör?

Må sämsta skridskoåkaren förlora.
Kommentera

mike66:

Flipper vet jag vad det är,men 66an en som kan slå en "flipp" ställer sig alldrig i en sådan situation som bulan gjorde.
Jag hörde av Håckla att du numer är medlem av "flippklubben"
Välkommen du också (c:
Kommentera

30: Hört i P4: "Klubben ska INTE sparka sin sportchef..."
Kommentera

Dream Team:

Det var bra ett bra beslut trots allt.
Kommentera

DT: det vore ett misstag att sparka Nubben jag hoppas bara att han kommer över detta misstag så fort som möjligt.
Kommentera

30: Tack det värmde att man äntligen kvalificerat in sig i "flippklubben". Men Bulan den sopan har långt kvar han innan han klarar utav att slå ett flipp-pass.

Jag tycker att Bulan ska lägga rörena på hyllan medans han ännu är vid god hälsa och vigör. Är väl lite si o så med detta efter vad han fått utstå den sista tiden.
Kommentera

« · 192978