1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590414 inlägg · 6217 ämnen

Så var vi...

« · 272860 Till forumet

Så var vi...
...en spelare till.
Kommentera

Sv: Så var vi...
Mr Magoo: Det måste vara backkris när han får förnyat kontrakt....
Kommentera

Shadar Logoth: Finns säkert dom som tycker att han är bra men jag jublar inte av lycka direkt.. I slutspelet så var han rätt ok men i serien... nä..
Kommentera

Shadar Logoth: Jag kunde inte hålla med mer, backkris var ordet. Nubben har inga spelare på g, därför får Halvardsson nytt kontrakt.
Det börjar likna Underkännt på Nubbens scouting och kontraktsförhandlingar. Ifjol vid den här tiden var väl både Koskinen, Krykov, Lindman och Koivunen klara...
Kommentera

Patrick Polly: Ja det var synd med Fredrik Svensson, nu får man leta upp någon annan av ungefär samma klass. Minns när vi i det sista förlorade i förhandlingarna om Thomas Johansson får något år sedan men då hittade vi Pasi istället ett tag senare. Det ska nog ordna sig.

Men att David Halvardsson får nytt kontrakt tycker inte jag är så konstigt. Han är billig i drift och en mycket lojal Hockeyarbetare som accepterar sin roll i laget och gör alltid ett bra jobb. Han var dessutom klart bättre denna säsong än säsongen innan.
Kommentera

Jimmy: tycker också att Halvardsson ska få förnyat kontrakt, och det är bara för att få ihop backbesättningen, inget annat...
Kommentera

Jimmy: Tja konstigt är det ju i och med att han inte skulle få förnyat kontrakt tidigare. Iaf enligt vad jag hört, och det stämmer ju med att det blev klart så sent.
Kommentera

« · 272860