Eriksson har varit ful hela matchen, Sanny gick in och gjorde sitt jobb...... Det här kommer föhoppningsvis tända killarna, DET KOMMER ATT TÄNDA KILLARNA!!
fighter: Det är väl då själva fan att det skall behöva bli sömnpiller utav varenda jävla match mot SAIK-fjantarna. Och lördagsmatcher är jag helt emot bortsett att man är ledig om söndagarna och kan kosta på sig lyxen att partaja. Men det är vi supportrar som skall göra det, inte spelarna!
diffe: Hehe! Frugan måste ha stuckit eller något. Konstigt nog tycker jag att han är aningen bättre som "sur" än vad han är i vanliga fall, bara av den enkla anledningen att kommentatorer i regel är rätt försiktiga med vad dom säger, virus säger precis det han tänker idag :)
Tycker mig kunna avläsa att ett personligt mess skickas åt mitt håll innehållandes bildbevakning av ovanstående händelseförlopp men det kan ju bara vara ett önsketänkande antar jag. ;-)
Nåväl, så slutar kvällens tillställning. :-)
Jag är redo så ställ Er i kö, Det är strax dags att kasta edra tomater.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.