Nu måste jag få skälla lite på er, kom igen och anmäl er till lucia resan till Karlstad nu, det vore förjäkligt om den inte blir av nu när man laddat.
Kan ni inte se det framför er, en busslass med rödvita tomtar som trillar ur bussen, går in i ett makligt tåg upp till övre etage och sjungande skanderar
TOMTAR PÅ LOFTET, JA NI HAR TOMTAR PÅ LOFTET,,,,OSV.
Vill ni missa detta? Vill ni missa min fina kostym som är införskaffad enbart för denna kanonresa...
Kom igen, killarna vill att vi skall stödja dom på lucia, vad har ni för anledning att INTE åka med på denna händelse..
matsby: Jag har en väldigt trist anledning...brist på pengar! Efter att ha köpt nu kyl/frys, torktummlare och nya fälgar till bilen så har det av någon konstig anledning inte så mycket kvar att röra sej med...märkligt va?
det finns bara två färger ..svenka timrå är sveriges ehet detroit .söger Mats Wennerholm AB -------------------------------------------------------------------------------- Sportbladet sätter plus på nya matchtröjorna i Nordamerika
matsby: Har du nån aning hur många det är som är anmälda hittills?????....Jag är själv en av dom som skall åka och jag hoppas verkligen att den blir av.....
Maggan: 30 timmar hit och 30 timmar dit....Det är ju just därför du ska skicka den på brorsan...Han har ju inget bättre för sig ändå....Du kan ju hälsa han det att det är han skyldig mej för alla dom gånger jag har suttit vakt åt deras vovve......*asg*
matsby: JA du med alla jäkla matstopp får man nog lägga på minst 6 timmar.
MAn kan ju tro att dom anmäler sig till en matresa istället för en hockeyresa. I går stannade vi i Tönnebro i över 1 timme helt i onödan. Hade man åkt direkt i stället hade vi halverat resetiden.
matsby: *asg*....Men det är väl så det ska vara*asg*...Nä du,mycket sprit och mera öl...Det är så det ska vara på en bortaresa...Du vet jag brukar bli så satans törstig efter ett par mil vettu....
matsby: Dom klarar sig bättre. Så länge dom har vatten (och dom har en tendens att dricka ur akvariet), mat och rent i kattlådan brukar dom vara nöjd. Men att låtta matte sova på morgonen.... Det fungerar inte!!! =)
matsby: Är övertygad om att resan till Karlstad blir en riktig höjdare så anmäl er nu mina vännerrr! Droppar snart in 3-4 namn till från min krets, ska fixa det på repningen om nån timme. Apropå det, kolla in länken: Vårt Eddie Meduza-coverband "The Errols" och vår heta adventskalender!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Kan ni inte se det framför er, en busslass med rödvita tomtar som trillar ur bussen, går in i ett makligt tåg upp till övre etage och sjungande skanderar
TOMTAR PÅ LOFTET, JA NI HAR TOMTAR PÅ LOFTET,,,,OSV.
Vill ni missa detta?
Vill ni missa min fina kostym som är införskaffad enbart för denna kanonresa...
Kom igen, killarna vill att vi skall stödja dom på lucia, vad har ni för anledning att INTE åka med på denna händelse..
Lucia..
Lördag..
bara en sån sak...
Heja Timrå.