Kattiz: Ja...Jag vart så satans less på det...Såg nått roligt alldeles nyss..Krykov med famijl stod på busshållplatsen i Vivsta...Lite kul att se att det facktikt finns hockeyspelare av världsklass som faktiskt har fötterna på jorden och kan ses som vanligt folk...
Kattiz: Ja...annars brukar man bara se dom när dom susasr förbi i Vivsta i sina nya bilar..Det är ju synd att inte fler gör som Krykov och hans familj och tar det mijövänliga allternativet....BUSSEN!!!
jalla: På vintern borde givetvis spelaran tilldelas varsin röd sparkstötting. Miljövänligt och gratis motion. Har hört rykten om att Sydkraft kräver att spelarna ska ha elbilar. Själv har jag svårt att åka buss. Ryktet om att man eventuellt kört rattfull brukar sprida sig som en präriebrand bland lössbarackerna i arbetarkommunen...
För dom som inte lyssnar på radion så sa Sanny nyss att han inte gillar Malmösåpan.. Han tyckte även att det var bra att det inte var Timrå som hade den såpan.. Låter vettigt!!
Nike89: Vart skrev jag att dom hade slängt fotbollen??? Det jag menade med att det var bra att dom körde hockeyn i stället för fotbollen var att dom flesta av oss här kanske är mer intresserade av hockeyn än av fotbollen just nu. Men att dom slängt fotbollen åt sidan har jag aldrig skrivit.
Kattiz:Nä men du hade skrivit att det var bra att dom körde hockeyn istället för fotbollen.Och det är ju att ljuga då Bala Garba fotbolls spelare Gif Sundsvall hört talats om han?Ska vara med i Decibel.
Nike89: Ja, jag har hört talas om Bala Garba. Kan du tänka dig, jag har faktiskt sett honom spela fotboll också! ;) Hmm.. Orkar inte diskutera detta mer med dig. Du är den ende som hakade upp dig på det där också.
Jag tycker Sanny Lindström har ryckt upp sig väldigt bra den här säsongen. Nu är ju han bättre än "tvålen" i alla fall. Han går mer på kropp nu sanny och kör ingen 93 hockey när man stöter med klubban. Men det var ändå lite skakigt ibörjan av säsongen.
Emil87: Ja jag tycker att han har vissat en ruggug framåtanda och att han har ett satans go i sig,jämfört med förra säsongen..Det är kul att han tillslut har kommit igång han å!!
Johan: Jag vet inte vart ni hört att Krykov inte har körkort men det kan inte stämma om han inte av nån anleding blivit av med det.. Han kör ofta bil i Timrå till och från träningar och vid handling i Timrå centrum och dessutom så var han väl kvar längre i Finland efter sommarupphållet för att hämta en ny bil om jag inte minns fel..
Gone: Själv så tippar jag på att Krykov övningskör med sina Suomi-rabbarkompisar. Sitter säkert en såndäringa grön skylt därbak på skuffluckan. Eller så sitter det en trekantig LGF-skylt?!
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·