1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590541 inlägg · 6216 ämnen

Satelliter

« · 129748 Till forumet

Satelliter
Timrå är först med den banbrytande satellithockeyn. Som namnet antyder så snurrar man friskt runt motståndarna.

Men denna tråd ska inte handla om hockey. Det som glädjer mig en dag som denna är de satellithögtalare som placerats ut i hallen. Äntligen så är det bra ljud gör alla! Prisad vare ljudteknikerna!
Kommentera

Sv: Satelliter
Marcus: Satellit für alle skulle Peter Wahlbeck säga
Kommentera

Marcus: Haha... dom där jävla högtalarna... såg juh inte resultatet ifrån HV matchen tack vare dom ;/ men det kanske var lika bra... heh, var det många som sjung med på Tyskan??? Jag försökte iaf... men det lät kanske inte så bra
Kommentera

Marcus: Alldeles riktigt...heder till denna åtgärd.
Kommentera

Marcus:

Satelit satelit ohaoha ssom en satelit högt upp i de blå(det känns så just nu)
Kommentera

El Maco: Peter Wahlbeck, är det nån skojare från Bjärme?
Kommentera

På tal om satellithockey. Var det stjärnor som Hadelöv såg efter 4-2 målet? Är Krykov vår egna Gagarin som tar fansen och laget till sjunde himlen? Bäckman såg ut som att han fått big bang i ansiktet...

Beam us up!
Kommentera

Marcus: Peter Wahlbeck har suttit i Kyrkofullmäktige i Sättna. Han är inte från Bjärme utan Överkovland, nere i Bo Blyland alltså. De är inte lika salta på den sidan bygränsen som vi Bjärmingar är.
Kommentera

Som dom säger "när Bjärman kom', då skäll hundan"
Kommentera

El Maco: Hänger inte med när ni pratar hembygd grabbar...
Kommentera

För de oinsatta så är "Bjärman" Cowlands motsvarighet till "Bjärven". En ohelig korsning mellan brunbjärrn och människa. Därav orten Bjärme. Men nog om detta nu. El Maco och jag får fortsätta via mess.
Kommentera

« · 129748