Skarin:
Är tveksam om det nu är puben i B-hallen du menar. Jag har i och för sig inte varit på SCA Cupen på 6-7 år men senast så var det inte kul att hänga i puben då jag blev både hotad och trakasserad av Sundsvallssupportrar.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Vad trevligt med hundraprocentigt Modofokus i sändningen!
Apropå de nya tröjona, jag är inte övertygad...
Jag myser riktigt hårt åt tanken att få se Rolph hiva in 172 cm agiterande Challepöjk i serien alltså. Älskar mindre spelare som lirar fullständigt respektlöst och är sjukt jobbiga att handskas med för motståndarna. (Läs: Theo Fleury, Tie Domi)
Redigerad kommentar
Laken: Timrå hade känning på 2-2 men modo lyckades hålla undan.
En helt okay försäsongsmatch från båda lagen
Berka: Ja, kort och gott.
TIK skapade väl så mycket som Modo och ett kryss hade väl varit det mest rättvisa.
Knylan: Namnskyltarna därbak var det som störde mig mest. Helt obegripligt. Sen att Timrå sitter mitt på magen...
Vi i och kring holken hade Örebro i tankarna, medans bloggrin tyckte de var tjusiga.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy:
Jag vill helst se tröjor utan textat Timrå och en stor rund tall-logo istället
ja, om man säger som så här:
Detta med Nubbens andra halvlek som sportchef.....målskyttar, såna har han direkt inte värvat...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Är det på så vis att den där Gustavsson_93 eller vad hen heter, den där Modoiten, har gjort tröjdesignen? Jag tycker mig känna igen den nämligen när man ser den på närmre håll på bilder.
Mitt största problem med stället är att vi inte ser ut som Timrå IK riktigt. Vi valde Detroitspåret för evigheter sedan och sedan har man i skiftande mån hållit sig till det spåret. Det här är något nytt dribbel. Det blir intressant att få se hemmastället, det ser nog en aning bättre ut misstänker jag.
För övrigt enormt glädjande att en från reklambyrån Osynlig klev in i TIK:s styrelse. Det jag kanske allra mest vill se komma ut ur det är en ny logotyp. Något med tallar, 1928 och Medelpadsfärger. Kanske en koppling bak till W/Ö-loggan eller nått.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar