1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591426 inlägg · 6216 ämnen

SCA-cupen

« · 411695 · » Till forumet

Sv: SCA-cupen
Poffa:
skulle inte förvåna mig om han är säkrare med plocken också
Kommentera

Kalle K:

Klassisk avundsjuka. Bara för att vi har ett så bra lag i övrigt så att det inte gör något att Salo släpper in långskott, så försöker ni psyka honom ner i skridskona. Svagt.
Kommentera

Poffa: Verbal istid, eller ren och skär trötthet, whatever. Stå, sitta, ligga eller SPELA, som kanske hade varit att föredra. Tror jag själv går och lägger mig, ett tag till.. ;)
Kommentera

Fan vad jag längtar till på lördag..
Det är
som att se Jonas Gardell gå en boxningsmatch med Mike tyson..
Och dra inga växlar över personvalen i liknelsen, men det är ungefär lika jämt..

Sitter även och undrar hur många förvirrade sundsvallare som förväntar sig en vinst på lördag...
Kommentera

willysson:

haha..ja de ska bli riktigt roligt..äntligen säger ja för de var ett tag sen man såg dom..Dom sundsvallare ja har surrat med har inte riktigt trott på att dom ens ska ha en chans mot Timrå
Kommentera

Poffa:
Bra lag i övrigt?
hmm..ärligt talat så tycker jag ännu inte att ni har ett SÅ bra lag i övrigt..men det kan ju ändra sig om det blir strejk i NHL eller om Foppa skriver på.
Kommentera

Jesse P: Igår var jag in och kollade på IFSH-MIK. Bredvid mig på läktaren sitter en kille som i början på andra perioden får ett samtal på mobilen, han börjar berätta om matchen att sundsvall hänger med ganska bra och så lägger han till "-ja det är ett jävla högt tempo, det syns att båda lagen har toppat upp sig lite".

Nu har jag haft bredband i ett antal år och man blir lika förvånad varje gång man ska använda en modemförsedd dator till surfning att man har stått ut med det. Alltså allsvenskan=modem, elitserien=bredband.

F.ö tycker jag att det var roligt att sundsvall knep en poäng av mora.
Kommentera

Rink rat: Tror i alla fall att man kan dra en slutsats efter att ha sett gårdagens match: Mora vinner nog INTE SM-Guld ändå.

Micke Simons, vilken lirare. Han borde Timrå värva...
Kommentera

Knylan:Timrå har redan värvat han som bekant..Då gjorde han ingen succé direkt.
Fan snart Derby Sundsvall kommer krossa Timrå!

Angående kross..In Flames är Krossa!
Kommentera

84 Norberg: Utan Timrå så skulle inte BIF inneha ett enda sm-guld. Gör som frisco och lär dig din TIK-historia.
Kommentera

Nike89: Det märks att du inte varit med så länge när du inte ser ironin i knylans inlägg.

Däremot har du en skön ironisk inställning till derbyt i morgon.
Kommentera

Nu har jag inte hängt med men varför ska vi låna in 3 Nybro spelare?

Riktiga karlar behöver inte hjälp.
Kamma luggen bob cats för nu kommer vi!
Kommentera

Ingen behöver svara jag vet svaret redan! Ta bort dessa 2 inlägg från mig. Jag önskar bli modererad utan att vara "dirrty"!
Kommentera

Åke the myth:
Hmm..nallat på tilltugget till kräftorna redan?
Kommentera

Kalle K: He he, det är dagen efter.....
Konstigt när man inte fattar nåt då blir man borttagen, när man vill då får man vara kvar :o)
Kommentera

F.ö vill jag bara säga till alla coffee roasters: Memorera vägen till Gärde för ni kommer att få åka dit några ggr nästa säsong!
Kommentera

Ett nytt smeknamn på Sundsvall Hockeys supportrar:

-BAGDAD BOBS!

Bagdad Bob måste i alla fall vara "typ" vara Nike89:s farfar...
Kommentera

Åke the myth:
ja det är en märklig värld den här cybervärlden :-D
Kommentera

Smokey: Ha ha absolut.

Förnekelse är deras mellan namn :0)
Kommentera

kommer det nån trumma till klacken i helgen?
Kommentera

84 Norberg: så sant så sant men de e historia nu brynäs lär inte behöva ett större prisskåp de närmsta 10 åren ps. när brynäs tatt guld så har de bästa spelarna komm. från TIMRÅ
Kommentera

Jag är så glad att Nike89 finns, för det får till och med mina absolut mest korkade inlägg att framstå som oerhört intelligenta.
Tack Nike89!
Kommentera

tjobba: Trumman kommer förmodligen dyka upp under derbyt. Osäkert dock hur han mår, har för mig att han var jävligt slak i våras sista matchen i Karlstad. Stämskruvar och grejer som var borta. Iofs så tror jag att det är fetare att bara sjunga i Gärde, akustiken gör sitt ändå.
Kommentera

Moverare: Reeeeeeeespekt!
Kommentera

Smokey: Tror ni ärligt på seger ikväll TIKar?

Mitt tips TIK-BIF 2-4
Kommentera

Lunkan: Haha - "Tror ni ärligt på seger ikväll TIKar?"

Jag snackade med 65Selander vid vägkrogen för en stund sedan och vi vare båda överens om att nått mindre resultat än 7-1 till Timrå får nog Brynis vara nöjda med...

Fast han erkände den brynäsjäveln att han helst såg att brynis vann just den här matchen. Han tog hellre en förlust mot kattkräken...?

Ikväll är det tigerjakt...!
Kommentera

timrå0300:

Timrå-Brynäs 0-1
SJÖDIN, Tommy
(ass 3. JOHANSSON, Daniel)

Efter första perioden...KÄMPA TIMRÅ!!
Kommentera

Lunkan: kissemissbrynäs.........ska det vara!

Ja vi tror inte utan vet!!

Timrå har redan vunnit klackmatchen :=)
Kommentera

Fanzin: Slår på webradion och det första man hör är klacken "Krossa Brynäs!" Härligt. Säsongen är i gång på allvar!

FORZA TIMRÅ!
Kommentera

rupert: Måååål. Johan Svedberg!
Kommentera

klm: Spel fem mot tre när han trycker in pucken. Robban och Nordgren assade.
Kommentera

klm: 3-1 nu!
Kommentera

klm: Teemu Aalto målskytt i fem mot fyra. Svedberg assist. Powerplayet fortsätter eftersom det är en femminutersutvisning.
Kommentera

klm:
Gahn, Svedberg och Aalto

/ B_P
Kommentera

3-2 och tacka Jokela för det, han verkar vilja spela till sig en plats i elitserien i år. Också kul att se Teemu Aalto skjuta, det är nånting han verkar kunna.
Kommentera

Lite kul att se publiksiffran ikväll som landade på 1987 personer, vilket är bra för en match på försäsongen. Så mycket folk har det bara varit i Gärdehov i en match (Sundsvall-Skellefteå, 2486) sedan derbyt i SCA-cupen ifjol, då det som vanligt var över 3000 på plats. Man kan alltså konstatera att det sällan är det "riktiga" hemmalaget som har förmågan att locka folk till Gärde....
Kommentera

Visst var det Styf som blev skadad i samband med Brynäs 5 minutare ? Någon som vet hur det gick med honom för han var väl inte med efter den smällen ?
Kommentera

Hälge: Har för mig att det var Pelle som fick den smällen? och han lirade vidare.
Kommentera

Mange: Jaha, men var tog Styf vägen isf ?
Kommentera

Hälge: jag har åxå för mig att det var pelle hallin som fick smällen..
Kommentera

tjobba: Det var Pelle som fick smällen.
Lars Jonsson klev av efter 10 min i första och Styf kom aldrig ut till andra.
Så det är orande med backbesättningen.

Bra målvakts spel av finske Jokela ,såg stabil ut med rapp plockhandske.
Johan Svedberg var bäst på plan.
Kommentera

Härlish, att timrå fick segra mot kaffemupparna :)
Något härligt man verkar ha missat, får ta igen det :/
Kommentera

Kid Cox: håller med dig i allt, Jokela ruggig plock! tacka han för segern delvis, men varför kom styf inte ut? skadad eller ?! även Aalto ruggit bra !
Kommentera

tjobba: Aalto mkt bra, men framförallt Svedberg skulle jag vilja säga.
Kommentera

Mange: yes han imponerar verkligen hoppas det fortsätter imorn mot ärkefienderna;) hörde att olle skulle banka imorn , fasen va härligt att höra ! får önska "knylan" all lycka till med bankandet i vinter här! Go for it!
Kommentera

tjobba: Jo trumman kommer att tas ut till Gärde imorgon, och om allting fungerar som det ska, dvs att trumman är hel och fungerande så kommer Knylan att banka imorn.
Kommentera

Mange: om man ändå hade kunna fått varit med o sett derbyt i morn :/
Kommentera

Mange: låter underbart
Kommentera

Fanzin: du missar något grabben;)
Kommentera

tjobba: ja verkligen utan tvekan. Man får som vanligt kolla på internet..dock SVT24 i morn 16.10 för min del.

Heja Timrå, Jobba Timrå, Timrå IK, ALLTID!
Kommentera

« · 411695 · »