Lorgalis: "Alltså..hur bra är Svensson-Pääjarvi och Lander egentligen?" Typ, bland de tre bästa i sin årskull. Så bra är de. :) Roligt att se att det bär frukt när Timrå för en gångs skulle ger några juniorer chansen.
Alltså..hur bra är Svensson-Pääjarvi och Lander egentligen? Dom gör poäng i var och varannan match och sen läser man att dom efter SCA-cupen ska iväg och spela TV-pucken!!!! Helt otroligt.
Snoop: Ja, det verkar som så. Liksom Tenkrat då när han kommer. Kärpätfansen såg ju honom som gud tydligen. Vi kanske får anledning att ha riktiga högtidsstunder framöver vinter halvåret. :)
Hahl Bundy: jajamensan,och det efter 3perrar+5min förlängning.om det inte blir straffar vilket vi får hoppas att det inte blir,den bästa regeländring som gjorts i es,var när man tog bort straffavgörandet.
Dream Team: ...i mitt citat här nedanför ska man förstå att jag iom detta trodde att 1989 också var den senaste gången MoDo deltog i cupen. Så, nu går det (nog) inte att missförstå min mening.
Röda Tallen: Jag citerar mig själv (detta från en annan gästbok här på HS): "Mina uppgifter är tyvärr rätt knapphändiga, men senaste gången MoDo vann sca-cupen var 1989".
Knapphändiga var ordet, precis som jag sa. Alltså deltog MoDo i cupen både 2002 och 2003, vilket åtminstone jag totalt hade förträngt.
Nej, nu är det läge att börja finslipa på detaljerna inför kvällen. Alla som ska dit:
Dream Team: Brukar se nån eller några matcher varje år. Tycker det känns som dom har varit med några gånger under 2000 talet. Men det kan mycket väl hända att jag har misstagit mig. Det har hänt förr :) Har väl blandat ihop dom med något annat mediokert, ointressant lag som typ Södertälje.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen