Ambroo: Apropå det som tidigare i dag skrivits ang. katterna. De hade tyckt att 3200 besökare i Timrå var lite. Då tar man ju för givet att kattlådan är proppfull när de blå spelar mot ES-laget Brynäs. Tji va man bedrog sig. Speakern sa 1000 pers, själv skulle jag gissat på 800 inkl. spelarna i lagen.
Ambroo: Ja, det är möjligt. Utifrån vad jag har hört är det exakt det som har hänt. Det var en tå som fick ta stryk. Lyckligtvis blev det inte allvarligare än att det räckte med lite vila och bandagerad fot. Med lite mer "Timrå-otur" hade skridskon slukat senor och nerver och gips hade varit ett måste. Så tur i oturen, så att säga.
Ambroo & fighter: Skrev inte någon här på HS att han tappat något på foten, men var det seriöst?....=) Näee jag tror det är en stukning som det stått om i tidningen!
Ambroo: Haha ;) Japp. Som också verkar kunna det här med att ligga i topp varje år i poängligan i sitt klubblag i Elitserien, trots alla skador :) Skickligt som fasen med tanke på att det är i defensiven han briljerat i under senaste åren.
Uddan: Jaharu,jag stukade foten i fjällen i somras jag har ännu svårt att jogga,promenera går bra men att belasta foten gör ont,men backe har nog bättre läkekött skulle jag tro.
Roligt att grabbarna vann igår. Men vill ge rejäl kritik till dem som stod och tog kort för hockeykort jag är epileptiker själv och jag tål inte sådär kraftiga blinkningar ok nån enstaka går väl bra men inte sådär täta. Ska inte alla kunna njuta av matcherna våra rödvita krigare spelar? Jag var tvungen att gå hem efter en kvarts speltid och jag va inte ensam jag vet en till epileptiker som också var tvungen att gå hem. Varför informerades det inte om detta så hade man hållt sig hemma.
Ambroo: De är ju bara att kolla på historiken från föregående år. Inte faan har de varit 3300 på en ons,tors eller fredags match i Gärde ? Är ju bara derbyt som dragit lite tidigare år. Klart som faan att Sundsvall gjorde en fin peng på att lägga matchen i Timrå särskilt eftersom de var dyrare där än i sundsvall.
65selander: Varför? Det skulle aldrig ha varit mer än 2000 i gärde, på sin höjd. Dessutom så fick de ju hela kakan av intäkter vilket blev bra mycket mer här med tanke på mängden stolar för 130:-.
Ambroo: Klotterplanket hos Kissekatterna. Men du måste ju hålla med om att det var ett bakslag ang flytten. Fast det hade ju bara gått in ca 100 till i deras hall.
"Stefan från S-vall Datum: ons 5 sep 2007 22.34.22
Halleluja vilken succe och flytta en matcj i SCA-cupen till rödnäsorna. Publiktrycket var ju så stort att Sundsvall skulle tjäna grova pengar på att flytta matchen hette det.
Och det kom hela 3200 personer på matchen så det var ju verkligen tur att matchen inte gick i Gärde. För alla dessa hade vi ju inte fått in där -NOT!
Hoppas nu verkligen att alla lärt sig något av detta och ALDRIG mer låter rödnäsorna få en match från vår cup.
Älska Sundsvall!"
Varifrån är detta klippt och klistrat? Vinnaren får ett bastubad med Mats Edström.
Ser att skröder är på lika bra humör idag...
står 1-1 med 10 minuter kvar drygt...
47.36 10 min MODO 10. SKRÖDER, Per-åge CHE-B
47.36 2 min MODO 10. SKRÖDER, Per-åge CHE-B
47.36 20 min MODO 10. SKRÖDER, Per-åge GA-MI
Ska Modo åka på stryk mot kissekatterna tro?