Selina: Sant... du får kika på ticnet för å kolla. Men då kanske dom släpper in några extra på ståplats som vanligt, då blir det fullt o trångt å mysigt i alla fall.
Red Rocker: Nästa arena måste byggas inne i sundsvall om man vill få dit folk. Som Timråfödd så känns det kanske inte så kul. Men det är tyvärr ett måste om man ska hänga med i utvecklingen. Det skulle vara lättare att få folk till arenan då. De som redan är jätteintresserad i hockey spelar det väl ingen roll vart arenan ligger, men det gäller ju att locka övriga familjer etc om man ska bli stabila över en längre period.
Hassan: Håller delvis med, arenadisskussioner delar alltid Timrålägret i tvådelar. nu ska vi stå enade i slutspelet :) Fan va laddad man är nu. Och precis där gick "Bring me everyone" med Mustasch igång på itunes. Prefekt text. I need to hurt someone! Bring it on, HV eller LHC kvittar, slakten ska fortsätta
Forward: ja absolut . det håller inte att ha 4500 personer på vissa matcher om vi ska förtsätta vara i topp... flytta arenan... men fan va det är härligt i eon...
Forward: Hur hade ni tänkt lösa att timrå ska spela i sundsvall utan att det blir s/t hockey? ska timrå köpa loss en markbit från sundsvall för att bevara timrå komplett?
Red Rocker: Tycker också att man skall bygga ut till ca7000 platser. Fast jag blev in i helvete besviken, och skämdes faktiskt, när vi inte lyckades sälja fullt till en Kvartsfinal mot lokalkonkurenterna förra tisdagen. Vad behövs för att folk skall gå på hockey? Semifinal? Final? Vi kan ju inte ha en 7000platsers hall som bara kommer att fyllas vid en eventuell semifinal eller final...
Kevin O Shea: vi håller oss gärna inom kommun gränserna. Men er historia tyder ju på att ni gärna kollar runt vart det kan vara mest attraktivt för tanken på att en framtid kan finnas i timrå tycks ju vara övergiven även bland supportrarna. Östersund kanske vore nåt?
spud: mycket bra förslag spud... det börjar bli dyrt att äka 40 mil hela tiden för att få se vårt älskade timrå... så flytta timrå hit... första gången vi är överens .. och förmodligen den sista
250kg kärlek: Kanske.... jag tror indianerna vinner ikväll. Men det är svårt att vinna i "colombiabunkern". En annan hade ju den föga smickrande äran att uppleva FBK - TIK 7-1 i just nämnda bunker. FBK är bra hemma, tyvärr.
T T: Jasså det missade jag, men det skulle nog inte vara fel för eran del i alla fall. Tror ni har mycket större chanser mot Linköping i alla fall. Sedan slipper ju ni att möta grisarna med i HV.
ajon: Jag skulle nog tro det i alla fall, om ja hade hejjat på timrå så hade jag hoppats på lhc i alla fall, HV ser otroligt starka ut i år. Fast sammtidigt så har ju Timrå spelat otroligt bra dom med det visade ju dom upp mot oss i alla fall :).
Tyvärr känns det som att det är LHC:s tur i år. De har ju varit på gång i några år och det var fan inte långt ifrån att de hade spöat MoDo i finalen ifjol, men marginalerna var emot dem helt enkelt. Egentligen respekterar jag dem och deras satsning, men eftersom vi var rivaler en gång i tiden har jag jävligt svårt för dem. Men Magnus Johansson är en mycket trevlig människa. Jag satt mitt emot honom under en bröllopsfest på Vivstavarvs Herrgård (heter den så?) 1996 när han spelade i division 1-laget Linköping. Vi snackade en jävla massa hockey under den middagen! Hans farsa kommer för övrigt från Skönsberg i Sundsvall. Brudgummen kom ifrån Linköping, på den vägen var det...
T T: ingen har så bråttom att inte hinner förklara sig.jag hoppas att det var nåt med glimten i ögat,nån annan här som förstår vad han menar jag är inte helt nyckter.
T T gillade nog inte riktigt att jag startade en ny tråd, men jag ville ju för fan bara kolla intresset för en resa längs E4:an söderut på onsdag. Det var allt. Tyvärr uteblev responsen, men sådant är livet...
Jag har också tullat lite på påskspriten. Ska faktiskt dejta inte mindre än två tjejer samtidigt ikväll. Vi ska ut och "göra stan osäker", som det brukar heta. Som karaoke-stjärna ska jag försöka lura med dem på trestämmig sång... :)