1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592595 inlägg · 6217 ämnen

Semifinal 2008

« · 1011361 · » Till forumet

Sv: Semifinal 2008
Red Rocker: I Timrå centrum dessutom, så man slipper gå så långt.
Kommentera

Selina: Sant... du får kika på ticnet för å kolla. Men då kanske dom släpper in några extra på ståplats som vanligt, då blir det fullt o trångt å mysigt i alla fall.
Kommentera

Hassan: Det finns ju fortfarande biljetter kvar när jag kollar och enligt hemsidan så finns det nu "fåtal" biljetter kvar.
Kommentera

actionleif: får detplats så många fler i hallen än ett fåtal då? :)

Och ja, jag skrev detta bara för att jag är bitter och dålig förlorare. Ni fick mig igen! Grattis!
Kommentera

actionleif: Ja, fast sådär har det ju stått på hemsidan sen kl 10:30. Men det går väl mest i början. kl. 18 är det slutsålt. Både sitt å stå.
Kommentera

actionleif: Jag vet inte, men jag tycker inte att det är nåt vidare tryck... Jag trodde det skulle vara "nollat" på en kvart-tjugo.

Så här ser det ut om man ska gå efter officiella:

Ståplatser kvar:
700

Sittplatser kvar:
Fåtal
Kommentera

Red Rocker: Nästa arena måste byggas inne i sundsvall om man vill få dit folk. Som Timråfödd så känns det kanske inte så kul. Men det är tyvärr ett måste om man ska hänga med i utvecklingen. Det skulle vara lättare att få folk till arenan då. De som redan är jätteintresserad i hockey spelar det väl ingen roll vart arenan ligger, men det gäller ju att locka övriga familjer etc om man ska bli stabila över en längre period.
Kommentera

Forward: Usch.... den där diskussionen ger mej kalla kårar. Let's focus on the good stuff instead.
Kommentera

Forward: Kanske bjuda in Sundsvall lite också då. S/T Hockey återuppstår.
Kommentera

Hassan: Håller delvis med, arenadisskussioner delar alltid Timrålägret i tvådelar. nu ska vi stå enade i slutspelet :) Fan va laddad man är nu. Och precis där gick "Bring me everyone" med Mustasch igång på itunes. Prefekt text. I need to hurt someone! Bring it on, HV eller LHC kvittar, slakten ska fortsätta
Kommentera

NuMo: S/T hockey, huva sånna minne mår man illa av. Vilket svart period i Timrås hockeyhistoria :(
Kommentera

Forward: Ja, desperata tider, desperata åtgärder. Inget som behöver dryftas igen.
Kommentera

spud: Jag förstår mycket väl varför du är på vår HS. Ni diskuterar damhockey på eran och vi semifinalshockey.
Kommentera

Hassan: Jag behöver inte kika på ticnet.
Tycker mitt säsongskort på ståplats verkligen har gett valuta för pengarna den här säsongen.=)

27 seriematcher 100 kr/st
2 kvarsfinaler 120 kr/st
minst 2 semifinalmatcher 120 kr/st

+ 1000 spänn i mat på Ica.=)
Kommentera

Forward: ja absolut . det håller inte att ha 4500 personer på vissa matcher om vi ska förtsätta vara i topp... flytta arenan... men fan va det är härligt i eon...
Kommentera

Och äntligen fick dom fira i Modos GB.
damerna tog nyss brons.

Någon som vet om Sundström var med?
Kommentera

Forward: Hur hade ni tänkt lösa att timrå ska spela i sundsvall utan att det blir s/t hockey? ska timrå köpa loss en markbit från sundsvall för att bevara timrå komplett?
Kommentera

spud: Är inte du på torget och firar bronset nu?
Kommentera

Red Rocker: Tycker också att man skall bygga ut till ca7000 platser.
Fast jag blev in i helvete besviken, och skämdes faktiskt, när vi inte lyckades sälja fullt till en Kvartsfinal mot lokalkonkurenterna förra tisdagen.
Vad behövs för att folk skall gå på hockey? Semifinal? Final?
Vi kan ju inte ha en 7000platsers hall som bara kommer att fyllas vid en eventuell semifinal eller final...
Kommentera

spud: men allvarligt .... säsongen är över... gå videre....
Kommentera

spud: Kan väl knappast vara något problem när Mo och Domsjö spelar sina matcher inne i Dövik, eller Husqvarna som spelar inne i Jönköping!
Kommentera

Kevin O Shea: vi håller oss gärna inom kommun gränserna. Men er historia tyder ju på att ni gärna kollar runt vart det kan vara mest attraktivt för tanken på att en framtid kan finnas i timrå tycks ju vara övergiven även bland supportrarna. Östersund kanske vore nåt?
Kommentera

spud: Hur menar du, måste laget alltså heta samma sak som staden den spelar i? Tss tss
Kommentera

spud: haha, fan vad ni lägger energi på oss fast ni inte bryr er:) lillesyster ska vara tyst när de vuxna pratar...
Kommentera

spud: mycket bra förslag spud... det börjar bli dyrt att äka 40 mil hela tiden för att få se vårt älskade timrå... så flytta timrå hit... första gången vi är överens .. och förmodligen den sista
Kommentera

superfalle: Säga vad man vill om spud.......... och det gör man ju.....
Kommentera

willysson: fast väldigt försiktigt
Kommentera

superfalle: en liten tråkig vits innan höstmörkret infaller sig.... Vet ni vad det är för skillnad på en hundvalp och niklas sundström???

Till slut slutar hundvalpen att gnälla........
Kommentera

Spud:Ta med dig Sundström och Skröder och fira Bronset med de övriga damerna.
Ni kan även få låna Flaggan med foppa i högklackat om ni vill.
Kommentera

250kg: Varför ändra på ett vinnande koncept? En matchserie - en tråd.
Kommentera

T T: Entsculdigen Sie bitte.
Kommentera

250kg kärlek: Kanske.... jag tror indianerna vinner ikväll. Men det är svårt att vinna i "colombiabunkern". En annan hade ju den föga smickrande äran att uppleva FBK - TIK 7-1 i just nämnda bunker. FBK är bra hemma, tyvärr.
Kommentera

Hassan:

Fan, mannen! Vad jag kan minnas så spöade Timrå samma FBK med klara 6-3 i samma bunker strax före nyår, eller...!?
Kommentera

DJ Hemp:

17/11 FBK - TIK 7-1
30/12 FBK - TIK 3-6

Ibland väljer man att åka på fel match.
Kommentera

250kg kärlek: Jaså du! Du hade inte Åke Lindmark i tyska du!:)
Kommentera

Hassan: Då var du på samma upplevelse som mig alltså. Tur man satt bra till så man kunde dränka sorgerna snabbt.
Kommentera

Jaha ikväll kanske det avgörs vilka ni får möta i semin. Det lutar väll åt att det blir HV men frågan är ju inte om LHC passar er bättre?.
Kommentera

Cyklob: vet du när och hur Semifinalerna lottas?
Kommentera

ajon: Dom lottas inte, utan går Färjestad vidare så får Timrå möta Hv och Om Frölunda går vidare så får Timrå möta Linköping.
Kommentera

Cyklob: Lott-Kenta ville ju ha Frölunda redan i kvarten så vi får väl hoppas att han får dem nu då.
Kommentera

Cyklob: så många Timråiter sitter nog och heja på Frölunda ikväll då.
Kommentera

T T: Jasså det missade jag, men det skulle nog inte vara fel för eran del i alla fall. Tror ni har mycket större chanser mot Linköping i alla fall. Sedan slipper ju ni att möta grisarna med i HV.
Kommentera

ajon: Jag skulle nog tro det i alla fall, om ja hade hejjat på timrå så hade jag hoppats på lhc i alla fall, HV ser otroligt starka ut i år. Fast sammtidigt så har ju Timrå spelat otroligt bra dom med det visade ju dom upp mot oss i alla fall :).
Kommentera

Ok, fighter och Hemp, gå över hit nu.
Kommentera

Okej då, fucking Tony Tikare... ;)

Tyvärr känns det som att det är LHC:s tur i år. De har ju varit på gång i några år och det var fan inte långt ifrån att de hade spöat MoDo i finalen ifjol, men marginalerna var emot dem helt enkelt. Egentligen respekterar jag dem och deras satsning, men eftersom vi var rivaler en gång i tiden har jag jävligt svårt för dem. Men Magnus Johansson är en mycket trevlig människa. Jag satt mitt emot honom under en bröllopsfest på Vivstavarvs Herrgård (heter den så?) 1996 när han spelade i division 1-laget Linköping. Vi snackade en jävla massa hockey under den middagen! Hans farsa kommer för övrigt från Skönsberg i Sundsvall. Brudgummen kom ifrån Linköping, på den vägen var det...
Kommentera

T T: ??????? förklara dig och det nu!
Kommentera

fighter: Oj, vilken uppmaning. Jag får återkomma, jag måste dra nu.
Kommentera

T T: ingen har så bråttom att inte hinner förklara sig.jag hoppas att det var nåt med glimten i ögat,nån annan här som förstår vad han menar jag är inte helt nyckter.
Kommentera

fighter: Han vill att du använder redan befintliga trådar att skriva i :)
Kommentera

fighter:

T T gillade nog inte riktigt att jag startade en ny tråd, men jag ville ju för fan bara kolla intresset för en resa längs E4:an söderut på onsdag. Det var allt. Tyvärr uteblev responsen, men sådant är livet...

Jag har också tullat lite på påskspriten. Ska faktiskt dejta inte mindre än två tjejer samtidigt ikväll. Vi ska ut och "göra stan osäker", som det brukar heta. Som karaoke-stjärna ska jag försöka lura med dem på trestämmig sång... :)
Kommentera

« · 1011361 · »