1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592297 inlägg · 6217 ämnen

Semifinal 2008

« · 1013111 · » Till forumet

Sv: Semifinal 2008
DJ Hemp: tjejtjusaren.
Kommentera

Bergius: ok bra att det inte var värre än så.det är ju så att jag har inte startat nån ny tråd,jag bara svarade på ett inlägg,ähh va faan vi lägger ner det här nu,
Glad påsk på er alla timrålovers.
Kommentera

DJ Hemp: ok då önskar jag dig en riktigt trevlig afton,själv ska jag på fest med div hockeyfolk,nån fbkare nån håller på hv och en stackare på frölunda
och en mycket nöjd kille som håller på TIMRÅIK.
Kommentera

Bergius:

Jaji, det är väl inget fel med det. Att vara tjejtjusare alltså. Jag råkar vara en stor älskare av det "täcka könet" och gillar att "imponera" på dem genom min falsksång på sunkiga karaoke-hak som "Espan"... :)
Kommentera

fighter:

Du kommer att dominera kvällen totalt! Det finns inget hetare hockeylag än Timrå IK. De andra lagen är inte ens värda att nämnas samma dag. Nu ska jag strax äntra duschen och göra mig riktigt snygg...
Kommentera

Jag tror inte att Kenta är helt nöjd i kväll. Han hade nog gärna tagit ett halvslitet Frölunda i stället för ett utvilat och formtoppat Timrå.
Kommentera

Sportbladets Emil Karlsson tippar 4-1 i matcher i HV, fan vilken skön utmaning detta kommer bli :)
Kommentera

T T: Vi är dessutom härligt nederlagstippade återigen, 1-4 i matcher tippar AB. Underbart utgångsläge! :-)

Detta kan bli ytterligare en fantastisk skrällserie...
Kommentera

T T: Det tror jag också. Eller, det vet jag. Samtidigt kan och vet Kenta precis allt om Timrå IK. Men, Challe är jävligt lurig. Förhoppningsvis vinner han tränarmatchen.

Självklart är Kenta skitnödig i detta nu.

Nu kör vi, Challe!!!!
Kommentera

Skarin: Klart det är Kenta som känner behov av en toalett. Vi är ju nederlagstippade igen, precis som mot Modo.
Kommentera

jag tror inte kenta har nån jättefördel av att ha varit i timrå tidigare, se bara på hur det gick för roger melin

ser fram emot en skön matchserie
Kommentera

..och har därför inget att förlora jmf med dem vars publik sannolikt kräver en finalplats.
Kommentera

Jag ser fram emot måndagen och mot hela serien. Grundserien är historia och vi känns helt jämbördiga.
Kommentera

JD: Får vi bara tillbaka kapten Sanny och den fantastiska Kalle K, på många sätt, tillbaka så fort som möjligt så ska vi kunna skrämma Jerusalem. Inte minst tennisstjärnan Kenta Johansson. Jag glömmer aldrig när han vann mot min syrra i två raka set. Det kommer stå Kenta dyrt, var så säker.
Mig vågade han aldrig möta. Självklart hade jag vunnit. Jag var också en tennisstjärna en gång i tiden. Bara att titta på mitt eminenta prisskåp.

Känslan av att slå ut fantastiska ( i grundserien alltså) HV i en semifinal skulle få mina känslor att inte räcka till.
Men, det är dit vi ska. Vi ska till final. Förstår ni vad jag säger, Timrå IK?
Kommentera

Skarin: Baaadminton heter det. ;-)
Kommentera

Krossa HV71! Krossa denna jävla hycklande skitnödiga stad som går under namnet Jönköping! Andreas Jämtin - vilken patetisk jävla nolla! Satans äckliga gnagare som tror att han har något att komma med, men han är sämst! Jag minns när jag såg honom i E.ON senast - jävla tönt och fuljävel! Hata HV! Jag minns när jag såg Timrå-HV i kvalserien 1981. Vi utklassade dem med 7-3 och "Pekka" storspelade. HV hade en jävla massa töntfans med sig som kunde dra åt helvete... FORZA TIMRÅ IK - FUCK THE REST!
Kommentera

DJ Hemp: Nån har festat på påskspriten kan man ana. ;-)
Kommentera

mikenomad: Varför skulle man inte göra det? ;)
Kommentera

DJ Hemp: Har inte du en dubbeldejt att passa?
Kommentera

Tändvätska 4-1 till H(i)V71 i helvete heller!!!
Kommentera

73Sjöbba:

Ja, men vi ska träffas på Dalton´s strax efter 22:00 så det är lugnt än så länge. Påskspriten smakade fågel och jag mår utmärkt. Blir bara så jävla laddad när det kommer till Timrå IK...
Kommentera

Red Rocker: Tack för att du ger oss denna länk en andra gång ;)
Kommentera

DJ Hemp: Skönt att du har koll på läget, så du inte förivrar dig på HS och missar hela skiten :)
Kommentera

73Sjöbba:
Stör honom inte han läser Boken nu....;)
Kommentera

DJ Hemp: Bra att du blir laddad Hempen. Men bli inte övertänd. Det gäller här och även i din kommande dejt om ett litet tag.

Nu kör vi, DJ.
Kommentera

Mathias: Jag scrollade faktiskt igenom jag såg inte att någon redan länkat den, men f'låt så djävla mkt då....;-)
Kommentera

Red Rocker: Jag tror inte det där är tändvätska nog. Jag vet inte ens vem den där Emil är. Dessutom kan han ingenting.
Kommentera

Red Rocker: Du gjorde rätt , de andra bara refererade till tipset.
Kommentera

Lurig omröstning.
Kommentera

T T: Ja, lite lurig är den allt. Jag valde alt. 2. Jag unnar Challe detta.
Kommentera

Nu vill jag anmäla mig till resan på onsdag tack!
Kommentera

General_Moisio: Gör det då! Kan in under fliken info och klicka på reseanmälan.
Kommentera

Uno Gordon: De kan man inte göra förräns man vet hur mycke de kostar.
Kommentera

General_Moisio: Jag har redan anmält mig. Om vi blir en stor buss blir det ingen farlig kostnad. Boka nu för fan!
Kommentera

Uno Gordon: Tror du att kostnaden minskar desto mer folk som åker? De kommer max bli 150 st.
Kommentera

General_Moisio: Det blir max 600kr t/r plus inträde.
Kommentera

Uno Gordon: Nu tog du i lite kanske.
Kommentera

Man börjar känna sig laddad inför en riktig party resa på onsdag:)
Kommentera

General_Moisio: Jag skrev max! Räkna med 300-400kr i busskostnad och en 100-150kr i biljettinträde.
Kommentera

General_Moisio: roligt som fan kommer de iallefal att bli:)
Kommentera

TikRikard: De kommer de bli :D
Kommentera

Uno Gordon: Jag skulle tippa på 300 kr för hela paketet
Kommentera

General_Moisio: Inte mig emot :) Men jag saltar lite mer och fläskar på med 600kr så slipper jag sätta bärsen i vrångstrupen ;)
Kommentera

sportbladets Emil karlsson tippar 4-1 i matcher till hv,jag hoppas vi kan ge mer motstånd än så
Kommentera

Uno Gordon: Det skulle ha kostat 350 i grundserien. Plus inträde. I det här läget kan nog SK skaka fram lite subventioner tippar jag.
Kommentera

Och Canal+ valde så klart TIK-HV på måndag. Den andra låter som en gratismatch.
Kommentera

T T: Absolut. Subventioner till dem som vill övernatta inte minst.
Kommentera

Skarin: Ha ha, du är heeelt inställd på det.
Kommentera

T T: Självklart är jag inte inställd på att åka hem......för att bara några timmar senare åka ner igen. Är du?

Jag gjorde på det viset mot Frölunda för ett antal år sedan i en minibuss. Men då var matcherna inte två dagar i rad.
Kommentera

T T: Den är tydligen inte lika lurig längre, mer bajsnödig faktiskt.
Kommentera

« · 1013111 · »