Bergius: ok bra att det inte var värre än så.det är ju så att jag har inte startat nån ny tråd,jag bara svarade på ett inlägg,ähh va faan vi lägger ner det här nu, Glad påsk på er alla timrålovers.
DJ Hemp: ok då önskar jag dig en riktigt trevlig afton,själv ska jag på fest med div hockeyfolk,nån fbkare nån håller på hv och en stackare på frölunda och en mycket nöjd kille som håller på TIMRÅIK.
Jaji, det är väl inget fel med det. Att vara tjejtjusare alltså. Jag råkar vara en stor älskare av det "täcka könet" och gillar att "imponera" på dem genom min falsksång på sunkiga karaoke-hak som "Espan"... :)
Du kommer att dominera kvällen totalt! Det finns inget hetare hockeylag än Timrå IK. De andra lagen är inte ens värda att nämnas samma dag. Nu ska jag strax äntra duschen och göra mig riktigt snygg...
T T: Det tror jag också. Eller, det vet jag. Samtidigt kan och vet Kenta precis allt om Timrå IK. Men, Challe är jävligt lurig. Förhoppningsvis vinner han tränarmatchen.
JD: Får vi bara tillbaka kapten Sanny och den fantastiska Kalle K, på många sätt, tillbaka så fort som möjligt så ska vi kunna skrämma Jerusalem. Inte minst tennisstjärnan Kenta Johansson. Jag glömmer aldrig när han vann mot min syrra i två raka set. Det kommer stå Kenta dyrt, var så säker. Mig vågade han aldrig möta. Självklart hade jag vunnit. Jag var också en tennisstjärna en gång i tiden. Bara att titta på mitt eminenta prisskåp.
Känslan av att slå ut fantastiska ( i grundserien alltså) HV i en semifinal skulle få mina känslor att inte räcka till. Men, det är dit vi ska. Vi ska till final. Förstår ni vad jag säger, Timrå IK?
Krossa HV71! Krossa denna jävla hycklande skitnödiga stad som går under namnet Jönköping! Andreas Jämtin - vilken patetisk jävla nolla! Satans äckliga gnagare som tror att han har något att komma med, men han är sämst! Jag minns när jag såg honom i E.ON senast - jävla tönt och fuljävel! Hata HV! Jag minns när jag såg Timrå-HV i kvalserien 1981. Vi utklassade dem med 7-3 och "Pekka" storspelade. HV hade en jävla massa töntfans med sig som kunde dra åt helvete... FORZA TIMRÅ IK - FUCK THE REST!
Ja, men vi ska träffas på Dalton´s strax efter 22:00 så det är lugnt än så länge. Påskspriten smakade fågel och jag mår utmärkt. Blir bara så jävla laddad när det kommer till Timrå IK...