Abron: Eftersom det är 30+ anmälda just nu så finns inget annat alternativ än en stor buss. Å inte vill vi neka någon att åka, så vad finns det för alternativ? :)
Uno Gordon: Hmm, konståkning, fjollsport!!!! Du vet inte hur hårt dom tränar du inte, och vurpar VARJE träning och slår sig, bara reser sig upp och prövar igen....sen Sovjet försvann har också det godtyckliga bedömningarna också försvunnit efter som dom hade mycket makt inom sporten.
Uno Gordon: Var jäkligt mycket så förr, men det är alltid svårt att bli av med den stämpeln, om det ens går. Men allt är ju godtyckligt, inte alltid man håller på domarens beslut i hockey heller.
Mappe: Jo absolut, han är en av mina favoriter. tkr vi har bra domare i år ändå, är väl dom som dömer nu dom sista matcherna.. Lärking är ingen höjdare enligt mig dock, han kommer väl inte döma mer i år ? :/
Uno Gordon: -Abron: Har den drabbats utav "Frölunda-viruset" mån tro? Urverket alltså.
...ja, tänk hemska tanke... ...om klockan skulle stanna på 19.57...
Vore ju fruktansvärt om det skulle inträffa vare sig det sker i första, andra eller tredje perioden.
...eller om rätta tiden frystes fast på 19.57 och vi alla bara får se en period plus en pausvila och sedan hamnar i något slags tidmässigt vacum...
Nä, skämt å sido nu... ...vet någon om matchklockan under sista matchen i Färjestad stannades på just 19.57?
Jag var ute och gick samt lyssnade på radion och hörde kommentatorerna på radiosporten (L-G + Granberg) säga något om att detta skett samt att man tyckte att detta var dåligt gjort, vad vet jag???
Hade vi en Offside, Icing eller dyligt med 3 sekunder kvar av Kvartsfinal-7 eller fanns det någon lustigkurre i sekretariatet eller dillar Radiosporten...
Jag tkr inte Lärking håller den klass som han tidigare gjort.. Jag vene vad jag har mot honom, han kan vara bra någon gång ibland, var oftast bra förut, men jag har inte sett något positivt som jag tyckt varit bra under denna säsong iallafall..
MEN idag känns vibbarna positiva, laddat i många dagar nu, känns som vinst, något säger mig att Backlund kommer vara grym i målet, tror vi vinner med 3-2 , vad tror du ? :)
Timrå-Tjejen: Satan! Nu knyckte det till i ryggjäveln! Shit vad ont de kan göra! Jag vill inte ha nå skit nu när det vankas semifinal! Och viruset i halsen vill inte ge upp sitt grepp!
Men jag tänker inte vika ner mig om jag så skall dö på kuppen!