1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591303 inlägg · 6216 ämnen

SHL-kval Timrå IK - Karlskrona

« · 1890216 · » Till forumet

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
BlackBay: Idag älskar ALLA (utom ca 3000personer) Timrå !!
Kommentera

Bigthelin: jaaaaaaaaaa
Vilken start
Kommentera

GALLOFEBER HOS KHK
Kommentera

oh my god
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAA!!!
Kommentera

Andersson: Haha jag som sitter och kollar på datorn och försöker stänga ner varenda flik och program som är öppet!
Kommentera

Andersson: tur att du sa det trodde min tv höll på att paja
Kommentera

"#¤#¤#% att tv-sändningen ska hacka då
Kommentera

Hyfsad jinx i cmore. ”Vem avgör i Timrå Anton?” ”Vilmos tar fram sprayen”.

Själv kan man inte äta fredagsmiddag whatsoever....
Kommentera

Hoppas Timrå kraschar deras intro även idag. KHK blev rädda och vek av vid mittzon senast. Vi visade vilka som bestämmer redan då.
Kommentera

Kan inte Kackerlackorna bara lägga sig ner o dö!!!11!+!1
Kommentera

Underbart att det är en klack i hallen redan.
Kommentera

Tikkare: youtu.be/YlTukY9fV9Y
SVERIGE TIMRÅ VS BLEKINGE DANMARK
Kommentera

Hockeysverige håller andan i kväll; ska Växjö rycka eller kan Malmö svara?
Kommentera

Lycka till då era jävlar!
Önskar faktiskt med hela hjärtat att ni lyckas ikväll,
samtidigt blir nästa säsong i HA grymt mycket tråkigare utan derbyn med en rejäl skopa hatkärlek.
Så lite lycklig blir jag även om ni skulle torska ikväll!
Kör hårt och tvåla till KHK nu!!!
Kommentera

Aldrig mått så här illa! Så fruktansvärt jobbigt. Hela mitt återstående liv kan raseras känns det som. Varför utsätter man sig för att genomlida o se nåt dylikt???!!!
Inga valium i världen blandad med fickljummen Explorer kan lugna mig nu...
Kommentera

DJ Hemp: spänn bågarna nu alla..skicka telepatiska vinnartankar till spelarna i laget. Inge jävla om att vi har gjort en bra säsong om vi inte går upp bl a bl a..så tänker bara loosers! Vi ska upp i SHL ikväll. Så är det bara.! Kom igen alla Timrå lövers..nu mosar vi hela jävla Blekinge.
Kommentera

sargad: tvivlar inte en sekund på att laget och alla runt om tar uppgiften på största allvar.
Kommentera

SMÅLAND: Svälj inte betet KHK o massmedia agnat, "det är klrt flr KHK". Kommer bli den absolut svåraste matchen att vinna i kväll. Fram med Lill-Kentas mantra i Freddans ny tappning. Ödmjukhet inför uppgiften och tumma inte en sekund på att göra arbetet ända ut i fingerblommorna.
Kommentera

Honken skadad eller tillbaka ?
Kommentera

Mår som ett utskitet plommon...
Kommentera

Äntligen har sändningen börjat. Jag vill höra lite försnack. Det har varit alldeles för tyst här i vardagsrummet hittills i kväll.
Kommentera

Kapten Lindow:

Gör som mig, kolla inte! Det kommer aldrig att gå! Huvudsaken är att Reto Von Arx är klar för nästa säsong!
Kommentera

PÅ PLATS I KARLSKRONA!!
NU KÖR VI!!!
FORZA TIMRÅ IK MOT SHL 👊👊👊
Kommentera

hubbenorlen: Var bara lugn alla hockeyvänner , ikväll vinner vi stort, katten ligger i soffan och sover lugnt och stilla och det har den gjort alla gånger Timrå vunnit borta. Jag litar på katten.

Timrå Ik till SHL
Kommentera

Lets empty the Tank Boys!
Nu kör vi!!!
Kommentera

Det är visst upp emot 500 Timråfans i arenan enligt Aftonbladets reporter. Så grymt häftigt!
Kommentera

hubbenorlen: Var ner på byn, skulle handla lite på Coop och Boa...Höll gåendes på att krocka med 2 olika personer vid 2 olika tillfällen, såg dem inte, glömde 1/3 av vad jag skulle handla på affären, fånstirrade på ölhyllorna i minuter innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle ha.... Kan inte tänka klart, kan snart inte tänka alls..
Kommentera

Bragd-Birger: Samma här. Gick ut på promenad efter 4-3 i förra matchen.
Kommentera

Kerstin_k: Eller vilar och vilar... Han har spelat klart för säsongen.
Kommentera

Tikkare: nej. Han vilar.
Kommentera

Tikkare: nån som vet om Honken ponken är spelkry ikväll?
Kommentera

hanzon: vi köper 6 Didrik om han väljer Hv.
Kommentera

Alltså, det här är fan inte kul. 1 timme drygt till match, och jag är på riktigt spyfärdig. Sm-slutspel, kvalserie i all ära...plötsligt en walk-in-the-park. Kan inte ens kalla det nervositet. Det här är faen ett kliniskt tillstånd.

Syns på andra sidan pöjkar och töser.
Kommentera

mikenomad: Nja... Jag vet inte om mitt beteende klassificeras som trevligt just nu. Lägger alldeles för mycket tid på telefonen och läser om hockey, dricker öl och ligger i soffan.

Men jag är i alla fall inte otrevlig. Än. Det blir jag först vid 19.30.
Kommentera

Kerstin_k: Så du menar alltså att du lyckas vara trevlig till 19.30? Det tycker jag är anmärkningsvärt bra jobbat en sån här dag 😁
Kommentera

Reign in red: 90 minuter kvar till denna ödesmättade match. Sedan; 60 minuter (minst) av vrål-panik-ångest.

Jag pendlar mellan att vilja se matchen eller att dra på mig snowboard-kläderna och promenera upp till toppen på Vemdalen klockan 19.30.

It all comes down to this. En match. Två lag. Sedan; glädje eller sorg. Definitivt över. Inga andra chansen som melodifestivalen eller farmen. Ikväll vet vi hur säsongen slutar. Och ovissheten om matchens utgång tar kål på mig. Kryper in under skinnet, våldtar nerverna och utför mind fuck delux på hjärnan. Som tur är har jag redan bett alla som delar fjällstuga med mig om ursäkt på förhand för att jag slutar att vara en trevlig människa klockan 19.30 ikväll.

Hur ska detta sluta?! Jag hoppas, ber och hoppas igen.

Kom igen nu Timrå Ik!!!
Kommentera

Stort creed till alla som är på plats riktigt underbart att se skrik halsen av er!! för en annan kallar jobbet men kommer givetvis följa matchen på tv. Och till sist så hoppas jag att vi alla Tikare får uppleva nått riktigt underbart ikväll!

Ett hjärta är alltid rött.
Kommentera

Kolla på sporten i AB....!!!
Till och med en styrelse ledamot tvivlar att KHK vinner ikväll,tycker TIK är bättre....!!!
Så sant .....Min TIK Vänner....!!!!!
Det Tycker Vi Ju Också.....!!!!
FORCA TIMRÅ.....:-)
Kommentera

mikenomad: Nu är vi på väg mot Blekinge.
Må hockeygudarna vara med oss ikväll.
Kommentera

RunarUp: Tänkte exakt så. Samt kanske flytta lite fokus för våra killar också. I slutändan avgörs det här på isen, om några timmar. Inte i styrelserum eller på fb-konton.
Kommentera

Såg att ni eventuellt tappar Didrik Strömberg till HV, se till att behålla honom.
Kommentera

RunarUp: Jag håller med dig. Ett jävligt smart sätt gjuta samman truppen. Klart att spelarna tänder till lite extra efter att ha läst detta. De vill såklart överbevisa styrelsemuppen. Det här var inte bra...😬😬😬
Kommentera

kulltorp: Faan vänner,. Det är jobbigt nu...känner mig jävligt sentimental..shit..man vill så mycket...unnar detta lag och föreningen detta, från ismaskinsgänget..städarna osv...huvaaa...2 timmar kvar..
Kommentera

WifstaÖstrand:

Jag har testat ungefär det du skrev om i första stycket i andra sportsammanhang. Resultaten var eniga: Det gick åt helvete. Så, nej, det är inget alternativ för mig i kväll. Men när vi ledde med 4-3 senast vankade jag lite av och an i bostaden där i slutet. Rastlösheten blev överhängande helt enkelt.
Kommentera

Flygfolket på plats.
Kommentera

Mickra: Eller inte. Kan vara ett smart sätt att skapa lite jävlarannamma-känslor hos dom som slumrar.

Vill inte på nåt sätt jinxa, men det enda jag önskar just nu är att nästa säsong få vara en av de nio som står i bortaklacken i Vida Arena när Timrå kommer på besök.

Alltid rött, alltid rätt!
Kommentera

Mickra: något säger mig att dom redan vet om det och att det är en av anledningarna till att dom är i match 7 i kvalserien och inte i SHL-slutspelet.
Kommentera

« · 1890216 · »