Det spekuleras om huruvida Micke Lind skulle vara aktuell igen för Timrå IK kommande säsong. Någon som vill kommentera det? Hur går resonemanget? Jag menar, om han vill tillbaka, ska Timrå knyta honom till sig igen?
#24 har varit min största favorit i Timrå under många år. En fantastisk spelare som med rätt spelare omkring sig kan göra stordåd med klubba och puck. Däremot, av det jag har förstått, så var det mer av det personliga planet som gjorde att Micke valde att återvända till Brynäs. Har något förändrats eller känner Lind att det är i Timrå han hör hemma för att kunna prestera sin bästa hockey?
Dream Team: Annars har Pasi Petriläinen tydligen gjort succe i Skellefteå. Han har ju verkligen snurrat runt sedan han lämnade Timrå, skönt att han verkar vara på rätt kurs igen.
Någon som orkar söka efter Källarsson på nätet? Vad gör han nuförtiden?
El Maco: Källarsson verkar lira hockey i en stad där fotbollen regerar, nämligen i Milano. Hockey Club Junior Milano Vipers (oj vilket långt klubbnamn!) är alltså laget han företräder där även bl.a Niklas Sundström spelar. 2 mål och 7 ass. på 8 slutspelsmatcher är väl ett ok facit. Han var väl främst en defensiv back under tiden i Timrå..? Laget verkar iaf göra rent hus i den första slutspelsomgången. 4-0 i matcher och 19-3 i målskillnad talar väl sitt tydliga språk!