Dunc: Ja, Timrå har haft enkla matcher mot Brynäas. Vad jag kan minnas vinner vi nästan jämnt. I år har vi vunnit exakt 0 matcher. Jag orkar inte söka information om tidigare säsonger men känslan jag har är att vi har ruskigt svårt att vinna mot Brynäs.
I morgon är en annan dag, abbbsolotly!?!11
I morgon vinner vi. Med ett desamerat lag, vilket vi genom historien blivit vana vid, kämpar vi till oss tre poäng. Vi har två friska femmor som på slutet visat god kraft. Det duger.
Tips i möra: 6-2 Timrå.
Om jag är där? Självklart!
Redigerad kommentar
Mackelito: nja skriver han på ett billigt kontrakt så tror jag säkert att han kan vara en bra 3-4:e linje spelare.
Men jag har inte följt honom öht sedan han lämnade för SSK så jag har egentligen ingen koll på hur han spelat där. Sedan är han ihop med en gammal barndomskamrat med mig så jag önskar honom det bästa av den anledningen också.
Kongo:
I Leksand stämde ingetning av det där du nämner. Fattar ärligt talat inte hur kilen kunnat blivit så jävla bra över en säsong. I Leksand var man livrädd när han var inne på isen.
Redigerad kommentar
Mackelito:
jag lever i nuet men jag har svårt att förstå vad som hänt med grabben men jag gläds för hans skull, tro inget annat.
mattias - 74: Ja han har varit jäkligt stabil, som sagt spelat enkelt och rejält, Kan spela PP såsom BP, Kommer till jobbet varje dag.
Kanske årets största possitiva överaskning på backsidan.