Ambroo: Fan är jag bakis fortfarande vad håller jag på med :P ja men sedär då vart det ju 12 FW's endå :D Då kan jag hålla fast vi att jag hellre hade startat med Januari uppställningen än den vi hade i början.
Blizzard: Du glömde gynning på januariupplagan, eller räknar du bort han för skadan? Isåfall borde du räkna bort axelsson som inte är strax tillbaka ;)
Innan säsong 2010/2011 Daniel CorsoFredrik Hynning, Per Hallin, Anton Axelsson Björn Svensson, Alexander Larsson, Martin Röymark, Timo Pärssinen, Kim Hirschovits, Gabriel Karlsson, Anton Lander, Ilkka Pikkarainen,
Just nu Januari Björn Svensson, Antonaxelsson (räknas snart tillbaka) Alexander Larsson (räknas, snart tillbaka) Martin Röymark, Timo Pärssinen, Mika Viinanen, Kim Hirschovits, Gabriel Karlsson, Anton Lander, Ilkka Pikkarainen, Jamie Lundmark,
Lika många Forwards nu (dvs 11st) som innan säsongstarten, och visst ser Forwards uppsttningen mer komplett ut nu än då, MEN fortfarande bara 11st ordinarie A-lags spelare, det är egentligen inte okej, men som sagt hade hellre startat med JAnuarie upplagan i omgång 1 än den riktiga upplagan.
Glömde Corso, så det där med lika många stämmer inte riktigt då kanske inte januari upplagan hade varit ett bättre alt men just nu ser det okej ut med en till MINST 12 hade man nästan krävt.
Bragd-Birger: Enroth är väldigt lik Werneman i sin spelstil och han har ju visat på försäsongen att han inte gör bort sig. Jag hade hoppats på ytterligare en gubbe in och jag har inte gett upp än. Säga vad man vill om herrar TJ och Linkan, men luriga är de. Det är väl det enda man egentligen kan ge dem cred. för...
Nybbe: Man skulle ju gärna se någon fler, förstås. Men det är väl bara att testa att lyfta upp ytterligare en avlastare från J-20? Werneman satt ju hyfsat hårt åt innan han fick chansen, men han har ju suttit som en smäck. Ni som är insatta - finns det någon mer rivig snubbe som kan gå in och bara köra? Alternativt låna från Sundsvall igen? Larsson verkar ju vara tebaks tämligen snart. Sen är väl inte Hallin alltför jävla långt borta?
superfalle: Jag och min sambo drack det förra veckan. Behåll du din flaska. Cryptosporidier är ju rätt färglösa om jag jag förstått saken rätt, så om ditt vatten är urinerat kanske du bör kolla om dina kopplingar går rätt. Sen kan det säkert finnas några enstaka bakterier kvar i rören, men dessa är så utblandade nuförtiden att dess skadeverkan är låg.
spud nä de är inte rent än . de ser ut som morgon urin vissa dagar . men du är välkommen att komma upp och dricka de om du vill . jag kan skicka en gratisflaska om du lovar att svepa den
Johnny Bravo: Ganska typisk Ros-kommentar. Han vill sätta nattsvarta rubriker och skapa oro. Hade Timrå inte värvat Lundmark exempelvis hade det låtit:
"Timrå får dock snällt stå på sidan om och titta på när de andra lagen spetsar sina trupper inför slutspurten - billigt för stunden, men beslutet kan bli dyrt i framtiden. Perra Johnssons manskap har haft en tung vinter såhär långt, och om inget drastiskt händer inom en snar framtiden är Timrå en toppkandidat till spel i Kvalserien i vår."
Johnny Bravo: Det enda som oroar nu är ljumskarna. Men håller dom så har vi fått en riktigt duktig spelare. Hur många som gått i första rundan i draften har spelat i TIK. Jamie gick som nr 9, Zäta som nr 210 i samma draft. Även om dom haft olika utveckling sedan dess så borde det finnas en hel del hockey kvar i Lundmark.
Johnny Hazard: Nej för fasen!! Jag läste någonstans att de som har ett förnamn som slutar på y är överrepresenterade i brottsstatistiken! Johnny, Sonny, Ronny, Conny osv....Jenny hehe
Gött mos! Man kan väl med lite understatement påstå att det inte kom som en blixt från klar himmel, men jag har då inte vågat jubla ens tyst för mig själv innan det bekräftats på hemsidan. Men nu är det alltså klart. Schmuckert, Linkan! En klart vassare värvning än man befarade på förhand.
Nu får vi väl se angående Murran. För ett par matcher sedan hade jag nog gärna chansat med Sonnie istället, men nu vill man ogärna spräcka Viinanen-linen. Åtminstone inte genom att plocka bort Murre-murr.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️