1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588523 inlägg · 6217 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1503533 · » Till forumet

Sv: Silly Season 12/13
Blizzard: Det går tungt för baggarna....
Kommentera

Timrå Icon: jävla programledarna försöker jinxa bort det här, avgå!!!
Kommentera

13:13! 

Redigerad kommentar

Kommentera

KORITFW: Precis! Känns lika enkelt som kvalserien
Kommentera

Blizzard: Tror inte de är så gamla. Ryskor ser ut så där då de fyllt 30.
Som nya! Bara körda på söndagar!
Kommentera

Timrå Icon: nejje! timrålåten tar hem detta! 
Kommentera

Timrå Icon: så jävla töntigt att dom får så mycket poäng typ "oh dom är roliga och testar nå nytt" "oh gamla och "söta"

SWEDEN!!!!
Kommentera

Dream Team: Vinner ryskorna kan vi lägga ned den här skiten
Kommentera

Timrå Icon: GO babusjka!
Kommentera

nectis: "jag är klar med timrå" kan man ju tolka på två sätt, han är klar ,ed oss och ska till nhl igen typ..
Kommentera

nectis: Ja tror fasen det när han är där och glassar i NHL-glansen och så kommer bönderna och vill att han ska dyka rakt tillbaka i karriären och redan avsluta där han började.
Aint gonna happen
Kommentera

ÖstrandsNisse: Angående Sebastian Erixon så träffade en kompis han på Avenyn i går. Han frågade om han inte skulle skriva på för Timrå snart och då svara han "Jag är klar med Timrå". Om det var fylleprat eller bara för att han var less på att folk fråga han vet jag inte. 
Kommentera

Dream Team: Haha!!

Nu har jag skickat 200 sms till isländskan men inte ett enda svar :-(.
Diva!
Kommentera

Timrå Icon: Och brorsan Anders som dansare i bakgrunden.
Kommentera

Dream Team: 80+ på Stadshuset :-)
Kommentera

KORITFW: Var det inte Martin Tihmell på flöjt där....?
Kommentera

Timrå Icon: Mm... mums.. eller nåt. Den låten lär mixas rätt fett och gå varm på dansgolven framöver. Vem vet, kanske vi får se en rullator world-tour vad det lider?
Kommentera

Blizzard: Hahl Bundys milf-ryskor då?
Kommentera

KORITFW: kände igen mycket i melodin, vissa delar kändes totalt kopierade från en låt ja glömt namnet på nu.
Kommentera

Loreens datapop får slänga sig i väggen till Serbien, äkta musik! egenskriven också!

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: Hehe .
Kommentera

Dream Team: Vinner de där turkarna shlagern ska jag gå på händerna till första hemmamatchen.

Ja till första bortamatchen till och med
Kommentera

Dream Team: Googla Hitachi Magic Vand får du se vad falle gör då frugan ser schlagern ;-).

Eller var det tvärtom....?
Kommentera

superfalle: Och det där magic vand, vad är det?
Kommentera

superfalle: Är det den som är bensindriven med kickstart....?
Kommentera

Dream Team: Släpp de här med batterier . Skaffa magic vand . Lite dyrare mycket bättre
Kommentera

Dream Team: Säkert något schlager-tema...
Kommentera

Timrå Icon: Vilken genre tillhör man om man kör (ingen åkklippare) batteridrivet?
Kommentera

Paddan: Ja det kan lätt bli lite kinky när nomaden är ensam hemma ;-)
Kommentera

Timrå Icon: Hmm, jag som trodde att det handlade om något slags umgänge med en frisör
Kommentera

mikenomad: Har du åkklippare??
Vilken stekare....
Kommentera

Timrå Icon: Själv passade jag på att blåsa bort till "fabrikörn" och fylla på lagret när jag ändå satt på klipparen...
Kommentera

mikenomad: Jag hade tydligen druckit sex öl under gräsklippningen fick jag höra.
Äääh den drar så lite soppa ändå den där
Kommentera

Timrå Icon: Här är man ensam. Frun jobbar natt och HB festar med Skarin o co på twitter...
Kommentera

mikenomad: Ajfan, hatar när sånt händer... man snubblar och mackan och ölen spills ut över altanen.
Kommentera

mikenomad: Ja fasen! Men nu är man ju inte ensam att bestämma :-(
Kommentera

Timrå Icon: Pepparsalami och öl på altanen funkar också...
Kommentera

superfalle: Själv blir jag överlycklig om vi öht får innån fler spelare innan starten. Jag är rädd att vi börjarsäsongen med nuvarande lag...
Kommentera

Hahl Bundy: Nu har man kycklingfiléer på 200°C på grillen och ett Amarone på luftning :-).
Blev det någon trädgårdsmässa...?
Kommentera

superfalle: Ja jag vill ha en stor, defensiv elak jäkel! Som morsan ungefär he he
Kommentera

Timrå Icon: Själv så är jag rädd för att många blir besvikna då hypen runt sebbe ska upp till bevis
Kommentera

Hahl Bundy: Han har väl inte nämnt att han saknat någon....? Eller har jag missat något....?
Igår var det lunch på Invito. När vi satt där och stekte på terassen gled kungarna Hallin och Sebbe dit.
Kul att se crême de la crême samlade :-). Hoppas vi får se dem samlade på isen i Eon till hösten oxå ;-)
Kommentera

ÖstrandsNisse: Du överreagerar som vanligt....du är Timråit. :)
Tråkigt att jag inte räknas in som de du saknar...men jag är van.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Vem ska kunna ersätta dig som moderator i Malmöboken?

Du måste stanna!

Kommentera

ÖstrandsNisse: Här har du en till som tycker likadant. 
Kommentera

ÖstrandsNisse: Tycker varken du behöver be om ursäkt eller avregga dig. Men det är ju vad jag tycker.
Kommentera

Mangy92: Jag tror att du får ha lite tålamod när det gäller Sebastian. Är rätt övertygad om att han I N T E vill spela på andra sidan pölen. Han vill jättegärna hem och hitta sig själv igen. Att han säger som han säger visar mer prov på en professionell attityd mot sin arbetsgivare än hans tro på spel därborta.

Det som sägs i den artikeln har sagts ungefär trettiarton miljoner gånger. Och det lär inte förändras. Så länge läget är låst ligger Sebbe lågt och låter agenter och sportchefer lösa situationen.

Jag är rätt positiv till att Sebbe spelar i Timrå IK i vinter.

Ursäkta inhoppet, jag ska snart avregga mig. 

Kommentera

Ambroo: Alla sex har dubbelnamn och börjar på samma bokstav. Var ett tag sedan jag var dit, det har vuxit ut några nya grenar på det redan vildvuxna släktträdet va? Så fort det torkat upp så pass att det går att ta sig fram utan försvarets bandvagnar så lovar jag att titta förbi.
Kommentera

Icing-Ove: Ja, jag bor i bandsjön och lyfter socialbidrag. Att jag säljer skrot vid sidan om är inget som myndigheterna har koll på. Men, hey... Det kostar att försörja en förtidspensionerad sambo och sex barn. Jag kommer alltid att rösta rött. - Forza bidragssverige!
Kommentera

Ambroo:

Du är en äkta Timrå hillbilly.

Kommentera

« · 1503533 · »