Hahl Bundy: Japp. Nu väntar jag bara på en Android-app som gör att jag faktiskt slipper åka till Ljustorparn i fysisk form.
Tänk dig att få en app som du kan köpa fiskekort OCH få fisken bara genom några klick. Grymt.
Nybbe: Du vet väl att du kan köpa på nätet också? Jag brukar göra det. Skiter i att skriva ut dom. Om det är nån som kommer och kollar har jag dom på mobilen.
Går förövrigt att få dom via sms. Men det har jag inte brytt mig om eftersom jag har mailen i telefonen.
Roat mig med att gå igenom hur många spelare som är klara för ES 12/13 som kommer från Finland: Totalt 15 spelare. Det anmärkningsvärda är att Luleå har hela 6 stycken med Finskt pass. Övriga 11 lag har tillsammans 9 finska spelare i sina trupper.
Känns som det kommer att bli få spelare från Soumi denna säsong - jämfört med hur det har sett ut under många år.
Härlig A..k.t...i..v..i...t.....e..t härinne.
Sommarlov... höres. Sebbe signar....så ser det ut....så får det bli.
Hejdå.
Knylan: Nu är ju allt spekulationer och det är, som du säger, svårt att riktigt veta var han står. Du säger att han inte borde vara sämre, jag säger att samma nivå som tidigare inte räcker hur långt som helst. Hos oss skulle han ju dock platsa så klart. Inget ont om att bli uttagen till landslaget men det har ju en sån som Robin Johnsson varit också, det behöver inte säga SÅ mycket.
Däremot så tvivlar jag starkt på att det bara är Timrå IK som hört av sig till hans agent. Det har jag väldigt svårt att tro.