1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588484 inlägg · 6217 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1504022 · » Till forumet

Sv: Silly Season 12/13
Mangy92: Har spelat i 15 klubblag troligast mest i ES
Kommentera

Nybbe: Men usch då!
Kommentera

Nybbe: En sann legoknekt med andra ord... :-)
Kommentera

Jag håller det inte för osannolikt att Kent Norberg är och smånosar i det här lilla pojkarslet. 
Kommentera

Knylan: skulle inte förvåna!
Kommentera

Knylan: kan bli en junior kedja ala boyce friberg
Kommentera

Vill Nubben ha Nordgren tro?

Kommentera

yngwie: klart han skulle vilja, men pengarna finns nog inte om nu inte Nollan trollar med sponsorer
Kommentera

yngwie: klart han ska spela med oss nå annat finns inte
Kommentera

yngwie: Helvete! Jag skulle skulle lätt kunna tänka mig att hosta upp en tusenlapp för att få se Nordgren i Timrå igen! Lätt!
Kommentera

ersson:

Själv skulle jag lätt hosta upp en hunka för att slippa se han i Timrå. ;)

Kommentera

yngwie: Dags för Gunno att komma hem till Själevad å lira med Susse :)
Kommentera

ersson: Insamlingsdags? Det här är killen att gå all in för...bättre läge på klass samt känslor för klubben får vi inte. Kassakistan får vara hur j-a tom den vill, Nordgren har vi inte RÅD att låta bli att buda på! Här måste slantar skakas fram, på ett eller annat vis. Går han till Modo utan att vi varit med i racet dömer jag fullständigt ut Nubben. Går han till Modo efter att vi iaf gjort ett ärligt försök så må det väl vara även om det vore en jättebesvikelse.

Redigerad kommentar

Kommentera

KORITFW: Nubben har väl iofs aviserat att en till forward kan komma att värvas och att det nödvändigtvis inte behöver vara en center.
Kommentera

Frella:

Nordgren kan väl dessutom vara en sådan som kan tänkas att spela för er utan att ta ut sitt marknadsvärde i lön, och det lär väl inte göra sakerna värre för er. Tror inte att han baserar sitt val på pengar om det står mellan Modo och Timrå.

Kommentera

Frella: Jo, det är riktigt. Men att skulle finnas Nordgren resurser till forwardsplatsen kommer väl inte på fråga? så har inte jag tytt det som sagts. 

Sist det var på tapeten så sa han ju även att han har hus i Ö-vik och att ingen är kvar i Timrå sedan hans tid där, förutom Styf. Nu har vi Jonte och Chrippe, menmen. Notera även att det står att Kloten har en realistisk chans att rädda klubben, och då förblir han där. 

Skulle han landa hos oss så får vi väl knappast den där backen med någolunda klass? Skulle ni välja "fixstjärnan" på backen eller forwardsplatsen?

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: Äh va fan , vi har ju redan ett helt lag fullt med matchvinnare . Nordgren skulle bara få värma bänken :)
Kommentera

KORITFW: han visar nog klubbhjärta och spelar gratis.
Kommentera

bisterfinnen:

För Modo. :)

Kommentera

bisterfinnen: Här har vi nog en som knappast spelar gratis.
Kommentera

Edb: Ursäkta en som inte håller sig uppdaterad men är inte alla våra kedjor i princip juniorkedjor?
Kommentera

Olle: Jo, snarare att vi kan skrapa ihop en gubbkedja med Crippe - Jonte och Hallin:)
Kommentera

Olle: en slags mini jvm kedja då ;)
Kommentera

Dream Team: Han passar fint i Modo så kan vi ta Gunno.
Kommentera

mikenomad: Varför skulle Gunno komma till oss säg ett vittigt skäl ?

för pengarnas skull ?

för hjärtats skull ?

för han känner någon i S-vall eller i Timrå ?

för ????????

har han inte kommit förr varför nu när vi hade pengar och spelare..pengar ?

Kommentera

Nybbe: Centrarna lockar nog :)
Kommentera

"Zlatan i Paris SG är som om jag skulle byta ner mig till Modo." Sanny twittrar...
Kommentera

Nybbe: För hjärtats skull, för ålderns skull, för bristen på alternativ utomlands skull. Men kanske främst för att han själv uttryckligen säger att spel i ES är troligt och att det där endast står mellan Modo och Timrå.

Nåt mer jag ska förklara för dig?

Redigerad kommentar

Kommentera

Nybbe: Ja han har ju en tjej/fru som är från Timrå...
Kommentera

Tror att vi får fina nyheter att glädjas över i slutet på veckan!

Känns riktigt bra detta.

Kommentera

RED DEVILS: Hoppas du får rätt, annars är det du som bjuder på öl till resten av oss ;)
Kommentera

RED DEVILS: Förutom skatteåterbäringen menar du?
Kommentera

Mrmadhawk tror iaf att Månsson hamnar i Stavanger eller Ålborg...
Kommentera

mikenomad: ja du???? vad var svaret ?
Kommentera

RED DEVILS:

hur lång tid tar det innan hans klubb i schweiz konkkar?

som det låter på dig så har den det och han diskuterar lön med nubben som bäst :)

någin undra varför han ska välja timrå före moda, nämn något som övik har förutom hoppbacken som sundsvall inte har ;)

Kommentera

Nybbe: Svaret på vad?
Kommentera

1000 kr på New Jersy till 3.2 odds snacka om godis på unibet
Kommentera

Modano: Kommer bli lika har jag en känsla av dock
Kommentera

SuperMupster: Det är inte Gunno som är det positiva jag tänker på,

utan en spelare som är på waivers nu.

Kommentera

Nubben gör nog det han kan iaf! Dom har bra kontakt!

Friberg får nog nhlkontraktet snart! Lånas ut till Timrå då!
Kommentera

RED DEVILS: Vem? Och vad vet du?
Kommentera

Laken: Han tänker säkert på Corso och önskedrömmer sig bort ;) har för med att RED DEVILS gillade honom.
Kommentera

Mangy92: Låter inte så positivt att Nubben säger att det inte finns pengar, men att man får lösa det om det blir aktuellt – samtidigt som Gunno säger att något lär hända under den här veckan. Hur fan fixar man finansiering till en sån värvning på några dagar?
Kommentera

hubbenorlen: Vi har ju pengarna till en back liggandes. Fixar vi Gunno med dom pengarna den här veckan så får dom jaga nya backpengar till framöver.

Redigerad kommentar

Kommentera

ChriZt3r: Jo, det skulle ju kunna funka. Om det blir så får vi hoppas att han är värd pengarna. Han har ju haft en del problem de senaste åren...
Kommentera

ChriZt3r: Det angenäma i detta är att pengarna för backen aldrig har varit så nära att användas som nu.
Så det måste nog fram nya slantar till ytterligare nyförvärv.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Sitter och kollar igenom lediga poängstarka backar i AHL. Det finns hur många som helst. Någon av dessa borde gå att locka till Sverige.
Kommentera

RED DEVILS: Jag tänker på Tom Wandell, men han är nog för dyr..
Kommentera

RED DEVILS: Vad som än ligger bakom Gunnos uttalande, att det är modo OCH Timrå som gäller om det blir spel i ES, så är det fan jävligt skönt att höra en spelare i Gunnos klass säga att Timrå är ett av två ställen han VILL spela i.

Sebbe är inte uppsatt på nån waivers va? Wandell skulle ju få en att gå igång ordentligt. Men han lär kosta. Annars då? Hinta lite mer är du snäll. Back? Forward? What?

Kommentera

« · 1504022 · »