1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588950 inlägg · 6217 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1505584 · » Till forumet


Sv: Silly Season 12/13

hubbenorlen:

Spets såklart, det har han sagt tidigare.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nikki Nine: Frågan är ju vilken klass det är på de värvningarna.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

KORITFW:

Näslund sa idag att det finns fyra platser kvar att fylla efter Påhlsson. Två forwards och två backar känns troligt.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mangy92: Är deras forwardsplats klar nu då? med tanke på Gunno..
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Samme klar för Modo! 3 år!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
yngwie: Det var väl annars ett väldigt sunt sätt att se på saken? Ja just...glömde, :-)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Frella:

Avd. Snillen spekulerar. :)

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Man måste ju imponeras lite av Modo ändå. Iom sportchefsbytet kan de få hem en spelare som Påhlsson. Något som knappast Freddan lyckats med. Sen kan jag inte låta bli att fundera över ifall Modo vandrar samma väg vi gjorde? Med en "nybyggd" arena låg vi i toppskiktet vad gäller faciliteter under en period och vi kunde landa namn som Hahl, Lehtonen, Pyörälä mfl. Effekten stannade av och lågkonjunktur, sämre publikintresse och dyra lån på arenan tillsammans med en mängd felbeslut och vi hamnade här. Nu har man kunnat läsa om att Modo också har likviditetsproblem men satsningar görs på truppen likväl, precis som vi gjorde. Näslund må vara en bättre sportchef än Freddan och Linkan men man har nog inte råd med särskilt många dyra floppar i Modos fall heller.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nu verkar det vara klart med Pålsson i Modo, något som varit på G länge ju. Men kan ändå inte låta bli att undra om det påverkar Modos intresse för Gunno? Ang. Gunno så är det väl iofs inte till 100% klart att han är tillgänglig öht heller vad jag förstått. Märkligt tyst har det dessutom varit kring honom på sistone.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Krizan ja, vart tog han vägen efter Modo?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Tycker vi ska värva den här killen som målis, garanterat sm guld.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: De där med att missnöjeslämna något är en bra grej . Jag är djävligt missnöjd över hur sverige sköts så jag funderar på att lämna landet . Skulle va kul om övriga 65 procent som är missnöjda också lämnade. Vilken grej
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Kanske vi ska manifistera vårt uttåg ur HS med en gemensam trådstart och virtuellt vandra hand i hand härifrån?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Näää... Den du svarade påminde mig ännu en gång om varför man är härinne så sällan..
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Såpass.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy:undra vad det kan vara då
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mattias Wardström: Jag känner en som har ett rykte.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Nu tycker jag att du är stygg!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mattias Wardström: Åfan.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

bisterfinnen:nej

Kommentera


Sv: Silly Season 12/13

Mattias Wardström:

Visst är du Lance Ward med nytt svenskt namn?

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

superfalle: Ryckten finns det alltid, det finns spelare som inte presenterats än av olika anledningar. Nu kanske det inte bara berör Timrå i detta fall.

Ha en bra sommar alla!

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mattias Wardström: Åfan.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle:det finns inga rykten om tik just nu
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Greven: Nä du har rätt . Vi ska snacka silly här. Få se nu , har vi några friska rykten vi kan gotta oss i .? Eller ska vi dra några ep länkar
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: I en tråd på T-i-m-r-å-I-k:s forum som heter Silly season 12/13?  Fast nu blev det VM i taalltpåstörstaallvar istället. Inledningsmatchen....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Greven: Menar du att man ältar en grej som hände för mindre än ett dygn sen ? Hade de varit nästa år samma tid och de fortfarande varit uppe på agendan regelbundet då kan man nog borja prata om att älta
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: VM i ältning??
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
bisterfinnen: Möjligen kan det ha blivit en skosnörestouch direkt i skottögonblicket som fick bollen att ändra aningens lite riktning. Men vafan, Isak har ju typ en kvart på sig att notera det. Borde vara möjligt trots offside-engelsman...

#fan #måstesläppadetnu
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Hahl Bundy:

Isaksson = Janne Långben... Sport Goofy!

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: dom är luriga dom däringa skruvarna :)))
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Haha, korrekt analys!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kostiainen: Jag noterar att Lescott är i offsideposition och skymmer Isaksson så att han inte kan se bollbanan ordentligt. Alltså skulle målet mycket väl kunnat dömts bort för offside.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Alternativt KAN bollen ha touchat Mollgans fot och ställt Isaksson.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Konstigt att att råsopansdyngskitsdyngemålis inte klandras mer. Lustig blev ju hela Sveriges mobboffer för att han inte täckte stolpen o blev råutskälld av den här hjältemålisen.
Bitter? Så ini.......
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kostiainen: Tack. Det räcker så.

Salo kan abdikera. Välkommen Isaksson, finns det nån rättvisa med tanke på hur Salo behandlats är du nationens nya hackkyckling.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kostiainen: För att tala klarspråk. Vafan håller Isaksson på med? T.om youtube sensationen ryskt gruvfyllo skulle agerat bättre
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Naiva ungdomar som inte vill skylla på favoritspelaren :) teheee!

www.youtube.com/watch?v=cvDWLb3lziY&sns=em
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Skosnöret. Jag tror Sebastians skosnöre fladdrade till. Det är nog det de tänker på.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Den måste ha snuddat en dobb i så fall för den ändrade inte bollbana en millimeter. Som tavlornas mästerskap kommer vi att minnas EM 2012. Det är väl på sin höjd två mål som är svåra att göra nåt åt, Englands 1-0 och 3-2, resten är bedrövliga försvarsinsatser.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
HV71 tappar en pålitlig poänggörare.

http://st.nu/sport/tt/1.4813196-hv-tappar-joensuu-till-nhl 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Michael90: Skämtare där . Haha för du skojar eller hur ? Annars så kolla reprisen igen . Och igen
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Portello: Ok, då är det väl så. Det ser annars onekligen ut som den seglar rakt in...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad:Enligt hono själv är det så. Kolla text-tv.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Portello: Ja de så så. Jag är scheptischk.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Den tog på Sebastian Larsson.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Michael90: Den tog inte på nån.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Den studsade på en svensk spelare, det finns inte en chans att man hade kunnat förutspå vart den bollen skulle landa. Men men, Sverige är en katastrofalt dålig fotbollsnation, så att vi åkte ur EM var ju inte direkt någon chock. Säger bara att Isaksson absolut inte bör klandras över huvudtaget för den förlusten.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Michael90: Studsade? Den gick ju rakt in, och dessutom mitt i målet. Det var ett bedrövligt ingripande av honom. Det spelar ingen roll att han var bra i övrigt. Det håller inte att släppa en sån boll.
Kommentera

« · 1505584 · »