1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588048 inlägg · 6217 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1507846 · » Till forumet


Sv: Silly Season 12/13
Jävla skittidningar skriv någonting!!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Jävla skit-Timrå, ge tidningarna nåt att skriva om! Helst i positiva ordalag...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Jaha . Här va de livat , ingen som har nån historia att berätta?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: Läste just under rubriken " Bästa inlägg". Där kommer aldrig jag med. Gör du?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Och Modo verkar få Cum utan Kuk....tydligen blev de utsatta för ett blowjob av Rögle. Hmm...Rögle ser allt vassare ut..
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Rögle har inte tillräckligt med stake för att lyckas denna säsong.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad:

De ä sösn man bli fet av.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
bisterfinnen:

:)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dunc: Nä . Men jag har en dröm om att en dag kvala in i exklusiva skara . Jag har bestämt mej för att ägna resten av semestern till att klura ut ett inlägg som hamnar i topp. Då har jag uppfylt min livsuppgift
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: Själv verkar det som om jag skulle vara portad i såna sällskap. Men, okey, man skall aldrig ge upp. Trägen vinner.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dunc: Kollade just på "Bästa inlägg" o döm om min förvånig! Vem faaen är det som är moderator? De bara jävlas!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dunc: Tror annars mest det handlar om att skriva inlägg som många håller med om eller åtminstone tycker har en poäng. Uppenbarligen har du en del att jobba på där men ge inte upp.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

mikenomad: Om jag dristar mig till att säga att det kommer gå bra för TIK den kommande säsongen, vad händer då? Blir jag årets dumbom eller hamnar jag då så drypsäker "Bästa inlägg". 

Till saken hör att jag är lite försiktigt optimist o tror att det kommer bli bra kommande säsong.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dunc: Tja, du får ett plus av mig iaf. Återstår att se hur långt det räcker. Eftersom vi befinner oss på es-botten är enda vägen upp så jag orkar inte annat än att känna viss tillförsikt. Alternativet, öppnad fallucka, är inte nåt jag väljer att tro på inför säsongen. Jag tror att vi kan komma tillräckligt långt med en harmoniskt sammansatt trupp ist f en där underpresterande stjärnor stör.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dunc: Dagens I-landsproblem....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Robert Pettersson twittrar:

"Dinamo Minsk vill inte ha kvar Daniel Corso, som låter ganska exakt likadant som när han fick lämna Timrå. Grinar om pengar."

Undra vart den pojken landar då, rå.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: Vilket gör att man kan understryka ytterligare att det inte var Timrå IK enbart som "orsakade" Corsos klagomål gällande pengar.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Dunc: Du hade ju gärna kunnat få utveckla dina tankar lite. Inte för att jag har något bättre att komma med men att bara säga att du tror att det kommer att gå bra är ju...lite intetsägande.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Tror fan Asplöven har en roligare silly än oss.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

mikenomad:

Hur mår ni? Inget är som väntans tider.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
yngwie: Nä, snart är vi förlösta....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Hahl Bundy:

Hur är det, ska ni ha in en forward till även om Nordgren inte kommer, eller ses Nordgren bara som en bonus?

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nikki Nine: Vad som sagts tidigare är att en forward till ska in. Hoppet är väl att det blir Gunno men fan trot...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Äh in med magen, ut med bröstet o upp med dubbelhakorna.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Tror annars att A.Söderberg skulle göra bra nytta hos er.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Icing-Ove:

Det tror jag också.

Vibbarna jag har fått är att Nordgren stannar i Kloten eller spelar för Frölunda. Behöver givetvis inte betyda någonting men jag tror att man kan räkna bort Modo vid det här laget om man inte redan gjort det. En utmanare mindre...

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nikki Nine: Läste just nu på dagens-hockey.se att Kloten fått igenom sin rekonstruktion och spelar vidare i NLA...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Icing-Ove: Gunno lär bli kvar i Kloten, det tror jag också...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Det tror inte jag. Det sägs att han väljer oss.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Hoppas att farbror har rätt. :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Me too, big time.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Jaså? Vart sägs det?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Allting är tajmat och klart, in i minsta detalj. Det hänger på Kloten nu.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Va kör dom med Franz Jäger i Schweiz?
Segern är vår.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Jasså, det säger du?! Ja inte mig emot, bara att hoppas då. Så att det inte är ytterligare en gång när vi var yyyyytterst nära men det sprack i sista....
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Dålig kondomkvalitet? ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: Vet jag allt om! :P
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Det låter ju fantastiskt! Och om Kloten har genomgått en rekonstruktion så innebär de ju att de måste få bort de tyngsta löneposterna. Så det låter ju ganska lovande, trots allt.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Exakt.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Han presenteras nog på ispremiären i såna fall...kanske.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Så blir det nog...kanske...eventuellt.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Allt som behövs är alltså att kloten ska inse att dom inte har råd för att han ska bli vår?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Skulle det ske så skulle jag förmodligen kissa på mig :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Kerstin_k: Och det har dom väl redan insett, mer eller mindre.
Man kan ju inte genomgå en rekonstruktion utan att dra ner på kostnaderna.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: så är det. Men dom kanske prioriterar Gunno, säljer iväg allt annat och ställer upp med honom och 20 juniorer?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Lite ironiskt att de illustrerar "läget i allsvenskan" med två spelare i Timråtröjor... Nåja, så illa tror jag inte att det går i vinter, fösiktigt optimist.

Dock konstarerar jag att trots att Bobbarna åkte ut har vi nio före detta Timråiter som spelar allsvenskt. Rätt så många det. Indikerar väl att vi har haft en del chansningar som inte gått hem eller spelare som inte förmått ta sista utvecklingssteget de senaste åren.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
El Maco: Bremberg, Granath, Moe, Svedberg, Ryno, Sonntag, Fleury, Starkov, Ridderwall. Jag kanske glömt någon?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

El Maco: Vi kanske får Gunno Och Socker-Conny. Den senare till en mycket billig peng då han verkar vara iskall på ES marknaden.

Läge o skambuda på honom...try out kanske innan oxå?
Typ Jontes ifjol.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Skillnaden är väl den att jonte är en så djävla skön snubbe och strömberg är en något mindre skön snubbe om man ska va försiktig med va man skriver
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: Nu jämförde jag bara kontrakten...ingenting annat.
Kommentera

« · 1507846 · »