En ännu roligare intervju :) Jag älskar att läsa det där om att han hörs högst och har pondus. Hur mycket nu JJ har att jämföra med....
Redigerad kommentar
Hälge: Gillar det han säger här skarpt:
Vad kan du berätta om din tränarstil?
– En tränare som gillar att träna rejält och bra och försöker ha skridskostarka lag. Jag är mån om att våga träna och driva laget till nästa steg hela tiden. Jag ställer ogärna in en träning...
– Vad man har för spelsystem och taktik det beror ju på vilka spelare man har i laget, men i stort är det väl så att tränar man bra så spelar man bra.
mikenomad: Precisss. Jag tror det där blir kalas!
Man hoppas nästa års rubrik är; "Succétränaren gjorde succé i Timrå" :-)
Knylan: förhoppningsvis så har Nubben bra koll på honom hur som helst, han har inte lirat så jävla långt bort så..
I övrigt undrar jag om man väljer att satsa på Iilahti eller Norja eller kanske ännu viktigare (för bägge två är bra målvakter tycker jag) hur tränar-konstelationen ser ut till nästa säsong. Det känns viktigt att få ihop ett tränarpar nu som kan stanna ett tag och bygga upp laget på lite längre sikt. Det går inte att byta tränare efter varje säsong och förvänta sig framgång.
Knylan: Denna post från Jens Westin där han skriver: "En fredagsöl och välkomnar broder till Timrågänget" talar ju mycket för att det är sant.
Samme "Timråkollen" som fått fram den bilden. Vem står bakom den Twittersidan egentligen?
dr-nix: Jag har inte den blekaste aning. Statistiken säger ju i stort sett ingenting heller.
Undra vart Kim Lennhammer tar vägen förresten. Ser man enbart till siffror så bör han vara intressant för väldigt många klubbar. Vi skulle väl inte må så dåligt av en stor högerfattad back med offensiva skills heller, men vet inte det står allra högst på priolistan.
Hälge: Henrik Eriksson i Troja, kan inte det vara nånting om dom ryker i sista omgången?
mikenomad:
Aha, på det viset. Med mig är det ju som vanligt, så jag lär dyka upp på IP som ett säkert vårtecken i solgasset på Norra Sitt. Ja, jag sitter numera. Har tröttnat på att stå och sjunga samma ramsor säsong ut och säsong in. Visst, ibland kan man stämma in i kören och klappa lite, men jag föredrar att totalt fokusera på spelet och inte riskera att hamna i några långdragna konversationer med grannarna nuförtiden. Har noterat att upplevelsen blir större då.
Trevligt nog sänds många bortamatcher i kanaler man har, så det blir mycket Superettan i vår. TV4-koncernen gör en storsatsning och det är bra för sådana som jag.
Men du får ha en riktigt bra arbetsdag i morgon! : )
johan thelin har väl nämts med.