1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587690 inlägg · 6217 ämnen

Silly Season 2024-25

« · 2707499 · » Till forumet


Sv: Silly Season 2024-25
Byt målvakt
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Domarjävel....
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Phu vilken jädra match
Känns nästan att de går föör fort
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rip Kirby: Vilken match än så länge. Hallam lär inte vara nöjd med denna defensiv. Verkar som han har övergett den tråkiga växjöhockeyn till förmån för hawaiihockey
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JonteD: Haha helt galet. Svar på tal!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JonteD: YEEEEEEZZZZZ DA'N SÅTE'N IGEN 🇺🇿🇺🇿🇺🇿😎
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JonteD: Da'n såte'n YEEEEEEZZZZ 😎🇺🇿
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
roger_sundsvall: E VI ME NUURÅÅ SLÄPP PÖCKEN SÅ KÖR VIII!!!😎😎🇺🇿👍
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Snart smäller de
världens bäste karlsson vs palsternackan
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Sputnik1: Inte vara petiga här nu va? Även om du har helt rätt 😁Didrik är ingen tvåvägsback av rang, men just i det här ögonblicket nådde han nog sitt esse på det planet.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Turkiska Tiken : Han är skridskoskicklig både i speed och mobilitet, sticker ut i sitt rörelsemönster. Liten kille men spelar med pondus. Har en offensiv uppsida.
Enligt vår J20-tränare är han alltid närvarande och väldigt nyfiken av sig. Vet att han är uppskattad och väldigt trevlig.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Karlsson74: Sen känns det som de blandar äpplen och päron i artikeln. Rinkside sittplats utan slutspel på någon och då det är olika pris på olika sektioner så gissar jag det var det absolut dyraste de valt för Timrå.
Vi kanske ligger högt med tanke på vad vi kan ge tillbaks i service(tänker inte hockeyn). Men ta innehållet i artikeln med en stor grabbnäve salt. 😉
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rödluvan: Vad är han för typ av back?
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JanneH: Forsmark klarade väl ändå av att ta sig upp i A-laget i Örebro, ändå. Men Lindgren har definitivt verktygen för att spela på hög nivå, absolut
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JanneH: Detta är första gången vi inte har en uttalad ren offensiv back inför säsongen. Melander absolut, men där är han för långt bort på SHL-nivå. Vi har dock 3 backar som kan göra över 20p. Eronen, Nässén och Forsmark. Pilö kanske kommer upp i dom siffrorna t om?
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rödluvan: Forsmark gjorde inget större väsen av sig i Örebro men gjorde en riktigt fin säsong hos hos. Man kan väl få hoppas på samma utveckling för Lindgren.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Tigerhjärta: Oliver själv bestämmer ju knappast om han ska spela i SHL eller NHL. Det är Montreal som bestämmer, och det beslutet har till 99% tagits för ett bra tag sedan, att han ska spela i Timrå minst en säsong.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Tom Topp: Så är det absolut
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rödluvan: gränser är bara på kartan, om folk bor i Härnösand men arbetar på batterifabriken i Timrå så har dom ganska liten anknytning till Övik.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
El_loco: ja folk har ju hela tiden gnällt på och sagt att timrås årskort varit absolut billigast .blabla....så nu har vi ist de dyraste ..medans stå har de absolut billigaste och inte tagit någon kostnadshöjning alls
Av nån anledning tycker man att bara sittplats ska behöva bidra mer ekonomiskt.?
Skulle faktiskt bli jätteförvånad om vi säljer fler årskort på sitt än förra året .
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rip Kirby: Jo absolut. Men går inte Diddes brytning in på kategorin stabilt defensivt spel, mer än offensivt spel? 😁
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Tom Topp: Du menar att man kommer göra Medelpad större? Eller Ångermanland mindre? För att Härnosand ligger i Ångermanland, industrisatsningar eller ej.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
ÅlliJåkkinän: Så kan man tänka, men jag är lite osäker på att de stora plånböckerna verkligen befinner sig i Timrå och Sundsvall.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rödluvan: i och med industrisatsningarna i Timrå så tror jag att Härnösand med omnejd kommer att knytas närmare Medelpad!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
ÅlliJåkkinän: själv så har jag sittplats bredvid stå, gillar stämningen! Och jag sjunger med också, inte jämnt men ibland!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Tom Topp: Svårt det där med folk från Härnosand, det är ju Ångermanland men samtidigt närmre Sundsvall.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
ÅlliJåkkinän: Edit: risken är att alla snåla väljer stå pga priset och inte för att bidra. Knepig balansgång. Men i grunden så supportar jag att stå ska vara billigt. gäller bara att vara tydlig med vad som förvöntas av en när man kliver ut på stå.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
El_loco: sinnessjukt inte ens Småland lägger dem pengarna på vodka Explorer varje månad…
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
El_loco: är inte det jättebra? Stämning ska premieras och stora plånböckerna finns på sittplats. Bidrar man ska det vara förmånliga priser och sitter man på arslet som knappt orkar resa sig vid intro så ska det kosta.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rödluvan: sedan så är det en Härnösandskille, och det är ju Timråland nuförtiden! 👍😉
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Kan det här stämma? Enligt sammanställningen så har vi alltså billigast årskort på ståplats och dyrast på sittplats. Känns ju som en väldigt märklig kombo.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JanneH: Han kunde ju inte ta plats hos oss, men kanske hos er ;) Skämt och sido, är det inte lite tokigt att vi värvar spelare från varandra? Vet att det sker men vill inte att det ska vara så!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Patrick Polly: varför imponerade inte hedman? Sköt det avgörande skottet som vilken fan som helst kunnat styra in.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Tigerhjärta: Nja tar dom över honom redan nu så gör dom ett stort misstag! Och jag tror inte att dom är dum på det viset! Grabben behöver växa till sig, och dom vet vilken som kommer att träna honom! Det kommer vara lugnt, åtminstone den här säsongen!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Sputnik1: Håller med helt om Didde. Dock förtjänar Didrik cred för sina offensiva skills stundtals. Inte minst brytningen han gör i match 6 mot Karlskrona där han kastar sig efter pucken och bidrar till att Filip Hållander avgör tillställningen. Pure fucking magic!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Inte riktigt följt hur snacket härinne har varit men såg att Kapanen vart utsedd till en av tre bästa finska spelare i turneringen.
Är ni oroliga att tappa honom innan säsongen ens dragit igång eller känner ni att pappa Kapanen isåfall lyckas tala vett i pojken att stanna för sin egen utvecklings skull?
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
DenRöda: Jag har inget emot Didde i övrigt skall tilläggas. Sandra lyfte ju fram honom som en av de bra tränade i laget etc och han har defensiven och fysiken som sitt signum.

Det jag mest ville få fram är ju att Erixon likt Didde inte är så jättekreativ med puck och rätt allmänt trubbig. Och vill vi spela den snabba omställningshockeyn som Jokinen pratat om, så räcker det med Didde och Svensson som föravarsgeneraler.

I min bok så fick Erixon nån säsäong för mycket i senaste kontraktsförlängninen.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Sputnik1: Didde kommer att bli klart snabbare och rörligare med Jokinen. Det vill jag lova.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Turkiska Tiken : Skulle väl kunna peta en sådan som Erixon. Har en känsla av att han kan få det tufft under Jokinen, på sättet han vill spela snabb och konstruktiv hockey. Det räcker redan med Didde som har tegelstenar i handskarna..
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rico01: nej jag saknar dem inte... vid närmare tanke är det nog bäst att vi stänger av Kanada, USA, Tjeckien och Finland också. Då behöver vi bara se till att slå Schweiz, Tyskland, Lettland och Slovakien för att vinna guld... VARJE ÅR!!!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Turkiska Tiken : Rätt underbart ändå, man går in i säsongen och vet inte ett jävla skit med vilket lag Jokinen ställer upp med. Med Ante visste man alltid.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Sputnik1: Lär få en del speltid på försäsong osv. Men blir väldigt förvånad om han skulle visa sig vara bättre än dom 7 andra vi har på kontrakt. Ska vara om Eronen fortsätter vara lika usel som på slutet av säsongen. Men det tror jag inte.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Patrick Polly:
"
Såg matchen igår och jag är beredd att hålla med Hamrin, Hedman imponerade inte.
"

Vad gjorde han på Finlands mål? Han passerar målskytten och ställer sig med ett glapp bredvid honom? Hjärnsläpp?
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Turkiska Tiken : Hoppas och tror att Melander får en ärlig chans att slå in sig redan från start. Upp till honom ajälv att visa sig mogen uppgiften! Jokinen verkar inte låsa sig vid namn och dylikt utan det gäller att prestera över tid om man vill förrtjäna sin plats, oavsett vad det står på tröjan!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Rico01: Såg matchen igår och jag är beredd att hålla med Hamrin, Hedman imponerade inte.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
DJ Hemp: Jag stöttar att Ryssland och Vitryssland stängs av från internationella tävlingar men kan ändå sakna dom i VM.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Charliejfz:

Det är bara guld som gäller nu. Allt annat skulle vara antiklimax. Dock håller jag Kanada (titelhållare) och Tjeckien (hemmalag) som ännu större favoriter. Var är Ryssland förresten? Just det ja, de är i Ukraina (landade i fel destination och biljetterna var ej ombokningsbara - stackars satar!).
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JanneH: Melander lär stå först i kön när det kommer till att täcka upp för skador.
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
Charliejfz: Ö-vikingar hos Tre Kronor garanterar Guld!
Kommentera

Sv: Silly Season 2024-25
JonteD: Hur går det mot Tjeckien? Hoppas på vinst men tredje plats är ok. Medalj bör det bli.
Kommentera

« · 2707499 · »