10473: Hanzl är en personlig favorit. Hans passningsskicklighet är av SHL toppklass. Hans blick likaså. Jag kommer att sakna honom. Men jag är fullt på det klara med att vi behöver frigöra pengarna. Och det är ett bra beslut.
Anmärkningsvärt att vi på allvar utmanade Rögle som sedan går och vinner mot Färjestad i 4 raka. Undra hur det hade sett ut om vi hade haft lite medstuds, och även inte fått vårt 2-2 mål felaktigt avblåst i match 1.
Gör om hela systemet. Är något fel när lag 10 kan snubbla in en 8-del i bäst av 3 efter 52 omgångar mot en överlägsen seriesegrare. Gör om gör rätt SHL. Topp 8 till slutspel, i bäst av 7. Lag 9-10 nytt kontrakt. Lag 11-13 kvalserie. Lag 14 åker ut.
Vi spelar jämnt med dem i hela första matchen, men får vår 2-2 kvittering felaktigt avblåst i mitten av tredje, sen får de in ett slumpmål och då går luften ur sista 5 minuterna.
Andra matchen var vi ju spelmässigt bättre men gjorde inte mål tillräckligt tidigt, men hade likt förbannat en kvittering som dansar på mållinjen där med en minut kvar.
EXTREMT små marginaler håller oss från förlängning i båda våra matcher mot RBK, och där kan ju allt hända.
Charliejfz: Jag tror att Växjö lär få en rejäl utmaning i att möta er. Med den form ni är i så håller jag det 50/50. Tar ni första matchen så tror jag växjö kan börja darra en del.
OM det inte skulle bli Jokerman vem kan man då tänka sig? Tycker Anton Blomqvist ,⁶allt som ofast är vältalig och nykter i analyser. Kanske kan vara något...
KulltorpsOlli:n"nMonten, tillsammans med Garpen och Fagervall tar över.nDet är då man byter sport till Snooker.n"nnSnooker är ju intressant! Med en sådan trio duger till och med gång att titta på.