söder över: Ruohoma är ingen toppspelare helt på egen hand. Men dom flesta spelare växer av att spela med bättre spelare. Det är inte konstigare än så.
All heder åt Leksand som har bästa fansen min personliga tränare favorit Challe sympatisk och trevlig alltid tid för ett samtal Frölunda vann nog rättvisst
Börjar ta sig ännu mer med en totaltabell för säsongen 23/24.
1. VLH/SAIK/FHC/RBK 2. VLH/SAIK/FHC/RBK 3. VLH/SAIK/FHC/RBK 4. VLH/SAIK/FHC/RBK 5. Färjestad BK (104p) 6. Leksands IF (92p) 7. Linköping HC (85p) 8. Luleå HF (80p) 9. Timrå IK (80p) 10. Örebro HK (67p) 11. MoDo Hockey (67p) 12. IF Malmö Redhawks (65p) 13. HV71 (53p) 14. IK Oskarshamn (37p) - UTSLAGNA
söder över: Max har ju alltid varit en träningsvillig spelartyp. Minns fortfarande när han spelade hos oss 2011-2013. Alltid några extra varv efter avslutad match. Alltid upp på testcyckeln och körde tufft, ingen mesig nercykling där precis. Han har tydligt tagit med sig dessa goda vanor vidare i hockeykarriären.
Nacka TIKare: Exakt. Han ska enligt rapporterna ha bäst testvärden i vartenda test, vilket låter helt sjukt. Men när man ser honom på isen så kan man ändå köpa det
Rip Kirby: Skellefteå har väl torskar tre finaler mot Växjö redan så ska vi ha nått hopp om en roligare final med en motståndare som faktiskt kan rubba Växjö så får man väl hoppas på Frölunda. Bäst vore dock om Rögle fortsätter i samma spår som tidigare.
Rallarn: Toby va ifs riktigt jävla bra första säsongen. Men dehär är en klassvärvning som alla SHL-lag hade gjort om det får chansen, men bästa värvningen i Europa? Absolut inte
Rip Kirby: spännande att se vilken sorts hemvändare Olofsson blir. Men lite bättre än Toby ska det väl gå. Typ kanske motsvarande våra hemvändare Emil P eller Wedin
Sputnik1: Ikväll så kikar man på Moras Berger o suktar för han skulle vi haft istället för Eronen! Som gammal back 😎 så ser jag ett stort guldkorn/nugget kan bli hur bra som helst 💸😎🤠🇺🇿
Dubbeld: När Jokinen kommer blir det andra "bullar" då får Jonte inställa sig i att trycka finska piroger, morotslåda, memma och en och annan Karhu för smakens skull.
Gorkyman: Ja jag gillade också Austin Wagners speed men samtidigt känns han lite som transatlant versionen av Sebbe Ohlsson. Snabb som faan men gör sällan poäng
Tonymontana: Det var han och frugan Katerina, och två väskor LV-väskor. Givet att det var resväskor/weekend bags så antar jag att dom typ precis anlänt. :)
Mappe: Jag åkte på den där Olli-pandemin.. Hejar på ett annat lag i Allsvenskan, men blev nyfiken på laget med denna tränare efter att ha sett några klipp här och där först. Sen började jag att kolla på YouTube på lagets träningar och ... | #Läs mer ·