1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Silly season

« · 269648 Till forumet

Silly season
enligt hockeyligans sillyseason sida så skriver 3 spelare kontrakt med TIK nästa vecka (PP,Svensson & Lind)
Kommentera

Sv: Silly season
dr-nix: Trovärdigheten då??? På samma sida står ju att Foppa, Per Svartvadet och Samuel Påhlsson är så gott som klara för MoDo.. vet inte om jag köper att sånt är klart mitt under Stanley Cup-spel...
Kommentera

Dream Team: jo naturligtvis så är trovärdigheten låg men man vill informera ändå.
Kommentera

Dream Team: jo naturligtvis så är trovärdigheten låg men man vill informera ändå.
Kommentera

dr-nix: Jag VILL tro på detta! :))

Juha Lind vore en kanonvärvning, tycker dock att han inte kommit till sin rätt i SSK.
Timrå gör ju under av varje spelare o vem vill inte spela den hockey vi gör! :))
Kommentera

Dynamo Moskva 02/03 - 32 10 10 20 - 14

honom har ni väl inte glömt? varför inte värva tebax starre? :)
20p i ryska ligan borde väl inte bli färre i elitserien!
Kommentera

DaHonk: Ja , så värvar vi tillbaka Crister Jensen, Olle Åhman, Börje Salming, Och alla andra som har varit bra..
Kommentera

willysson: tja.. är inte dom lite för gamla?! :)
Kommentera

DaHonk: Jo det tycker jag, Jag tycker heller inte att dimman ska komma tillbaka.
Kommentera

willysson: ok, det tycker jag skulle vara skoj iaf. smaken är väl som baken... hårig
Kommentera

DaHonk: Jag tycker att foppa ska komma med, men man kan inte få allt...
Kommentera

willysson: eeh... antagligen lär väl han gå till modo när han återvänder (helt i avsaknad av ironi)

(låst tråd)
Kommentera

DaHonk: Jag tycker att det måste hända nått på värvningssidan nu, Man sitter som på nålar nu...
Kommentera

willysson: mmm, vi kan ju hoppas på att hockeymagasinsryktena inte bara är bull.. juha lind hade ju varit najjs :)
Kommentera

DaHonk: Jag har hört de där rykerna nu i snart två månader, klart man hoppas på juha. Ska jag vara ärlig så såg jag ju att det var mer svenskar i laget.
Kommentera

willysson: jo, det kan ju lätt bli för mycket utlänningar.. skulle va skoj med lite timråjunisar som kliver fram oxå.. men juha får gärna komma för min del, hur finsk han än är :)
Kommentera

DaHonk: ja klart att han ska komma. hoppas att man tar till vara på junisarna som kommer nu, och om ett tag. det finns ju en del som har potential till att bli duktiga hockeyspelare.
Kommentera

willysson: jepp! har inte sett så mycket av dom, förutom något sporadiskt inhopp av lauritzen.. men det har ju gått bra för j20 laget å så.. den dära norrmannen har det väl talats gott om? han får väl skaffa svenskt pass eller nåt :)
Kommentera

Timrå eller Leksand?
Kommentera

El Maco: För mig är det inget svårt val.
Kommentera

Pierre Hedin klar för Jokerit.
Kommentera

SaraS: Har du ingar länkar som säger att Pasi är klar? :)
Kommentera

Patrick Polly: Skulle önska jag hade...
Kommentera

« · 269648