Sune: Den dan kommer aldrig att hända i TIK..Men där emot i S-vall eller så Kovland kanske han passar som Kapten. Eller så kankse Antjärn är ett hett bud för Svedberg...
Jaja...och du tycker väl fortfarande att Hedström ska vara kapten så som han åker och skämmer ut sig med sitt hetsiga temperament? Eller varför inte låta Magnus Nilsson vara kapten när vi ändå är igång? Kom med några vettiga åsikter för ovanlighetens skull..
Jasså...förut ville du ha Hedström som kapten...snacka om tvärvändning. Du tycker det är vettigt med en kapten som knappt kan ett svenskt ord? Det säger ju allt om dina resonemang...
Nej...du sa Jonte också...du trodde att han kunde växa ännu mer som spelare om han blev kapten...försök inte! Och faktum kvarstår...tror du det är så smart med en kapten som knappt kan någon svenska alls samt gör sin första säsong i klubben? Ta och rannsaka dig själv va..
Sune: Som sagt du ha inget och säga genom att du vill ha Svedberg??!!! Sen så ja visst ja sa att jonte skulle växa med uppgiften men... Ja skulle helst vilja se Hahl sa ja även!!!
Klart jag har...han skulle passa bra som kapten. Men du verkar ju undvika mina frågor angående Hahl så jag antar att du inte har något mer att komma med..
Herminator: Är Zlatan och Chippen så korkade att det inte kan ta petningen och markeringen på rätt sätt har de ingenting i ett svenskt fotbollslandslag att göra överhuvudtaget heller.
Visst kan tycka det hela är en aningen märkligt så till vida att Lars Lagerbäck inte är konsekvent. Nu hoppas jag få se Larsa peta en stor svensk stjärna om de bryter mot reglerna fastän vi möter t ex Danmark eller Spanien oxå.
Då saknar vi nolltolerans och en konsekvent hållning!
Nu har du statuerat exempel Lagerbäck, visa då att du har stake att hålla den linjen i fortsättningen och far inte omkring och sprider pissdroppar omkring dig bara i markeringsyfte.
Uddan: Istället för att endast påvisa om Sune/Svedberg-grejen så kan du väl ta och komma med lite argument till varför kaptensskapet skulle ge Sanny handväska i närkamper?
För det är för mig ett väldigt märkligt resonemang.
Sune: Spelarna har valt kapten och assisterande utav vissa orsaker. Det kan vi aldrig påverka och tack o lov för det. Tycker att det verkar vara bra val som de gjort.
JimmyH: Jag håller med dig jag! Jag tror inte att det var bokstaven på tröjan som höll tillbaks Sanny förra säsongen. Jag tror att det var resultatet av att alltid jaga, jaga, jaga....De flesta matcherna inleddes med ett eller två mål i arslet.. sen var det bara att jaga ikapp.
Det är nog lättare att spela tufft och riktigt aggressivt spel om man har 1-0 med sig, har tagit tag i taktpinnen och jagar en tvåa... Förra säsongen var laget mer rädd för att förlora än villiga att vinna. Jag hoppas att dom får några fina inledningsmatcher.. Att Jonte visar vägen i aggressivitet (Låt han ta några tvåminutare om det krävs) Då får vi nog se Mange mangla och Sanny smälla på i vinter.. Oavsett bokstäver på bröstet eller inte. Lotvonen ser ut att kunna trycka en o annan forward i sarghörnen med... Sen får vi se hur dommarna bedömer fysiskt spel i vinter. Skall man se till hur det dömdes i SCA-cupen så kan vi nog förvänta oss ganska mycket sargrassel... Där släppte domarna loss tacklingarna ganska friskt. Landskamperna på TV däremot... Där tog domarna ut spelare för att dom krockade. Den som inte ramlade åkte ut..
Sune: Jag fattar inte varför dina inlägg inte är raderad sedan länge. För det står ju faktist i reglerna.
Du ska INTE Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta).
Jag vet inte hur många gånger jag läst antydningar om att Uddan inte skulle ha alla hästar i stallet
Men det finns ju ett gammalt ordspråk. När hjärnan inte räcker till, tar knytnävarna vid. I detta fall måste det ju bli verbala påhopp, eftersom knytnävarna inte når.
Skärp dig och angrip frågan istället för personen.
Jag har angripit hans resonemang. Isåfall kan man väl säga att han angripit mig också eftersom att han påstår att jag står för det dumma härinne samt att jag inte fattar nånting...
14 jävla dagar kvar. Det känns som en evighet. Jag har aldrig varit så här sugen på hockey någon höst förut som jag är nu. Vill bara vis upp säsongskortet gå å köpa en korv & ett matchprogram, känna lite på atomosfären innan man går å sätter sig & inväntar det förhoppningsvis maffiga introt så man får lite gåshud!
Jag längtar till och med för att få skrika ut min vrede på domarna!!! =)
Personliga mål för säsongen: Minst 8 resor på bortamatcher under grundserien Minst 100 köpta korvar i E.ON arena när säsongen är slut! =)
andyo: Fick reda på att jag kommer att missa premiären den 19:e i dag. Istället för att avnjuta högkvalitativ hockey ska jag plumsa runt i skuleskogen. Min tillvaro är ett helvete nu.
-Gurra-: Läser en kurs i utomhuspedagogik på mittuniversitetet nu. Och min närvaro krävs vid det läger som är inplanerat mellan den 19:e och 21:a i Skuleskogen. Skall se efter i morgon vilken uppgift man kan få göra om man "råkar" missa lägret. Men förmodligen går jag dit och är allmänt nerstämd. En premiär är en premiär. Har längtat hela sommaren till den 19:e och inte var det för att åka på läger jag längtade :/
Robban: Tja varför inte? Har man statuerat ett exempel är det ju kutym att hålla sig till en rak linje anser jag. Dessvärre sker ju det alltför sällan för att det skall vara acceptabelt.
Helg Ernest: Äh tagga ner och visa lite spelkänsla nu! Sune har ju med en ängels tålamod FÖRSÖKT att föra en vettig diskusion. Att han sedan delar ut några verbala smockor (som hans motståndare har samlat ihop till) får man ha överenseende med! Inget tjafs nu den som är med i leken får leken tåla!
Kapten Lindow: Då tycker jag att du är i fel forum.
Det är tydligen svårt att fatta att den andra mäniskan kanske blir ledsen, sårad och inte törs skriva sina synpunkter här, för rädslan att bli idiot förklarad av andra.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.