Matchen mot Brynäs kan sammanfattas med ett ord och det är just [f]SKANDAL![/f]
Man spelar bra i 2 minuter och 26 sekunder, vilket är helt undernärt uselt, och det är när Hagos lyckats slänga in pucken till 1-2 26.22 i andra perioden men det spelet slutade lika plötsligt som det börjat när Nylander får göra 3-1 28.48 helt gratis! >=@
Nu måste det faen i mig bli nya tag mot modo på torsdag och då vill jag se en skärpning! Inte av Kapanen Mackan eller nån av de som faktiskt försökte idag (det fanns några få) men resten av laget RES ER UPP OCH SLÅ PÅ MORALKLOCKAN för om det här spelet fortsätter kan vi glömma slutspelet i år, det kan jag sätta mina knäckta ballar på...
RöDa BaSkErN: Bara att hålla med, däremot 2 skandaler idag, domare Ulrik Lind, är han månne sämre än sin kollega Vinnerborg? Samt laginsatsen. Helt katastrofalt! När en spelare i det egna laget blir brutalt tacklad brukar man ju allt som oftast tända till och liksom nu jävlar kör vi skiten ur de här idioterna, men inget sånt idag...fel pass, skott i fel lägen, stillastående...tragisk match helt enkelt.
Försvinner Gunno och Styf en längre tid nu är det bara rikta blickarna mot det nedre strecket förmodligen...
Kan ingen bygga en gång under isen till mittcirkeln så att Koivunen kan gå dit och kolla på hur de andra gör när de vinner tekningar, för han kan uppenbarligen inte den konsten.
Frella: Jo jag säger bara det,vill bara spy ut skit nu. Men tyvärr finns det inte tillräckligt med vidrigheter att säga om vårat Timrås uppträdande,botten är ej nåd ännu.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Man spelar bra i 2 minuter och 26 sekunder, vilket är helt undernärt uselt, och det är när Hagos lyckats slänga in pucken till 1-2 26.22 i andra perioden men det spelet slutade lika plötsligt som det börjat när Nylander får göra 3-1 28.48 helt gratis! >=@
Nu måste det faen i mig bli nya tag mot modo på torsdag och då vill jag se en skärpning! Inte av Kapanen Mackan eller nån av de som faktiskt försökte idag (det fanns några få) men resten av laget RES ER UPP OCH SLÅ PÅ MORALKLOCKAN för om det här spelet fortsätter kan vi glömma slutspelet i år, det kan jag sätta mina knäckta ballar på...
Nåja.. 4-2 till Timrå mot Modo...
SURSTRÖMMING!